Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

bridgetF schreef:Bij de gemeente of provincie aankaarten dat ze er een 30 km stukje van maken in combinatie met een drempel en soort van bloembakken, waardoor ze moeten zigzaggen en wel moeten afremmen en niet rechts door kunnen gassen. Eventueel tijdelijk een flitspaal er bij of zo´n paal met een blij of sip gezichtje.

GDG schreef:Ik snap wel dat mensen daar de mist in kunnen gaan, ik vind het echt een heel verraderlijk stukje zo.
Rex_Rolfo schreef:Schijnbaar valt dat verraderlijke mee want het zijn vooral mensen die er bekend zijn die de fout in gaan.
Doet me denken aan "Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot- proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning."
LadyMadonna schreef:Zit alleen nog even te puzzelen hoe/waar ik die dan het best kan plaatsen
pmarena schreef:Is het niet zo dat als dat gekke hapje uit de weg van jou is, het verlengde daarvan ook van jou is / niet bij de weg hoort? Zou optisch al een hele berg schelen als je daar niet tegen grind aan kijkt maar tegen groen ofzo waardoor het hele stuk gewoon overal zo breed is als bij dat hapje...