En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 09:17

@bruintje123: Toen ik hem dat gisteren meegaf zei hij oké
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:20

Dat hij graag wilde dat je liet onderzoeken kan ik snappen .
Mijn ex had ook slaap problemen en werd er zot van !
En heb afstand genomen daardoor van hem .
En inmiddels zijn we ook niet meer samen .
Dat hij vreemdgaat is gewoon een klote streek ...

Toch zou ik proberen dit op te lossen .
Laat hem maar vertrekken .
Maar wel een eerlijke scheiding van de spullen .
Ook een auto die jou trailer kan trekken en de remork bijvoorbeeld mag gerust beschikbaar blijven .

Ik zou persoonlijk de moeite niet meer doen voor hem om hem bij je te houden .
Laat maar gaan die .

Wat betreft onderzoeken , zou ik daar toch eens achteraan gaan .
Epi is niet niks als t idd Epi is .

Succes , houdt je sterk
Problemen zijn er om opgelost te worden
En onthoudt dit soort dingen , je komt er sterker uit .

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:21

GDG schreef:
Sterkte, dat is ontzettend naar!

Er viel me wel iets op in je verhaal, namelijk dit:
''Ik heb zoveel voor hem gedaan, zoveel voor onze zaak gedaan. Men geld er ingestoken, zelfs al wist hij dat ik er niet volledig achterstond ,omdat ik in het verleden al op dit vlak ellende heb gekend. Zelfs met dit in zijn achterzak heb ik toch zijn droom gevolgd, men paarden voor een groot stuk aan de kant geschoven...
Zoveel ellende over ons hoofd gekregen en door gekomen....
''

Als je ergens niet achter staat dan moet je het niet doen. Je moet ook altijd goed de afweging maken waarvoor je het doet en wat het je kost. Onthou daarbij dat je nooit jezelf moet verliezen om het een ander naar de zin te maken.

Ik hoop dat je dit ter harte neemt en ernaar zult gaan handelen (in deze relatie als je nog doorgaat of in volgende relaties/vriendschappen).

Als je van iemand houd word je al snel blind he, en de angst om hem kwijt te raken als je niet meewerkt.

Heel veel sterkte igg!
:(:)

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 09:39

@Zinzi_jewel: Ik heb geen flauw benul

@Asm_kayleight: Werkelijk..... nooit gedacht dat ik zo blind kon zijn.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:49

miss een tip, zorg dat een trekauto elders geplaatst is, bv bij iemand die je vertrouwd met de sleutels en papieren. Als ie die niet vrijwillig aan jou laat dan heb je nog iets om te "ruilen" voor het geld dat je erin gestoken hebt en wat overgezet moet worden als lening van jou aan hem wil hij dat niet verrekenen. Ga naar een advocaat, wacht geen dag. Nu dingen regelen voordat hij alles meeneemt, verpats of aan schulden in beslag wordt genomen. Maak van de bankspullen waar "bewijs" van jou inbreng in staat kopieen.

sterkte

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:50

Hoeveel diensten draaide hij de laatste tijd op de 112? Meer dan 24 u per week mag nl niet bij de vrijwillige brandweer.
Voor de rest is hij goed bezig om je een serieus schuldgevoel aan te praten...
Ik zou reageren door de zwarte boekhouding bij de fiscus te droppen...

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 10:04

Een verhaal kent altijd twee kanten, dus vind ik het moeilijk er echt een oordeel over te vellen. Maar vreemdgaan lost nooit een relatieprobleem op, das een ding dat zeker is. Heel veel sterkte in deze warrige, emotionele en onzekere tijd!

Wat ik nog wel even wil zeggen is dat het me toch wel slim lijkt om jezelf nog eens te laten onderzoeken, als je epilepsie lijkt te hebben. De onderzoeken die jij noemt kunnen geen epilepsie aantonen, daar heb je een EEG voor nodig...bij dit onderzoek worden electroden op je hoofd geplaatst en dan kunnen ze de stroompjes in je hersenen registeren en kijken of daar epileptische activiteit te zien is. In jouw geval zou ik denken aan een slaap EEG, dan moet je een nachtje in een ziekenhuis/epilepsiekliniek (weet niet hoe het in België gaat). Epilepsie is meestal goed te behandelen met medicatie. Het is niet handig om er mee rond te blijven lopen. Als je het ineens overdag een keer krijgt lijkt me dat erg vervelend, helemaal als je ook een voertuig bestuurd. Ook kun je schade van je hersenen krijgen als je epilepsie onbehandeld laat.

marlonFloris

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 10:36

Ppoeh wat een verhaal, ik wil je sterkte wensen en hopenlijk kom je er goed uit met hem.

Jupinkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 10:49

Enorm veel sterkte TS!
Hopelijk ga je alles goed kunnen verdelen, maar ik zou er wel nu al aan beginnen want voor je het weet ben je misschien alles kwijt...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 10:58

Helaas geen wijze raad voor je TS. Sterkte gewenst. :(:)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 11:03

manubres schreef:
Een verhaal kent altijd twee kanten, dus vind ik het moeilijk er echt een oordeel over te vellen. Maar vreemdgaan lost nooit een relatieprobleem op, das een ding dat zeker is. Heel veel sterkte in deze warrige, emotionele en onzekere tijd!

Wat ik nog wel even wil zeggen is dat het me toch wel slim lijkt om jezelf nog eens te laten onderzoeken, als je epilepsie lijkt te hebben. De onderzoeken die jij noemt kunnen geen epilepsie aantonen, daar heb je een EEG voor nodig...bij dit onderzoek worden electroden op je hoofd geplaatst en dan kunnen ze de stroompjes in je hersenen registeren en kijken of daar epileptische activiteit te zien is. In jouw geval zou ik denken aan een slaap EEG, dan moet je een nachtje in een ziekenhuis/epilepsiekliniek (weet niet hoe het in België gaat). Epilepsie is meestal goed te behandelen met medicatie. Het is niet handig om er mee rond te blijven lopen. Als je het ineens overdag een keer krijgt lijkt me dat erg vervelend, helemaal als je ook een voertuig bestuurd. Ook kun je schade van je hersenen krijgen als je epilepsie onbehandeld laat.

Mee eens, bij epilepsie-klinieken kunnen ze prima je hersenactiviteit meten terwijl je slaapt... dat doen ze in Nederland, maar dat zullen ze in België vast ook kunnen. Ook kunnen ze dingen uitsluiten... wie weet is de aanval wel uitgelokt door onbewuste spanningen, die je al had voor je je man betrapte (onbewust "weet" je soms meer dan je met je verstand wilt toegeven), maar ook dan kun je op de gekste momenten ineens uitgeschakeld zijn, en dat is levensgevaarlijk als je dan in de auto zit.

TS, ik wil je héél veel sterkte wensen, het is nogal een situatie waarin je terecht bent gekomen!

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 11:04

Veel sterkte ! Wat een rot situatie. :(:)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 11:11

Wat rot.

Ook al is je relatie niet meer geweldig, praat erover.
Je heil bij een ander zoeken is zo laag.

Ts heel veel sterkte. Je verdient een leuke partner die helemaal voor je gaat.

Agnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 11:25

Heeeeeel veel sterkte meis! Advies 1: ga bij hem weg!!! Zoals hij je behandelt lijkt nergens op. Getuigt van totaal geen respect naar jou toe. Dit heb jij niet verdiend. Ga je weg verder alleen, hoe eng het misschien ook lijkt.

Volgens mij is de kans groot dat hij veel vaker bij een (of meer?) anderen was terwijl hij tegen jou zei dat hij dienst had. En zoals je de relatie verder beschrijft, was het toch al geen goede relatie.

Zorg wel dat je je goed laat adviseren over hoe je moet scheiden. Ga niet akkoord met alles, anders zit jij straks met zijn schulden en zonder een auto of wat. Maar wat iemand hier al zei om een trekauto ergens anders te brengen, goed idee! Probeer dingen, bijv. cash geld, ook bij een ander te parkeren. Dan heb je dat maar vast. Hij speelt niet eerlijk, hoef jij ook niet te doen.

Heeeeeel veel sterkte! Als je een privémail naar me wilt sturen, mag dat. Ik heb ook al een scheiding achter de rug. Geen dag spijt van gehad, alleen dat ik het niet eerder gedaan had. En ja, ik ben daarna gelukkig met mijzelf geworden en daarna ook met een andere man die me wel respecteert. Dus ga alstjeblieft NIET terug naar je man!!! Het zal zwaar en moeilijk worden, maar je kunt het alleen ook aan. Je zult zeker weten gelukkiger worden als je hier eenmaal doorheen bent. Enne, je bent niet alleen, je hebt je paarden. Wat wil een mens nog meer? Succes!

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 11:44

Ik weet totaal niet waar ik moet beginnen. De zaterdag loop je nu ook niet zomaar een advocaten bureau binnen. Ik ga maandag morgen proberen te werken. Hopelijk kan mij hoofd wat kalmte vinden. Maar momenteel heb ik nergens zin in...
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 11:48

Zou m wel vertellen dat ie kan vertrekken met zijn kleding .
Hij heeft toch een huis nog ?
En dat de gezamenlijke spullen gedeeld gaan worden
Ongeacht wie ze op naam heeft staan .
Hij ging vreemd . Niet jij

En daarbij materialen zaken zijn vervangbaar ..

PS ik heb sinds mijn scheiding en verhuis ook wat slaap probleempjes ( spanning zeggen ze ) krijg slaap verlamming heel eng vindt ik zelf .
Maar is op te lossen denk ik , zo ook jou zogezegde epi aanvallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 12:07

Heel veel sterkte.

Ik heb een soortgelijke ervaring (godzijdank voor mijn huwelijk plaats had gevonden) meegemaakt en wil je graag wat vertellen over wat mij geholpen heeft om voor mezelf te kiezen.

Ik heb mezelf wat vragen gesteld waarbij het antwoord me steeds weer helder vertelde wat de beste keuze was:

- Wat gun ik mijzelf voor de rest van mijn leven?
- Heb ik dit verdiend op deze manier?
- Kan ik hem ooit nog vertrouwen?
- Zou ik zelf ooit op deze manier met anderen om gaan?
- Wat zou ik vinden van een man die dit bij een vriendin flikt?
- Wil ik mensen in mijn leven die op deze manier met mij omgaan?

Ook mijn pb-inbox staat voor je open!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-08-17 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 12:20

Ik vind het raar dat hij vreemd gaat maar jou de schuld geeft van alles. Niet accepteren hoor. Hij had ook met je kunnen praten waarom je die onderzoeken niet wilt of aandurft.. te wei ig sex is flauw, heeft hij je verleid? Je opgewonden gekregen? Nou dan.
Hij klinkt enorm egoistisch, gewoon een ander sappig blaadje gevonden en schuift dat af op jou.

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 12:33

Zolang samen en dan heeft iemand totaal geen respect voor je. Vreemdgaan is nooit een excuus! Of je praat er over of je beëindigd de relatie. Vreemdgaan is zo laag en mensen kunnen daar hun hele leven mee blijven zitten. Je verdiend echt beter en iemand die wel respect voor je heeft.

Anoukloves_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 12:37

Wat een vreselijke nachtmerrie moet dit zijn. Zowel de situatie als hij als persoon. :r Kom voor jezelf op! Sterkte!

Diddykong

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 12:49

Ach meis wat naar allemaal.
Gaat nu een hoop op je afkomen, veel geregel ook en nog alles een plekje geven. Vreselijk!

Ik denk wel eerlijk dat jullie relatie al wat langer in zwaar weer was dan je dacht. De meeste mannen die ik ken, trekken zich vaak terug in werk en zoveel mogelijk van huis zijn als ze twijfels krijgen of het moeilijk gaat. In plaats dat ze gaan praten wat het leven een stuk makkelijker zou maken. Zucht mannen!
Ik ben erg bang dat het voor hem dan ook echt klaar is, dat hij al vrede met de situatie heeft. En ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb... maar zo komt het wel naar voren in de reacties zoals hij het zegt. En laat je geen schuldgevoel oid aanpraten. Ik denk dat de redenen die hij noemt, nog niet eens de hoofdzaak zijn. Eerder bijzaak van een relatie die langzaam dood gebloed is. Jullie hebben zo hard gewerkt voor de zaak en alles eromheen. Misschien dat jullie elkaar (en jij jezelf ook!) vergeten zijn? Soms kun je hier nog samen over in gesprek gaan en op die diepere laag uitkomen. Want een excuus je wilt je niet laten onderzoeken en daarom heb ik een ander, dat gaat er bij mij niet in. Vaak zit het dieper, maar als hij niet zo'n prater is kan hij dit misschien niet zo verwoorden.

Ik wil je aanraden om als hij er ook open voor staat relatietherapie te starten. Misschien niet om je relatie te redden, maar wel om te kunnen praten over alle losse eindjes, om het een plek te geven. Eventueel iets af te kunnen sluiten. Of juist te redden.
En mijn 2e tip, neem een eigen advocaat in de arm om je te helpen bij de scheiding. Bel er maandag gelijk 1. Ben je in gemeenschap van goederen getrouwd kan het zomaar zijn dat je veel meer recht hebt op spullen van de zaak dan jij nu denkt. En ook bij huwelijkse voorwaarden is er nog veel mogelijk, vooral omdat jij ook tijdens de relatie een inbreng had in de zaak. En soms als hij het idee heeft dat het serieus wordt, dat hij je echt kwijt raakt, kom je erachter dat er toch nog iets is wat het vechten voor elkaar waard maakt.

Heel veel sterkte!!

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 13:08

Wat een kwal zeg!
Hij gaat vreemd en geeft nog een trap na door te zeggen dat het aan jou ligt met zijn redenen.
Bah zeg!
Ik hoop dat je IPV onzeker juist boos wordt en niet over je heen laat lopen.

Ik snap dat je een hoop samen hebt opgebouwd, maar je moet hem echt niet meer terug willen hoor, tenzij hij op zijn knieën komt smeken en erkend dat hij en alleen hij fout was door vreemd te gaan.

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 13:13

Heel veel sterkte! Laat je heel goed bijstaan door je familie, vrienden en professionals in rechtszaken! Hij heeft je liefde zo te lezen gebruikt om zelf iets op te kunnen bouwen. Laat je vooral niet doen door hem.

M.b.t je aanvallen raad ik je toch aan om zich grondig te onderzoeken. Je weet maar nooit.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 13:16

Heel veel sterkte.Spanningen kunnen idd epileptische aanvallen veroorzaken.maar wat een l*l is je Man.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-17 13:28

op de rest antwoord ik zo even...
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt