Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunrise19 schreef:https://www.google.nl/search?q=jetcars& ... 97b4725,1,,
sommige ook niet hoor.Daarom had ik hem dus rustig ingeruild. Want ik ken echt veel van dit soort bedrijven. Het is gewoon sneu zo je geld willen verdienen.
SpeechLess schreef:Misschien ook nog een idee om te dreigen met het plaatsen van je slechte ervaring op van die reviewsites, sommige bedrijven zijn daar wel gevoelig voor
eilleen333 schreef:SpeechLess schreef:Misschien ook nog een idee om te dreigen met het plaatsen van je slechte ervaring op van die reviewsites, sommige bedrijven zijn daar wel gevoelig voor
Ik vind het modder gooien een beetje spannend, want mijn adres staat wel op de factuur. En ik heb weinig trek dat ze verhaal komen halen oid. Maar goed, dat kunnen ze natuurlijk ook doen als ik er ineens een advocaat op heb zitten.
Gloa schreef:Wil je een eerlijk antwoord![]()
Ik vind je foto's niet zo heel erg schokkend.
Je hebt rot en rot......
[ [url=m/R66Y9y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oké deze is vrij extreem maar wij hebben auto's rijden die er vele malen erger aan toe waren dan die van jou.
Als het je lukt om te ontbinden dan zou dat je beste keuze zijn.
Gaat dat hem niet worden dan zou ik de bodem, dorpels, balken en wielkasten goed laten nalopen en elk plekje vast leggen. Voor een leek lijkt het allemaal rampzalig maar die dingen zijn echt wel te repareren. Als je auto verder goed is dan kan dat zeker de moeite waard zijn.
Sunrise19 schreef:Ikke: Wil je echt een leuk dagje uit? Ga daar kijken.Auto's met recente apk zonder dashboard, hoofdsteunen etc.
![]()
Tja ik heb een Opel Omega die te koop staat. Niet de mooiste meer maar mankeert niks aan maar zelfs 600 euro is nog teveel. Ik vind het maar een drama die tweedehands auto wereld hoor.
Ikke uit nieuwschierigheid wat betaal je ongeveer voor die wielkasten? En hoeveel uren werk mag je dan rekenen? Ik kwam toch met eigen werk alsnog op een aardig kostenplaatje uit eigenlijk.
ikke schreef:Beetje afhankelijk van de daadwerkelijke staat van Eileen d'r soepbarrel zou ik 'm gewoon helemaal strippen, alles aanpakken en weer opbouwen. Dat is waarschijnlijk de simpelste oplossing. Leuke klus om de winter door te komen![]()
Maar je moet wel de plek hebben.
wiifke schreef:Wij hebben ook eens geprobeerd om onze auto te verkopen op marktplaats bij zo'n vergelijkbare opkoper, was een heel mooi bod op gedaan maar dan moesten we wel een stukje rijden daarheen. Eenmaal daar werd het opeens een kwart van wat er geboden was want er gingen nog kosten af en blablabla, terwijl mijn vriend nog duidelijk van te voren gevraagd had of er dan niks meer vanaf ging. Bij ons is het dus duidelijk niet door gegaan, zonde van de diesel en onze tijd..