MarJon schreef:Ik heb bij de Action gewerkt. Vooral enige informatie over de Action zelf weten, tenminste daar draaide mijn sollicitatiegesprek veelal om. Heb je gesolliciteerd voor Vulploegmedewerker of kassa?
Vulploegmedewerker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(grappig, want daar heb ik dus mijn eerste sollicitatiegesprek gehad haha)

Destination schreef:Ik zou het niet aangeven tijdens het gesprek als je er niet te veel last van hebt. Rugklachten zouden voor een vulploeg reden kunnen zijn voor afwijzing
Veel succes morgen!
senna21 schreef:Je hoeft het niet uit jezelf te melden, maar er over liegen kan natuurlijk niet.
Denk je dat het je er last van krijgt door het werk? Misschien kun je dan beter naar een baan solliciteren met minder belasting.
Emmaa_ schreef:Aan de andere kant is het nog vervelender voor je werkgever en voor jou als je er tijdens je proefperiode achter komt dat het niet lukt in de vulploeg. Ik heb ook een tijdje vulploeg gewerkt toen ik 15 was, maar ik trok het met mijn slechte rug écht niet en baalde toen dat ik het niet tijdens mijn sollicitatie gemeld had, dan hadden we misschien samen kunnen kijken of er een andere oplossing was (bijvoorbeeld kassawerk). Ik zou het als werkgever niet waarderen als jij het niet meldt en het na een paar weken duidelijk werd dat je het niet kon, het kost ze behoorlijk wat tijd en geld om jou fatsoenlijk in te werken aangezien je op het begin niet op het tempo van andere medewerkers werkt.
)
) , naar spiegelen