Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Palmera schreef:Ik ben zelf trouwens op mijn 18e zondagochtend om half 10 thuisgebracht door vijf keurig nette () heren en hun Harley's.
Daarmee ben ik geloof ik een tikkeltje te ver gegaan. Die beveel ik dus ook niet aan.

topsylover schreef:Misschien heeft TS wel zo'n moeder die er meteen vanuit gaat dat TS middenin een gangbang beland, net zoals die van mij doet.

Palmera schreef:topsylover schreef:Misschien heeft TS wel zo'n moeder die er meteen vanuit gaat dat TS middenin een gangbang beland, net zoals die van mij doet.
Dus als jij met één man de deur uitgaat beland je volgens je moeder in een gangbang?????
Ligt dat aan de denkwijze van jouw moeder of de mannen met wie jij uitgaat?
topsylover schreef:Mijn moeder heeft ernstige psychische problemen helaas die ze zelf niet wil toegeven. Dit is nog niet eens de wildste uitspraak die ze ooit heeft gedaan.

Fenrir schreef:Palmera schreef:Ik ben zelf trouwens op mijn 18e zondagochtend om half 10 thuisgebracht door vijf keurig nette () heren en hun Harley's.
Daarmee ben ik geloof ik een tikkeltje te ver gegaan. Die beveel ik dus ook niet aan.
Is toch ook maar net hoe je ouders er mee om gaan en hoe je er zelf in staat?

Maar ze waren zo lief me naar huis te brengen.
LiannePuthzy schreef:Mijn moeder wil zich graag met alles enorm bemoeien volgens haar interesse, (loopt ze de hele dag vab, en heeft ie al geappt, wat hebben jullie gedaan, wat heeft ie gezegd ect ect, en dat de hele dag door) en daar heb ik gewoon geen zin in
Palmera schreef:Hier nog even op inhakend:Fenrir schreef:Is toch ook maar net hoe je ouders er mee om gaan en hoe je er zelf in staat?
Mijn moeder had me toen om 3 uur 's nachts al gebeld. Aangezien mijn vriendin met een gozer in een huis ayuverdische dingen deed en er geen plek voor mij was lag ik in de badkuip te slapen toen mam belde. Ze dacht dat ik in een doodskist lag dankzij de akoestiek van de badkuip dus ze was al over de zeik toen.
Toen ik 's ochtends dat huis verliet en zocht naar een bushalte kwamen de vijf keurige heren op de motor voorbij. Blijkbaar kenden ze mij. Ik hun niet.Maar ze waren zo lief me naar huis te brengen.
al blijf ik het een bijzondere reactie van je moeder vinden en al helemaal op die leeftijd (iemand van 18 om 3 uur 's nachts bellen en ook nog denken dat je in een doodskist ligt?
) maar goed, je hoort soms van die ouders zo blijkt uit dit topic een paar hierboven klinken wel heel bemoeierig daar zou ik ook niet blij van worden
''Eh, het is A maar, daar weten ze van hoor.'' ''We vertellen niks hoor!'' Oke, laat maar

Palmera schreef:@Fenrir: enerzijds is iemand van 18 inderdaad oud genoeg. Anderzijds: als je nog thuis woont heb je je natuurlijk aan huisregels te houden.
Ik ben een paar maanden daarna op kamers gegaan en mijn moeder werd zoveel rustiger. Ze kreeg niets meer mee van wat ik uitspookte en dat deed haar blijkbaar goed. Ik heb haar soms echt tot wanhoop gedreven, grloof ik.
Bij dat soort regels vraag je er ook haast wel om dat een puber ze breekt natuurlijk
Het is voor mij ook alweer even geleden, maar in mijn puberteit werden de vreemdste dingen doorgaans uitgehaald door degenen met de strengste ouders, die hadden eens moeten weten

x_Rebecca schreef:Gewoon zeggen 'Hee, ik help even balen opsteken, ben vanavond vast weer een keer thuis' en de trekker in stappen!
Niets moeilijks aan
knollentuin schreef:LadyMadonna schreef:Ik zei op m'n 19e, mam, we gaan trouwen
Je was geeneens zwanger?
Gewoon zeggen wat je gaat doen, oh mam ik ga straks met een vriend mee op de trekker, balen hooi halen.
Niks meer niks minder. Zoals 't is.
hoewel een aantal in het dorp wel dachten dat ik een "moetje" was
Kuggur schreef:friesam schreef:Wel een heel romantische date..met de trekker
Ik vind hem geweldig. Als vader zou ik het een goede eerste indruk vinden.