Luvyou schreef:Even een paar puntjes.
De liefde is zo sterk, dat ik zeker hem niet zomaar in de steek laat.
Vanaf die tijd heeft hij bij mij thuis gezeten, niet aan de drugs gezeten. Niks illegaals gedaan.
En dat het door anderen komt, weet ik zeker. Die M heeft mij ook bedreigd, dus ja. Ik geloof hem.
Woning wordt vanaf morgen opgezegd, dit moet via de bewindvoerder. Spullen van hem zijn er allang uit. Vanaf januari al.
Hij hoeft zich niet beschikbaar te houden, heeft geen dagvaarding. Helemaal niks.
Vanaf februari heeft hij trouwens al een baan, waar hij nu nog steeds fulltime werkt.
Hij heeft zijn leven nu op de rit, dankzij mij volgens hem. Zijn moeder, vader en bewindvoerder zeggen dit ook. Hij was erg labiel en zwak in die tijd en daar is misbruik van gemaakt.
Overigens waren die meiden die daar zaten inderdaad prostituee, zij hebben verklaard dat M allerlei dingen deed en hen dwong.
Ze verklaarden dat mijn vriend hen absoluut niks deed.
Maak je maar niet zo druk dan, gewoon open en eerlijk alles aan de politie vertellen. Ga er maar vanuit dat jullie telefoons al een tijd op de tap staan.
Blijkbaar heeft hij niet in beperking gezeten en is hij geschorst zonder voorwaarden. Geloof me, hij is niet de vis die ze moeten hebben. Ik denk dat M het doel is en jouw vriend "bijvangst"
Desalniettemin raad ik je aan (jij zal ook op verhoor moeten komen!) om ook tijdens dit "getuigen"verhoor een advocaat mee te nemen (deze moet je dan wel zelf betalen) Soms zijn ze zo fanatiek dat ze iets creatief omgaan met wat je zegt, dus als je verklaart, lees heel, heel goed na wat je gezegd hebt en of de zinnen anders uitgelegd kunnen worden dan jij bedoelt heb.
Ik heb het 2 jaar geleden gehad, 16 man, man afgevoerd, drugshond in mijn huis, geldhond in mijn huis. Man 2 weken in alle beperking en dag 15, u kunt gaan, zo out of the bleu. Hele waslijst aan beperkingen mee. (foute vrienden)
Voor de mensen die menen dat ze moet gaan rennen Serieus??!! Deze jongen heeft een fout gemaakt, neemt de juiste afslag en heeft alleen nog wat vlekken weg te poetsen. Zolang die jongen clean is, blijft, werkt en zijn best doet voor zijn meissie, is die het beste vriendje wat zij kan krijgen!