Zooplus - Wat zouden jullie doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Re: Zooplus - Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:11

Probeer het de volgende keer eens bij de Nederlandse webcare medewerkers, mail/Facebook. Die zijn altijd uiterst vriendelijk.

Ik heb ook al een keer het verkeerde ontvangen, na een berichtje op Facebook kreeg ik de mededeling dat ik het mocht houden en er iemand anders/het asiel gelukkig mee mocht maken.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-17 12:51

superpony schreef:
Werd er ook nog iets mee gedaan hoe je eerder bent geholpen?

Ik word een beetje moe van bedrijven die mensen aan de telefoon zo onvriendelijk behandelen. Lijkt wel vaker normaal dan uitzondering.

Nee, maar daar heb ik het met die medewerker ook niet over gehad, kan hij ook niks aan doen natuurlijk :)
Hij gaf wel meteen aan dat die mail een standaard mail was en eigenlijk niet zo naar mij verstuurd had moeten worden.

Ze komen het pakket gratis ophalen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 12:57

Fijn dat het is opgelost en ik vind het heel netjes dat je zelf direct contact op hebt genomen om dit te melden!

Ik ben over Zooplus altijd erg tevreden, wellicht had je iemand aan de telefoon die stage liep of er nog niet zo lang werkt (stagiaires op mijn werk moeten we soms ook nog een beetje bijsturen en dan komt er ook weleens iets voorbij wat we zelf direct anders hadden opgelost).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 14:11

Oh gelukkig maar. Dat is netjes. Ik vind Zooplus top. Goede service, scherpe prijzen en snelle verzending.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 14:16

Hier ook keer op keer slechte ervaringen met zooplus.
M'n goede vriendin besteld iets voor de hond en het is er in een paar dagen. Ik wacht al bijna 3 week op vlooiendruppels. Via de mail geen duidelijkheid te krijgen dus gebeld omdat toch bleek dat ze m'n pakketje niet meer kwamen bezorgen anders had ie er allang moeten zijn... Dus nu eindelijk maar toch opnieuw opgestuurd.. Vorige keer met krabpalen ook al super lang gewacht.
Ik zie dat het al opgelost is maar anders had ik gewoon weer gebeld met de mededeling dat ik niet erg netjes geholpen was de vorige keer.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:01

Ts fijn dat Zooplus het pakket komt ophalen.

Ik vind de service en levertijd erg achteruit gegaan bij Zooplus.
Leveringen komen via 2 bedrijven met rustig weken ertussen.
Als ik bestel dan duurt het soms dgen voordt de bestelling in behandeling is genomen.
Voorheen was dit met een uur al het geval.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:10

Ik dacht dat het een Duits bedrijf was?
Nooit problemen mee gehad in ieder geval.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:39

Ik bestel altijd katten brok (10 kilo zak royal canin) bij zooplus, altijd keurig geleverd.
1 keer de bestelling niet compleet toen ik er 2 kattenkrab-planken bij had besteld, en dat ze niet in de doos zaten.
Heb toen gebeld en de telefoniste wilde geld terug laten storten. Nou dat wilde ik niet want mijn nieuwe katten krabten toch best heel veel aan de planken die ik al versleten in huis had.
Ik wilde graag dat ze alsnog werden verzonden (en het was per slot van rekening niet mijn fout), met een beetje pijn en moeite had ik ze een week later alsnog in huis.
Verder vind ik het een keurig bedrijf en bestel er graag.

esmee_stip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 16:05

Ik heb een jaar geleden ook super slechte service gehad bij Zooplus. Ik had een konijnenhok met drie verdiepingen gekocht, een gigantisch ding. De plastic toebehoren waren kapot (voerbakje, ruif etc) en de doos ook (1+1=2). Aangezien dat ding iets van 170 euro kostte wilde ik het retour sturen, maar ik heb er echt wéken over gedaan voordat ik dat voor elkaar had. Ik heb er tientallen telefoontjes, emails etc voor nodig gehad, ben tot drie keer toe een dag thuis gebleven omdat het pakket opgehaald zou worden. Zooplus kon niet aangeven binnen welk tijdsbestek ze zouden komen halen, dus ik moest de hele dag tussen 8-18 geloof ik thuis zijn. Door een communicatiefout tussen zooplus en vervoerder is dit dus twee keer misgegaan, én was ik twee vakantiedagen kwijt. Ik was woest :+

Normaal kan ik mij heel goed beheersen en blijf ik netjes, maar bij het personeel van Zooplus zal ik inmiddels wel op een zwarte lijst staan :Y)

Zonde, want ze hebben vaak prima aanbiedingen. Het zal vast een incident geweest zijn gezien de positieve ervaringen die ik hier lees..

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 16:21

Ik vind inderdaad wel dat de leveringen achteruit gaan.
Inderdaad de laatste x keek ik ook vreemd op toen dat van mij in delen kwam en het duurt inderdaad net allemaal iets langer

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:43

Ze zullen verschillende magazijnen hebben als het in delen aankomt. Voer van mijn kat is daar het goedkoopste en met 2 dagen in huis.

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:54

Ik bestel ook al járen bij zooplus en nog nooit geen problemen mee gehad, en was een product binnen korte tijd stuk belde ik er achteraan en werd het altijd netjes opgelost. Dus zou gewoon nog een keer weer bellen, hopelijk krijg je dan een andere medewerker.