Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en gewoon een hoop testritten gaan maken. Maar sommige modellen spreken me al wel aan, de Dacia Sandero ziet er ook wel leuk uit en heeft veel ruimte achterin.
C_arola schreef:Zoals iemand anders ook al schreef, een hond in combinatie met de kinderwagen en ligbak in de kofferbak betekent doorgaans een grote auto.
Je hebt speciale tuigjes waardoor honden niet zoveel kunnen bewegen maar wel veilig op de bank kunnen zitten. Je kindje zou ik dan op de passagier stoel zetten. Een hond voorin de auto vind ik geen prettig idee tenzij je de airbag uit doet.
of naast het kind proppen/voor de bijrijdersstoel
friesam schreef:Dat met de airbag voorin geldt natuurlijk ook voor een baby. Ik ben er inmiddels achter dat bij veel auto's het niet makkelijk is om die airbag even uit te zetten.
Ik zou persoonlijk een auto zoeken waar de hond en het onderstel van de wandelwagen achterin kan en de bak van de wandelwagen naast het kind op de achterbank.
Zeker niet hond en kind op de achterbank.
Mijn ouders hebben een volvo V60 en daarbij past dit precies. Bordercollie en onderstel in de achterbak en kind en kinderwagen bak op de achterbank.
Bestuurder en luiertas voorin, auto vol..