Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
loveslimpie schreef:RyanneZarita schreef:Ik weet niet of het iets voor jou is, en de bh's zijn vrij prijzig, maar ik geef de voorkeur aan Victoria's Secret T-shirt Lightly Lined Wireless Bra. Als je op de website kijkt hebben ze verschillende zonder beugel... De bandjes zijn wel vrij dun, maar ik vind deze bh's echt ideaal! Super stevig maar toch comfortabel.
Ondanks dat ze idd duur zijn vind ik het wel de fijnste bh's, ik heb allerlei verschillende merken en ben ook niet heel kieskeurig maar ik merk dat ik het meest de VS uit mn kast pak, super zach, een goede pasvorm en duwt mn borsten een beetje in de goede richting
xSCWx schreef:Ik heb aan dit topic veel gehad: [MWS] Je draagt de verkeerde bh maat en dit is de oplossing!
Ik ging een omvangmaat omlaag en 2 cups omhoog
Dus zeker even de moeite waard de tips daar te volgen!
AnneJ1995 schreef:En dan bij voorkeur niet naar een Hunkemöller of Livera, maar naar een kleinere lingeriezaak. Ze kunnen je daar zó veel beter helpen. En omdat t minder massaal is, voel ik me er een stuk gemakkelijker.
Bij de Hunkemöller kwamen ze bij mij ook echt op belachelijke maten uit, dus daar koop ik echt niks meer.
Aight schreef:veneri schreef:heb via de webshop van de Hema de 90F en 95E besteld, deze kan ik in de winkel ophalen.
mocht dit niks zijn dan ga ik naar de bovengenoemde merken kijken.
Goede stap, maar bij het vergroten van de cupmaat (als je normaal B goed past), zou de omvang ook moeten verkleinen
veneri schreef:ben via deze site bezig geweest:http://www.brasizecalculator.tk/
kom dan uit op de volgende maten: (UK)
40E/F
zustermaten 42DD/E en 38 F/FF
dit zouden in EU maten de volgende maten zijn:
90F/G
95F/E en 85G/H
totaaaaaal andere cupmaten dan wat ik nu draag (en dus niet pas haha)
nu op zoek naar een webshop die dergelijke BH's voor een redelijke prijs heeft en waar je gratis kan retourneren.
veneri schreef:heb via de webshop van de Hema de 90F en 95E besteld, deze kan ik in de winkel ophalen.
mocht dit niks zijn dan ga ik naar de bovengenoemde merken kijken.