dat lijkt me ook niet echt ideaal voor in een wachtkamer :’) Ik zie oma al zitten haha!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben niet blij te maken met muziek op de achtergrond in een wachtkamer.
Wat ik begrijp van TS, staat het zachtjes aan en niet snoeihard
Ik zou ook zeggen voor sky radio of iets wat non stop, verschillende muziek, draait. Hiraeth schreef:Over het algemeen denk ik dat Skyradio, ondanks de soms wat 'sufheid', wel een beetje door heeft wat de gemiddelde mens wil hebben. Non-stop muziek met val alles wel wat, waaronder dus oudere muziek en nieuwere muziek. Persoonlijk zou ik alleen maar top 40 muziek afraden, dat kan nog al snel te overheersend worden denk ik. Daarnaast is het toch voornamelijk gekozen door de jeugd en zullen oudere klanten het niet altijd even goed kunnen waarderen. Nederlandstalig zou ik heel erg onprofessioneel vinden.
Jester_ schreef:Maar zolang zit je er niet dus je hoort niet constant hetzelfde. Ik zou gewoon skyradio denken. Kijk lil kleine zitten weinig mensen op te wachten, maar een marco borsato of blof kan je best aanhoren even
Pharootz schreef:Hiraeth schreef:Over het algemeen denk ik dat Skyradio, ondanks de soms wat 'sufheid', wel een beetje door heeft wat de gemiddelde mens wil hebben. Non-stop muziek met val alles wel wat, waaronder dus oudere muziek en nieuwere muziek. Persoonlijk zou ik alleen maar top 40 muziek afraden, dat kan nog al snel te overheersend worden denk ik. Daarnaast is het toch voornamelijk gekozen door de jeugd en zullen oudere klanten het niet altijd even goed kunnen waarderen. Nederlandstalig zou ik heel erg onprofessioneel vinden.
^ Dit, ook omdat Skyradio geen pratende DJ's tussendoor heeft lijkt me dat de veiligste optie.
Jester_ schreef:Of spotify, heb je van alles en kan je baliemedewerker wat inspelen. Zo is er een hele mooie acoustische playlist van allerlei bekende liedjes, dat is altijd goed en vult rustig de stilte

je hoort alles. Ook de ademhaling etc. 
Jester_ schreef:Maar zolang zit je er niet dus je hoort niet constant hetzelfde. Ik zou gewoon skyradio denken. Kijk lil kleine zitten weinig mensen op te wachten, maar een marco borsato of blof kan je best aanhoren even
Los van de, imo, goede reden van TS:
Keet schreef:Pharootz schreef:
^ Dit, ook omdat Skyradio geen pratende DJ's tussendoor heeft lijkt me dat de veiligste optie.
Helaas heb je dan wel 20 minuten reclame per uur......
Maar qua muziek en geen gelul is het inderdaad een redelijke optie
Blijf weg bij de gratis muzieklibrary's met nietszeggende liftmuziekjes.....
.