Corrigerend ondergoed, welk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 10:59

Ik weet wel dat ik juist geen Spanx aan kan raden.
Ik had hem nog geen week, en ben er heel voorzichtig mee geweest. En toen trok ik er een gaatje in met aantrekken wat al snel groter werd. (ik moet wel zeggen dat het dun stof was, maar ie was nogal prijzig dus ik had niet verwacht dat het zo snel kapot zou gaan, ondanks dat ik er erg voorzichtig mee was)

Anoniem

Re: Corrigerend ondergoed, welk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:01

Kan je daar niet mee terug gaan? Klinkt meer als een fabriekfoutje, helemaal voor die prijs mag je beter verwachten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:04

Ik zweer bij mijn Spanx.
Het is heerlijk, luchtig materiaal en bij mij niet kapot te krijgen...
Apart dat hij bij jou zo snel kapot ging, ik neem aan dat je hem teruggestuurd hebt?
Ik gok dat dit een productiefoutje was, want normaal gezien zijn Spanx juist oersterk, ondanks het dunne materiaal.

Ik heb een bodysuit en dat bevalt mij uitstekend.
Kan wat lastig zijn met aan en uit trekken ivm toiletbezoek, maar daar wen je heel snel aan.
En, wat voor mij echt het allerbelangrijkste is: alle randjes worden glad gestreken terwijl ik nog steeds kan ademen *\o/*

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 11:18

Hoe 'wen je daar aan'? :) Is dat gewoon te doen dat je zeg maar de bandjes zo tussen jurk en schouders vandaan frommelt of kleed je je gewoon half (ofwel helemaal :') ) uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:34

Hangt van de jurk die ik draag af :')
Als hij los genoeg is, frummel ik de bandjes er inderdaad tussenuit en anders jurk half uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:03

https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... cz&IsSeg=0

Ik zweer bij dit broekje. Heb een operatie litteken dus zocht een broekje om de boel te ondersteunen. Veel broekjes waren net te laag, zakte af of sneden heel lelijk in m'n bil waardoor je zo'n "flapje" krijgt in je jeans. Dit broekje komt helemaal tot je bh rand en blijft perfect zitten de hele dag. Ondersteunt zeer dus wel opletten dat je hem niet te klein koopt.

Heb ook een Triumph onderjurkje, die heb ik ergens gewonnen. Ook een fijn ding wat goed op z'n plaats blijft zitten. :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:09

Als je trouwens geen superstrakke jurk draagt, kan een gewone hoge taille slip ook al voldoende zijn. Zo heb ik enkele setjes van Etam met een slip met een hoge taille, en draag ik die wanneer het een beetje zou kunnen aftekenen.

Ik heb ook echt figuur corrigerend ondergoed van de H&M, maar die zakken dan weer af. Die van de Wibra (1/4e van de prijs) bieden minder steun, maar zakken niet af.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:10

heel handig dat ondergoed, maar is het niet onwijs warm? ik heb het al snel heel warm en dit is toch weer een extra laagje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:14

benangelique schreef:
heel handig dat ondergoed, maar is het niet onwijs warm? ik heb het al snel heel warm en dit is toch weer een extra laagje

Ik heb er eigenlijk geen last van. Een onderbroek moest je toch wel dragen :+ en het is dan alleen dat stukje extra op je rug. Mijn broekje is ook wel aardig ademend. Die echt dikke stoffen broekjes van bijv Action/Hema vind ik inderdaad wel heel plakkerig aanvoelen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:18

ik ga die van de wehkamp gewoon eens bestellen. gaan nu toch de winter in :+

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:31

Iris82 schreef:
Ik vind de pijpjes niet perse noodzakelijk al is het natuurlijk wel fijn tegen schurende dijen. Maar ik heb vooral een appelfiguur, dus ik zoek iets wat mn buikje in toom houdt. Zal eens kijken bij de genoemde opties.

Met een slip tekent het op je billen en dat staat veel minder mooi.
Als je er dan toch eentje koopt kan ik echt pijpjes aanraden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:36

Ik heb ze van de Hunkemuller. Geen idee van het merk, maar ik draag ze ook alleen maar als ik op gelegenheid moet / niet naar mn werk zegmaar. Aan het einde van de dag krijg ik het spaans benauwd (was met mijn trouwkorset ook zo trouwens, die is einde dag ook uit gegaan onder de jurk :+ ). En dan heb ik op advies ze een maat groter gekocht (als ze gaan rollen zijn ze dus te klein!)

Ook hier slipuitsnede tot onder de borst. Zorgt ervoor dat de losse flappen die ik heb ( :+ leuk joh afvallen na medicatie-gewichtstoename) in toom blijven :Y)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 12:41

Liselot schreef:
Als je er dan toch eentje koopt kan ik echt pijpjes aanraden

Daar heb je ook wel weer gelijk in.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:53

Ik vind Spanx erg duur en zag net bij Wehkamp dat ze ook hoge corrigerende slips hebben dus denk dat ik die ga doen want zal het daarna weinig tot niet dragen!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 18:48

Waar wil je het onder dragen ts?

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 20:48

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 10:21

Ik heb er 2 van Bonprix. Zijn broekjes met pijpjes en zitten tot aan je BH. Ze zakken niet af door een randje wat er in zit. Ze zitten echt heel fijn onder een jurkje. Hierdoor zijn al mijn rolletjes weg. Mijn kont ziet er mooi uit en heb zo geen last van schurende bovenbenen. Ze kosten 25 euro en je hebt ze in het zwart en huidskleurig.