Supervixen schreef:Ik erger me vooral aan mensen die te langzaam rijden. Dan bedoel ik 30 waar je 50 mag of 60 waar je 80 mag ofzo. Vreselijk!
Bij ons durven ze gerust 30 te rijden, je mag er 80!!!! En als ik dan duidelijk aangeef in te willen halen blijven ze rustig midden op de weg rijden.
Verder dat getreuzel in het algemeen. Je hoeft echt niet overal vol gas langs te scheuren, maar stoppen bij een rotonde omdat je 500m verderop een auto ziet rijden lijkt me ook niet nodig.
Met 110 links rijden op de snelweg, terwijl de baan rechts leeg zat is. Ik kan dat niet begrijpen. Als ik iemand in mijn spiegels zie die veel te hard rijdt ga ik nog wel even naar rechts als dat mogelijk is, maar deze mensen denken of dat de wereld om hen draait of ze zijn stekenblond.
Dan natuurlijk de duwers en douwers die geen plaats willen maken voor bijvoorbeeld ritsers. Ritsen over 3km betekent ook over 3km en niet patsboem naar rechts en degene die dat niet doet kan stikken.
Ook de mensen die toch door groen, meestal oranje moeten rijden, terwijl iedereen kan zien dat je daarmee het kruispunt vast zet. Gewoon even wachten en als het dan ondertussen rood wordt wacht je nog een keer. Heus, je overleeft die halve minuut later op bestemming!
Gewoon vlot door rijden en rekening met elkaar houden zou toch niet zo moeilijk moeten zijn