Succes TS! Ik vind het idee van Kwanyin érg leuk in ieder geval
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Ik weet het dus niet zeker maar ik denk van niet....
.... om zn status te kunnen zien moet ik eerst vriendjes worden met hem.... maar dat vind ik dan ook weer zo verdacht......ik kan nu wel zien wie zn vrienden zijn en daar staan geen werkcollega's tussen. De laatste post die ik kan zien is meer dan 2 jaar oud, dus hij heeft óf naderhand zn profiel afgeschermd óf hij doet gewoon helemaal neits met FB....
bigone schreef:Misschien de volgende keer gewoon heel brutaal vragen of hij een relatie heeft! Hij staat waarschijnlijk met z'n oren te klapperen dan maar wanneer hij vraagt hoezo?? Dan gewoon zeggen dat je hem wil uitnodigen voor een drankje maar hem niet in een vervelende positie wil brengen. Dan weet hij genoeg en heeft hij het niet door dan snel laten lopen want dan issie niet echt slim.
Anoniem schreef:bigone schreef:Misschien de volgende keer gewoon heel brutaal vragen of hij een relatie heeft! Hij staat waarschijnlijk met z'n oren te klapperen dan maar wanneer hij vraagt hoezo?? Dan gewoon zeggen dat je hem wil uitnodigen voor een drankje maar hem niet in een vervelende positie wil brengen. Dan weet hij genoeg en heeft hij het niet door dan snel laten lopen want dan issie niet echt slim.
DIT!
Annumarie schreef:Btw wat betreft vragen naar vakanties; volgens mij heeft hij net als ik nog geen zomervakantie gehad....heb z'n outlook gechecked en hij heeft ook volgens outlook nog niets gepland staan.... dat betekent wrs geen schoolgaande kids iig....
Beginnen we eerst met heeft hij uberhaupt ringen om? bigone schreef:Misschien de volgende keer gewoon heel brutaal vragen of hij een relatie heeft! Hij staat waarschijnlijk met z'n oren te klapperen dan maar wanneer hij vraagt hoezo?? Dan gewoon zeggen dat je hem wil uitnodigen voor een drankje maar hem niet in een vervelende positie wil brengen. Dan weet hij genoeg en heeft hij het niet door dan snel laten lopen want dan issie niet echt slim.
Of vragen of hij al op vakantie is geweest en dan over zn vrouw beginnen....als ie zegt dat ie die geen heeft....
Zonnetje81 schreef:Ik zou gewoon over het weekend beginnen als dat ter sprake kan komen. Dan kom je er vanzelf achter wat hij in zijn vrije tijd doetOf vragen of hij al op vakantie is geweest en dan over zn vrouw beginnen....als ie zegt dat ie die geen heeft....
lieveli schreef:Don't oliebol where you eat, oftewel, doe het niet met huisgenoten en collega's. Ben je het wel superonwijs van plan trek dan je grotemeisjesbroek aan en vraag het op de man af. Dat is wel eng en misschien riskeer je een afgang, maar jij bent volwassen, hij is volwassen, hoe erg kan het zijn?
Ze zijn beide volwassen, wat kan er nou gebeuren? Anoniem schreef:lieveli schreef:Don't oliebol where you eat, oftewel, doe het niet met huisgenoten en collega's. Ben je het wel superonwijs van plan trek dan je grotemeisjesbroek aan en vraag het op de man af. Dat is wel eng en misschien riskeer je een afgang, maar jij bent volwassen, hij is volwassen, hoe erg kan het zijn?
Mwa niet mee eens. Ik ken er genoeg die hun partner op het werk ontmoet hebben.
Tis nou niet dat een stel bruggers uit dezelfde klas de ander afwijstZe zijn beide volwassen, wat kan er nou gebeuren?
)