Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
TinGu schreef:Ik lees ook even mee, wil al een poos een robot. Helaas is mijn benedenverdieping totaal niet geschikt met allemaal op- en afstapjes, maar voor boven zou hij ideaal zijn (hoop ik)
Wel nog een vraagje: Hoe doen jullie robots het met trappen? Ik heb een open trap, en ben heel bang dat, als ik hem automatisch aan laat gaan, hij naar beneden stort....
Lalidan schreef:Ik heb een LG, geweldig ding. Ik zuig zelden tot nooit meer zelf, enkel nog een keer de randjes waar hij niet kan komen.
Het kost wel even wat nakijkwerk om je huis geschikt te maken, zoals het opbinden van kabels (daar verslikt hij zich in). Als je dat eenmaal voor elkaar hebt, red hij zichzelf uitstekend. Hij gaat zelf terug naar het oplaadstation en als hij nog niet klaar is als hij leeg is, gaat hij na het opladen gewoon weer verder. Je kan hem op verschillende manieren instellen en ook programmeren qua tijd, al doe ik dat nooit omdat mijn dagen te veel wisselen. Ik zet hem dus gewoon zelf aan als ik de boel gezogen wil hebben.
Zo heerlijk, alles opruimen en dan rustig met een boekje en kopje thee gaan zitten terwijl je aan het stofzuigen bent!

Stampeltje schreef:Lalidan schreef:Als voorzorgsmaatregel zet ik hem alleen aan als ik zelf thuis ben. Kat wilt nog weleens overgeven en zit niet te wachten op uitgesmeerde kots.
Bagheera_206 schreef:Jeeeeej! Al mijn cadeaubonnen ingewisseld en heb hem net binnen. Ik heb een Roomba genomen, omdat ik binnen van Bollie had.
Hey Google, ga stofzuigen!
Dit is gewoon briljant en had ik veel eerder moeten hebben. Dwingt mij ook beetje om mijn vloer een soort van beetje opgeruimd te houden.