hoe beperkt/ruim is jouw kleerkast/schoenkast?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

meisje2000

Re: hoe beperkt/ruim is jouw kleerkast/schoenkast?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:40

Wij hadden 2 badkamers eaarvan we maar 1 in gebruik hadden. De 2de badkamer zat op onze slaapkamer en gebruikten we nooit dus die hebben we opgebouwd naar een inloop/opslagkast. We kunnen onze kleren erin kwint en we hebben een hoek die we gebruiken als opslagplaats voor onze boodschappen. Ook hebben we ons beddengoed daar liggen. De schoenen zijn in de gang waar we fruitkistjes hebben gestaprld ala kast

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:50

Ook ik heb niet veel kleding. Ik heb het meest me werk kleding aan en vind het zonde om veel knappe kleren te kopen. Ik heb 1 spijkerbroek, 1 groene broek en 1 zwarte broek. Meer dan genoeg voor mij. Truien heb ik er misschien 3 van en waarvan ze allemaal ook wel minstens 3 jaar oud zijn. Van thirts heb ik er wel aardig wat vind ik. Stuk of 20 denk ik. Maar daarvan is ook zeker de helft 4 jaar oud. En dan nog 2 jurkjes en 3 korte broeken. Van schoenen heb ik 4 paar waarvan ik er 1 draag.

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 17:50

Ik heb een kledingkast vol, en nog een kledingrek, en nog een hoop op de stoel en nog een hoop op de grond en nog een hoop op mijn bureau.... Maar ik draag er zeg maar ongeveer 1/10e van := . Ben het wel nu allemaal aan het uitzoeken en dan kan er een hoop goede kleding naar het goede doel (+ het goedel doel dat mijn kamer eindelijk eens netjes wordt _O- ).

edit: dit is wel wat ik verzamel heb in 8 jaar tijd, sinds toen niet meer gegroeid en ik vind het zonde om weg te gooien + paardijkleding (om het een klein beetje minder erg te maken _/-\o_ )