Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GDG schreef:Sterkte, dat is ontzettend naar!
Er viel me wel iets op in je verhaal, namelijk dit:
''Ik heb zoveel voor hem gedaan, zoveel voor onze zaak gedaan. Men geld er ingestoken, zelfs al wist hij dat ik er niet volledig achterstond ,omdat ik in het verleden al op dit vlak ellende heb gekend. Zelfs met dit in zijn achterzak heb ik toch zijn droom gevolgd, men paarden voor een groot stuk aan de kant geschoven...
Zoveel ellende over ons hoofd gekregen en door gekomen....''
Als je ergens niet achter staat dan moet je het niet doen. Je moet ook altijd goed de afweging maken waarvoor je het doet en wat het je kost. Onthou daarbij dat je nooit jezelf moet verliezen om het een ander naar de zin te maken.
Ik hoop dat je dit ter harte neemt en ernaar zult gaan handelen (in deze relatie als je nog doorgaat of in volgende relaties/vriendschappen).
manubres schreef:Een verhaal kent altijd twee kanten, dus vind ik het moeilijk er echt een oordeel over te vellen. Maar vreemdgaan lost nooit een relatieprobleem op, das een ding dat zeker is. Heel veel sterkte in deze warrige, emotionele en onzekere tijd!
Wat ik nog wel even wil zeggen is dat het me toch wel slim lijkt om jezelf nog eens te laten onderzoeken, als je epilepsie lijkt te hebben. De onderzoeken die jij noemt kunnen geen epilepsie aantonen, daar heb je een EEG voor nodig...bij dit onderzoek worden electroden op je hoofd geplaatst en dan kunnen ze de stroompjes in je hersenen registeren en kijken of daar epileptische activiteit te zien is. In jouw geval zou ik denken aan een slaap EEG, dan moet je een nachtje in een ziekenhuis/epilepsiekliniek (weet niet hoe het in België gaat). Epilepsie is meestal goed te behandelen met medicatie. Het is niet handig om er mee rond te blijven lopen. Als je het ineens overdag een keer krijgt lijkt me dat erg vervelend, helemaal als je ook een voertuig bestuurd. Ook kun je schade van je hersenen krijgen als je epilepsie onbehandeld laat.