(nee oke dit is niet de reden dat ik altijd aan de late kant ben haha) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(nee oke dit is niet de reden dat ik altijd aan de late kant ben haha) Lous schreef:Mijn ervaring, blijven bellen. Dan weten ze tenminste dat je heeel erg graag wilt en moeten ze wel omdat ze gek van je worden
Heeft jaren geleden bij mij en mijn zus ook geholpen.
. Maar ze reageerde telkens als het haar uitkwam. Ze is ook gisteravond voor het laatst online geweest, dus misschien dat ik morgen even bel mocht ze tussendoor wel online zijn geweest. Tot die tijd: duimen!Mereltje schreef:Ik wacht tot mijn vriend thuiskomt, zodat ik een fles champagne open kan trekken
StormMilagro schreef:Mereltje schreef:Ik wacht tot mijn vriend thuiskomt, zodat ik een fles champagne open kan trekken
Dat klinkt als iets te vieren!
StormMilagro schreef:Helaas is ze gewoon niet zo van de telefoon... Heb al eerder gebeld, toen voor een afspraak, maar telkens geen gehoor. Maar ze reageerde telkens als het haar uitkwam. Ze is ook gisteravond voor het laatst online geweest, dus misschien dat ik morgen even bel mocht ze tussendoor wel online zijn geweest. Tot die tijd: duimen!

[/quote]