Maar wat verklaart het dan dat ik 2 dagen terug precies gezien heb wat er 2 dagen erna dus gebeurd? Zoiets had ik nog niet meegemaakt dus een herinnering lijkt mij dan sterk van iets wat ik nog niet heb gezien/meegemaakt en al helemaal als kleding etc. ook nog eens klopt. En als ik de meeste mensen nog nooit van gezien/gehoord heb, vind ik het helemaal vreemd (en ergens ook heel eng). Vooral omdat er 2 dagen tussen het niet-gebeurd en wel-gebeurd zit.

En het is niet bv op een school waar je iedere dag langs komt/kwam dat iemand dus met bepaalde shirt aankomt die die vaker aanheeft en een 'simpele' gesprek voert waarbij je de antwoorden al kan 'raden'. Wat soms ook heel vreemd is, maar dat vind ik nog vrij logisch in sommige gevallen. Beetje als een film, je weet ergens al wie wel en niet dood gaan.

En kwa gevoelens 'voelen' van andere mensen (stress, blijdschap, verdriet, angst etc.) heb ik ook.. Maar denk dat dat gedeelte beetje net als dieren is? Die 'voelen' het toch ook aan?
Zo kan ik echt súper zenuwachtig worden van een ander zonder dat ik hem/haar zie, hoor of iets. Ik word nóg zenuwachtiger als ik diegene dan wél zie/hoor. Erg irritant overigens als dat gebeurd.

Maar als dit iets 'paranormaals' is, dan zijn vrijwel alle dieren ook paranormaal? Ach, misschien verklaard dat die 'bakkabouters' wel.. Dan is het misschien je gekke opa die even boe komt zeggen als geest. Zou vast en zeker alles kunnen verklaren!