Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
antje_vip schreef:Ja hoor ik heb ook zo'n periode gehad. In de tijd dat ik mij eenzaam voelde. En juist dan ben je gevoelig voor dit soort types. Iedereen die goed in z'n vel zit, zal het contact vrij snel verbreken (of niet eens in contact komen) met zulke catfishers. Dus ja, ik kan oprecht zeggen; dit is naïef.
Cayenne schreef:Idd, maar ik lees ook verschillende feiten in de twee verhalen? Wat klopt er en wat niet?

Nabster schreef:Samenvatting?
Palmera schreef:In dit verhaal zie ik twee ontspoorde zielen.
Ik snap sowieso niet hoe iemand zo'n verbintenis kan voelen voor iemand die je alleen online kent. Dus alle daaruit voortkomende drama's begrijp ik ook niet echt.
Volgende keer je gezonde verstand de boventoon laten voeren, TS!
ik word er van veroordeeld dat ik iemand anders veroordeel en bestempel, maar zelf doen een aantal van jullie het ook en jullie kennen me niet eens 5 jaar. Ik zet mijn verhaal toch online? Ik besef zelf ook heel goed dat ik destijds naief was en teveel heb goedgepraat. Ja, ik was afhankelijk, dat illustreer ik toch in het verhaal? Of had men liever gezien dat ik al die punten onderaan ook nog eens extra zou toelichten? Dit is precies de boodschap die ik over wil brengen. Iemand kan nog zo goed en zo leuk over komen maar als je vraagtekens ergens bij gaat zetten: Ren weg! En hard! Dat heb ik niet gedaan.
) maargoed, het ziet er naar uit dat ik de zondagochtend van mensen heb lopen verpesten ofzo.
Riel schreef:Maar voor mensen die niet lekker in hun vel zitten kan het verhaal misschien wel helpen?
_Dominique schreef:Iedereen heeft al voor mij geantwoord en ik ga mee met de meeste.
Nu rest mij nog 1 vraag. What the .. bedoelde je met die lege tas die hij mee had?