Die van de H&M worden toch snel minder mooi. Die van de Didi zijn ietsjes duurder, maar gaan veel langer mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vind de huidige collecties in de standaardwinkels nog steeds niet echt wat. Bij H&M kon ik vroeger altijd slagen voor een leuk topje, nu hebben ze allemaal rare mouwen of andere details die ik niet kan waarderen.
zou de broeken zoveel mogelijk effen laten en wissel met je tops, schoenen en accessoires!
Alpha89 schreef:Ik zou ook eerder investeren in een paar goede basics die wat meer kosten maar die wel jarenlang goed blijven en een goede pasvorm hebben. Hiermee kun je dan weer makkelijk combineren. Idd winkels als Expresso, houtbrox, Anna van Toor enzo hebben leuke dingen. Kleuren als wit/beige/kaki/navy/zwart zullen iedereen wel staanzou de broeken zoveel mogelijk effen laten en wissel met je tops, schoenen en accessoires!
De pasvormen en kwaliteit van ketens zoals Primark en H&M zijn om te huilen, daar zou ik dus niet aan beginnen... maar ieder zo z'n mening :p
Tink89 schreef:Alpha89 schreef:Ik zou ook eerder investeren in een paar goede basics die wat meer kosten maar die wel jarenlang goed blijven en een goede pasvorm hebben. Hiermee kun je dan weer makkelijk combineren. Idd winkels als Expresso, houtbrox, Anna van Toor enzo hebben leuke dingen. Kleuren als wit/beige/kaki/navy/zwart zullen iedereen wel staanzou de broeken zoveel mogelijk effen laten en wissel met je tops, schoenen en accessoires!
De pasvormen en kwaliteit van ketens zoals Primark en H&M zijn om te huilen, daar zou ik dus niet aan beginnen... maar ieder zo z'n mening :p
Wit en beige staan dus echt niet iedereen. Ik ken meer mensen die die kleuren niet staan dan wel. Maar goed...
Ik kies zelf voor rokjes met een print/werkje/felle kleur/in spijkerstof en dan in de zomer met blote benen en een basic shirtje en in de winter met een kort jasje, panty en lange laarzen bijvoorbeeld. Broeken draag ik amper, die vind ik niet lekker zitten en ze passen zelden echt mooi. Jurkjes draag ik dan wel weer veel. Vooral wikkeljurkjes en lekkere zachte gebreide jurkjes. En twee basis jasjes in je kast en je kunt bijna al je kleding jaarrond dragen.

Jennyj01 schreef:Zo te horen heb je je gadarobe een beetje verwaarloosd. En dan wordt het lastig om dat met E150 op te lossen. Zeker omdat je ook niet echt weet wat je wil en kan. Pas je alleen je eigen basics niet meer of standaard alle basics? Anders is het misschien wel handig om eerst een beetje af te vallen. Maar ik weet natuurlijk niet welke maat je hebt. Goeie basics voor een fijne prijs koop je bij de Hema.

Depende schreef:Bij H&M kan je ook shoppen met een personal shopper, misschien is dat een idee?
Ik herken het probleem echt totaal niet, heb bepaald geen maat S maar kan altijd wel redelijk slagen. Bij h&m en Primark zelfs. Het is wel zo dat je krijgt wat je betaald, als je voor 4 euro een T-shirt koopt kan je niet zeuren over een scheef naadje.
Alpha89 met beige zie ik eruit of ik al 2 weken terug ben overleden. Dat staat echt niet iedereen.
bwhaha maar dat zijn wel natural kleuren die echt wel goed te combineren zijn als je niet van fel/prints houdt. Daarnaast noemde ik ook nog enkele andere kleuren dus waarom hier zo overheen vallen? Monday? Shanna schreef:Jennyj01 schreef:Zo te horen heb je je gadarobe een beetje verwaarloosd. En dan wordt het lastig om dat met E150 op te lossen. Zeker omdat je ook niet echt weet wat je wil en kan. Pas je alleen je eigen basics niet meer of standaard alle basics? Anders is het misschien wel handig om eerst een beetje af te vallen. Maar ik weet natuurlijk niet welke maat je hebt. Goeie basics voor een fijne prijs koop je bij de Hema.
Ik heb maat 38, niet echt heel groot dus
Hema basics zitten me allemaal te strak rond mn buik, en dat wil ik dus niet meer, daar heb ik niet de buik meer voor..
Ik zie wel allemaal winkels genoemd worden waar ik nooit van gehoord had!
Vriendinnen heb ik ook niet overigens, en mn vriend hoef ik ook niet om zijn mening te vragen

lieveli schreef:En een mooie garderobe moet groeien. Ik heb echt wel heel veel nu, maar ik koop gemiddeld per jaar echt maar 3 of 4 jurkjes. Maar als je daar zuinig op bent en je doet er lang mee krijg je vanzelf een mooie collectie.
En had wel gewoon dezelfde flinke prijs betaald.Britt schreef:Ondergoed is heel belangrijkdat kan zowel je outfit, als je houding, als je zelfvertrouwen maken of breken!
Ik trek écht geen jurkje aan zonder corrigerende slip, die dingen zijn een van de beste uitvindingen ooit
Shanna schreef:Jennyj01 schreef:Zo te horen heb je je gadarobe een beetje verwaarloosd. En dan wordt het lastig om dat met E150 op te lossen. Zeker omdat je ook niet echt weet wat je wil en kan. Pas je alleen je eigen basics niet meer of standaard alle basics? Anders is het misschien wel handig om eerst een beetje af te vallen. Maar ik weet natuurlijk niet welke maat je hebt. Goeie basics voor een fijne prijs koop je bij de Hema.
Ik heb maat 38, niet echt heel groot dus
Hema basics zitten me allemaal te strak rond mn buik, en dat wil ik dus niet meer, daar heb ik niet de buik meer voor..
Ik zie wel allemaal winkels genoemd worden waar ik nooit van gehoord had!
Vriendinnen heb ik ook niet overigens, en mn vriend hoef ik ook niet om zijn mening te vragen
Sonja_vR schreef:Oh
Zeeman heeft trouwens hele fijne basic t shirtjes
V of ronde hals en die gaan echt een eeuwigheid mee
Kosten een euro of 4 p/s
Ik heb er een stapeltje van in de kast liggen voor allerlei bezigheden en te combineren met heel veel
Zelfs voor net kunnen ze als je het weet te combineren met een vestje of jasje