Zomaar afgesloten van provider, kan dit kloppen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 14:57

:')

Vodafone.. Ik dacht dat je daar wel van genezen zou zijn. Voor mij nooit weer in ieder geval.
Hier wel echt tevreden van KPN, maar ik heb begrepen dat het bereik niet overal toereikend is. :)

Anoniem

Re: Zomaar afgesloten van provider, kan dit kloppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 15:05

Oh praat me niet van KPN.
Me een duur onbeperkt abonnement laten aansmeren. Meteen gebruik van gemaakt, kwam heel goed uit die week dus echt belachelijk veel gebeld. Bleek dat hij pas 8 dagen later inging. Nooit een waarschuwing gehad dat ik over mijn limiet ging of iets.
Rekening van €500,- (!!!!!) gehad.
Iets van een tegemoetkoming? Absoluut niet!
Kort daarna aangegeven terug te willen naar mijn originele abonnement (30 euro per maand). Dit was prima.
Maand daarop dus superzuinig... Bleek dat ze me terug hadden gezet naar mijn 60 euro abonnement dus ik gebruikte het grootste gedeelte van mijn bundel niet 8)7

Ik gebeld en gevraagd hoe dat kon.
"Ja we kunnen u alleen terugzetten naar het abonnement dat u had vóór het onbeperkt abonnement. Daarna kunt u het pas terugzetten naar uw originele abonnement."

:?

En uiteraard kon ik niet rekenen op een tegemoetkoming en was het toch ook zeker niet hun probleem.

_-:(

Zelfde overigens met TV. Digitenne werkte niet, niks werkte. Uiteindelijk overgestapt naar Tele2. Bepaalde zenders wilden niet. Bleek bij KPN te liggen; kwestie van een schakelaartje omhalen in een verdeelkast. Wij bellen, Tele2 bellen. Denk je dat KPN wilde meewerken? Nope. Het was toch zeker niet hun probleem? _-:( Tele2 heeft zonder extra kosten ons contract ontbonden nadat ze er alles aan hadden gedaan om ons te helpen.

Maar KPN daar ga ik nooooooooooit meer naar terug :n

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 15:07

Lente schreef:
Oh praat me niet van KPN.
Me een duur onbeperkt abonnement laten aansmeren. Meteen gebruik van gemaakt, kwam heel goed uit die week dus echt belachelijk veel gebeld. Bleek dat hij pas 8 dagen later inging. Nooit een waarschuwing gehad dat ik over mijn limiet ging of iets.
Rekening van €500,- (!!!!!) gehad.
Iets van een tegemoetkoming? Absoluut niet!
Kort daarna aangegeven terug te willen naar mijn originele abonnement (30 euro per maand). Dit was prima.
Maand daarop dus superzuinig... Bleek dat ze me terug hadden gezet naar mijn 60 euro abonnement dus ik gebruikte het grootste gedeelte van mijn bundel niet 8)7

Ik gebeld en gevraagd hoe dat kon.
"Ja we kunnen u alleen terugzetten naar het abonnement dat u had vóór het onbeperkt abonnement. Daarna kunt u het pas terugzetten naar uw originele abonnement."

:?

En uiteraard kon ik niet rekenen op een tegemoetkoming en was het toch ook zeker niet hun probleem.

_-:(

Zelfde overigens met TV. Digitenne werkte niet, niks werkte. Uiteindelijk overgestapt naar Tele2. Bepaalde zenders wilden niet. Bleek bij KPN te liggen; kwestie van een schakelaartje omhalen in een verdeelkast. Wij bellen, Tele2 bellen. Denk je dat KPN wilde meewerken? Nope. Het was toch zeker niet hun probleem? _-:( Tele2 heeft zonder extra kosten ons contract ontbonden nadat ze er alles aan hadden gedaan om ons te helpen.

Maar KPN daar ga ik nooooooooooit meer naar terug :n

%) Jemig.. Dat is ook niet mals..

*klopt af*
Wij hebben tot op heden nog geen problemen met KPN. We hebben KPN compleet en zelden storing. Indien er wel een storing is staat hier altijd wel een compensatie tegenover gelukkig.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-17 16:17

meggiemeg schreef:
Shiloh schreef:
Zou de herinnering niet automatisch verstuurd kunnen zijn ten tijde dat de telefoon in de week ervoor geblokkeerd was. En je daarom die herinnering nooit gehad hebt.

Hier zat ik ook aan te denken.
Maar het blijft vreemd dat er bij telefonisch contact niet op gewezen wordt van denkt u er aan dat een factuur te lang open staat? Beetje service is tegenwoordig ver te zoeken.

Zou ik na moeten kijken, maar volgens mij kan je wel smsjes ontvangen en gebeld worden als je geblokkeerd bent, alleen kan je zelf niet bellen/smsen/internetten.
Maar kan zijn dat ik het fout heb.

Dat is nou inderdaad ook wat ik niet snap, hadden ze dat dan niet meteen kunnen zeggen!

Kpn eerder gehad, was ook 3 keer niks. Maar volgens mij is er bij elke provider wel iets/iemand met problemen..

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 16:21

Oh Vodafone. Dat is zo'n waardeloos bedrijf. Zeker nu ze samen zijn met ziggo. Dom en dommer. Succes met ze.

Murthul

Re: Zomaar afgesloten van provider, kan dit kloppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 00:58