Geflitst in Duitsland, maar nog niks gehoorf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xGaab

Re: Geflitst in Duitsland, maar nog niks gehoorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:46

Kan zo maar een maand of 2 duren! Vaak krijg je er wel een foto bij! Kan je naar jezelf kijken! Het komt ook voor dat je inderdaad niks krijgt, maar dan heb je kans om een dubbele te krijgen als je nog een keer geflitst wordt.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 14:37

Het duurt vaak een maandje of 2 voordat je die thuis hebt.
Wij waren in mei ook geflitst (wisten we alleen niet) ergens in juli/augustus kregen we de bekeuring. Een geluk: de boetes in Duitsland zijn een stukje (heel veel) goedkoper dan in Nederland :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 14:44

Shenavallie schreef:
Storm schreef:
Zit er een 0 in je kenteken? Of een 9? Kans dat je niks krijgt. Paar weken terug was in het nieuws dat de foto's dat niet goed kunnen verwerken omdat ze niet zien of het een 0 of een o is, of een 9 of een g. Er waren nog een paar van die cijfers/letters.

Voor zover ik weet zijn nummerborden altijd in kapitalen vermeld en niet in kleine letters. Niet alle letters van het alfabet worden gebruikt. Zo vind je geen Q omdat dat teveel op een 0 lijkt.

Da's in België toch anders dan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 14:46

Shenavallie schreef:
Storm schreef:
Zit er een 0 in je kenteken? Of een 9? Kans dat je niks krijgt. Paar weken terug was in het nieuws dat de foto's dat niet goed kunnen verwerken omdat ze niet zien of het een 0 of een o is, of een 9 of een g. Er waren nog een paar van die cijfers/letters.

Voor zover ik weet zijn nummerborden altijd in kapitalen vermeld en niet in kleine letters. Niet alle letters van het alfabet worden gebruikt. Zo vind je geen Q omdat dat teveel op een 0 lijkt.

Hier in België wel, je hebt hier Q platen (is voor aanhangers)

4 jaar terug zijn mijn ouders geflitst in Duitsland. Nooit wat van gezien.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 14:47

Ook in de gewone nummerplaten zitten Q's. :) Mijn vorige plaat was AQQ :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 14:48

Kan goed zijn :j Was het eerste voorbeeld dat ik mij op kwam. Ook de 9 wordt hier gewoon gebruikt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 14:48

In Duitsland wordt ook alles gebruikt :j hier in Nederland zijn er best veel uitzonderingen die niet gebruikt worden. Q idd, maar ook de A. M voorop is alleen voor botoren, B en V voorop voor bedrijfswagens (grijs kenteken)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:30

Jans schreef:
In Duitsland wordt ook alles gebruikt :j hier in Nederland zijn er best veel uitzonderingen die niet gebruikt worden. Q idd, maar ook de A. M voorop is alleen voor botoren, B en V voorop voor bedrijfswagens (grijs kenteken)

Of CD bij diplomaten of BN/GN voor buitenlands personeel!