Jolliegirl schreef:Jeetje...
2x door rood...
Er bewust van zijn...
Smoezen zoeken om ze niet te hoeven betalen... Bijv liegen over hulpdiensten, vrachtwagen voor je, bumperklever...
En ook nog eens vragen hoe t met oranje zit...
Waar heb jij je rijbewijs vandaan....?
Flitsers flitsen niet op oranje.
Hulpdiensten moeten zelf ook geflitst zijn, wil jij kunnen declareren..
Bumperklevers doen ze niets mee.. Gezien deze dan dusdanig moet kleven en dus ook door rood moet gaan, of op zn minst op de flitsstreep stilstaan. .
De flitser maakt 2 fotos ten allertijde.. Om te zien of je daadwerkelijk doorgereden bent.. Of nog gestopt bent op de flitsstreep...
Je maakt geen schijn van kans dus.
Harde les...
Yo doe eens ff normaal en lees even wie wat schrijft!!!!
NERGENS schrijf ik dat ik op zoek ben naar smoesjes, en al helemaal NIET dat ik zou LIEGEN om er onderuit te komen!
Ik vraag alleen naar ervaringen, aangezien ik dat niet heb hierin, in om welke redenen je kunt aanvechten om vervolgens te kijken of dat van toepassing is of niet. Als dat niet zo is, pech. Als het wel zo is, mooi meegenomen. Het is een behoorlijke klap geld in een maand dus lijkt me niet heel raar dat als er een (legitieme) reden is om dit niet te hoeven betalen, je die optie bekijkt. Thats it.
Ik vind het behoorlijk heftig hoe veroordelend jouw post naar mij toe is en dat je mij ervan beticht dat ik zou liegen over hulpdiensten (WTF?????). Je kent me niet dus doe eens even normaal.
En voor de mensen die zich zorgen maakten over mijn 'levensgevaarlijke rijgedrag' ik heb zojuist de foto's bekeken en op beide is duidelijk te zien dat er totaal GEEN ander verkeer op de kruising staat en er dus ook GEEN risico was.
Tuurlijk, ook dan mag je niet door rood rijden, maar om mij hier, op basis van de weinige info die er is, af te schilderen als een of andere levensgevaarlijke wegmongool is ook niet helemaal fair hé.
Ik zit enorm veel op de weg, rij rond de 50.000-60.000 km per jaar, en dat ik dan niet weet hoe het zit met boetes en aanvechten wil zeggen dat het wel meevalt met mijn 'levensgevaarlijke rijgedrag. Dan was ik allang dood geweest of mijn rijbewijs kwijt geweest.
Ik ben steeds weer geschokt als ik op social media zie hoe mensen anderen digitaal kunnen 'afmaken' en zwaar veroordelen op basis van heel weinig informatie.... Laten we ff normaal blijven doen. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie.