voel meteen mijn enkel weer. Wij zijn in april juist van de weg gereden met motor door een automobilist die rechtuit ging in de bocht. Maar ambulance schijnt eigenlijk standaard te moeten komen na aanrijding met motor. Ik voelde in eerste instantie ook niks, zag rijder kronkelend op de grond grijs van de pijn. Mijn eerste gedachte motor moet rechtop. Pas daarna zag ik mijn motorbroek en laars en begon langzaam de pijn te komen.Maar ipv knie waar iedereen meeste bang voor was bleek paar dagen later mijn enkel aan gort. Wij hadden afgelopen zaterdag vervolgens wel ook een motor over ons heen die vrolijk op de verkeerde baan plat de bocht doorging. Gelukkig weer allert gereagerd en stil gaan staan. Anders hadden wij motor/motor frontaal gehad. Schrik zat er daarna echt wel flink in.
just to be sure
Zij horen contact te nemen met verzekeraar van tegenpartij. En zij zorgen ook voor afhandeling van de schade en hebben eventueel voorkeursschade bedrijven. Nooit zelf laten repareren voor tegenpartij verzekeraar de auto heeft gezien.