Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nielojram schreef:Hier 2 HP klapdozen gehad met hetzelfde probleem.. Tegen brandwonden aan op mijn been. Uiteraard nieuwe ventilator in laten zetten, en na een paar maanden weer dat probleem... Ik gebruikte internet en mail, meer niet.
Noooooit, maar dan ook nooooooooit meer windhoos...
Heb nu al 3 jaar een apple macbook pro, en nooit, maar dan ook nooit meer gezeik gehad tot bovenstaand. Die twee klapdozen van HP had ik beter direct kunnen investeren in een apple..
Laurora schreef:Er zijn speciale losse ventilatoren te koop voor laptops die je er onder legt.
Of dat in dit geval zin heeft betwijfel ik, t zal meer symptoombestrijding zijn.....
Het klinkt alsof het toch aan de ventilatoren ligt, misschien werken die niet helemaal meer naar behoren. Even iemand naar laten kijken die er verstand van heeft, je vader bijvoorbeeld?
Wbt apple vs windows, apple is prima te gebruiken voor school hoor, het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor opleiding je doet, maar als je bekend bent met de os kun je er in principe net zo veel mee als met een windows.
Zelf geef ik de voorkeur aan Windows maar dat heeft met gamen te maken
melissac schreef:Ik heb idd ook gekeken naar een macbook maar dat wordt een beetje lastig omdat ik veel op m'n laptop doe voor school en ik niet weet of ik een macbook daar voor kan gebruiken.
Maureen95 schreef:Ik vind macbooks ook zo ontiegelijk duur in vergelijking met een normale laptop
De mijne komt bij www.omolo.nl vandaan, prima apparaat voor nog geen 500 euro, en garantie. Ik ga ook geen nieuwe aanschaffen, hoor, ik heb een paard