3-sterrenhotel ontzettend smerig waar melden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:02

Lynn_Nikita schreef:
Cinnepin schreef:
omg, dit is echt t erg!!!!!!!!! Dit in in Nederland ook?

Fletcher hotel nieuwvliet

Heb je de 25 euro korting geaccepteerd nu? Hoeveel nachten blijf je?
Ik zou hier hele flinke stampij veroorzaakt hebben en de kamer absoluut niet geaccepteerd hebben.
Als ik jullie was zou ik mijn spullen pakken en vanavond nog een andere kamer of ander hotel eisen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:03

__Sannne schreef:
Zit je er momenteel nog? Een andere kamer eisen. Hebben ze die niet? Dan regelen ze maar mooi een ander hotel of een volledige vergoeding van het betaalde bedrag.

Zelfs backpackershostels hebben schonere kamers.

De gemaakte foto's op tripadvisor/hun facebook/booking.com plaatsen kan ook helpen. :)

Ik ben vandaag pas op de kamer gekomen. Eigenlijk gisteren maar door een fout ( niet te bewijzen wie) bleek vandaag pas een kamer vrij te zijn en heb ik dus gisternacht zonder hulp van hun wat anders gevonden 40 km verderop met een annulering) Hoogseizoen dus alles zat vol.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:03

Oh, als het in Nederland is dan zou ik per omgaande mijn biezen pakken, geld terug eisen en naar huis gaan. Je kunt in 2 uur thuis zijn, gemiddeld genomen. En voor het geld dat je dan te besteden hebt een leuke stedentrip boeken bij stedentrips.nl.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:03

Hoofdkantoor fletcher nu bellen en de fotos doormailen en een ander hotel eisen en of geld terug.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:05

Inderdaad echt flink op je strepen gaan staan bij de receptie. Wij hebben om mindere dingen mensen ruim 50% korting gegeven. €200 voor deze bende is niet oke. Hoogseizoen of niet.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:06

Cinnepin schreef:
Heb je de 25 euro korting geaccepteerd nu? Hoeveel nachten blijf je?
Ik zou hier hele flinke stampij veroorzaakt hebben en de kamer absoluut niet geaccepteerd hebben.
Als ik jullie was zou ik mijn spullen pakken en vanavond nog een andere kamer of ander hotel eisen.

Nee, Ik heb gezeg dat ik nog wil overleggen. En Andere kamer was niet mogelijk omdat zij vol zaten. Omdat wij 2 kindjs bij ons hebben en vrienden 500 meter verderop op eem park zitten zijn erin niet per direct vertrokken. Ook omdat ik niet weet of ik dan überhaupt mijn geld terug zou krijgen
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 15-08-17 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:06

Dit staat op de site van fletcher

Voor opmerkingen of klachten
Bij Fletcher stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u.

U kunt hiervoor gebruik maken van het emailadres gastensupport@fletcher.nl.

Voor informatie over vacatures of open sollicitaties mailt u naar vacature@fletcher.nl.
Voor vragen over personele aangelegenheden, mailt u naar personeel@fletcher.nl.

Postadres
Postbus 134
3430 AC Nieuwegein

Voor vragen of reserveringen
Wilt u een reservering maken of heeft u een vraag of opmerking? Neemt u dan contact op met onze centrale Fletcher Receptie.

U kunt ons bereiken op:
maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00
zaterdag en zondag van 10.00 tot 17.00

U kunt ons bereiken via 0347 - 750 430 of door een e-mail te sturen naar receptie@fletcher.nl.

Heeft u vragen of opmerkingen over een specifiek hotel, vermeldt dan altijd in uw email erbij om welk Fletcher Hotel het gaat!

Voor zakelijk contact
Tel: 0347 - 329 092
E-mail: sales@fletcher.nl
KvK nummer: 30194735
BTW nummer: 8065.04.559.B.01

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:07

karuna schreef:

Bij Fletcher stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag van u.

Voor informatie over vacatures of open sollicitaties mailt u naar vacature@fletcher.nl.

Postadres
Postbus 134
3430 AC Nieuwegein

Bij aankomst meteen gemeld en erna op fb van fletcher geplaatst en ook mail gestuurd maar ik heb via de mail nog geen reactie terug ontvangen. Wel via fb met verzoek om te mailen maar daar reageren ze tot nu toe niet op

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:08

Dat zij vol zitten is niet jouw probleem. Naar mijn ervaring worden er meestal wel kamers achter de hand gehouden voor dit soort situaties. En anders zou ik een volledige vergoeding eisen, ook al blijf je daar nu vannacht wel (denk ik).
Laatst bijgewerkt door __Sannne op 15-08-17 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:08

Daar schiet je dus voor vanavond niks mee op......Dat wordt dan pas morgen voordat er actie ondernomen kan worden.

Neem je vent bij de hand en op naar de receptie!!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:09

Inmiddels aangepast met telefoonnummer erbij waren helaas tot 2100 bereikbaar, balen.

Edit ik krijg bijna de neiging om de telefoon te pakken en de receptie daar de huid vol te schelden voor je -:(-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:09

Lynn_Nikita schreef:
karuna schreef:

Postadres
Postbus 134
3430 AC Nieuwegein

Bij aankomst meteen gemeld en erna op fb van fletcher geplaatst en ook mail gestuurd maar ik heb via de mail nog geen reactie terug ontvangen. Wel via fb met verzoek om te mailen maar daar reageren ze tot nu toe niet op

Maar ga daar niet op wachten, je betaalt je scheel dan ga je toch niet in een aftandse kamer zitten?
Naar de receptie of bellen naar een klachtenlijn en voet bij stuk houden. Vanavond nog iets nieuws en schoons dat zijn geld waard is.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:10

Shenavallie schreef:
Oh, als het in Nederland is dan zou ik per omgaande mijn biezen pakken, geld terug eisen en naar huis gaan. Je kunt in 2 uur thuis zijn, gemiddeld genomen. En voor het geld dat je dan te besteden hebt een leuke stedentrip boeken bij stedentrips.nl.

Bijna 3 uur en 2 kindjes die hier al lange tijd naar uitkijken. Ook weet ik niet of ik mijn geld terugkrijf en dan ben ik veel geld kwijt voor niks (niet dat ik nu veel heb maar hoop morgen op beter weer zodat ik niet op de kamer hoef te verblijven)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:11

__Sannne schreef:
Dat zij vol zitten is niet jouw probleem. Naar mijn ervaring worden er meestal wel kamers achter de hand gehouden voor dit soort situaties. En anders zou ik een volledige vergoeding eisen, ook al blijf je daar nu vannacht wel (denk ik).

Ja. Maarof wij morgen blijven is nog de vraag. Ik had op een mail terug gehoopt maar die heb ik nog niet binnen. Morgenvroeg ga ik meteen bellen

Gisteren had ik geen onderdak hier door en probleemmet de boeking en kon ik met 2 kindjes met spoed een alternatief zoeken. 40 km verderop
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 15-08-17 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:12

Goof

Re: hotel ☆☆☆ ontzetten smerig waar melden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:12

Ik ben trouwens heel benieuwd wat je eigenlijk zou krijgen voor 200 euro per nacht?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:14

Tip voor de volgende keer; recensies opzoeken. Staan er honderden van op internet.
De foto's kunnen nog zo mooi zijn, maar recensies doen het hem.

Succes!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:14

Succes met de situatie, hoop dat dit jullie vakantie verder niet te veel bederft, dat zou namelijk zonde zijn! Hopelijk is er zo snel mogelijk een juiste oplossing voor jullie.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:15

Goof schreef:
Ik ben trouwens heel benieuwd wat je eigenlijk zou krijgen voor 200 euro per nacht?

Vertrekdatum : donderdag 17 augustus 2017 uitchecken voor 10:30 uur
Aantal nachten : 2 nachten
Aantal kamers : 1 x Familiekamer
Aantal personen per kamer : 2 volwassenen, 2 kinderen
Tarief per kamer : € 184,00 per kamer per nacht
Op basis van : Logies en Ontbijt

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:15

Jemig, wat een pruts hotel! Gatverdamme.
Ik heb in hostels op allerlei plekken geslapen die er zo uit zagen, maar die waren dan ook praktisch voor niks en aan de andere kant van de wereld. Dit is voor Nederlandse standaarden al absoluut onacceptabel, maar voor zo'n bedrag al helemaal compleet belachelijk.

Ik wilde zeggen: bellen met de organisatie waar je geboekt hebt. Maar ik zie dat je dit al geprobeerd hebt en dat die niet meer bereikbaar zijn.

Dan adviseer ik je het volgende: ga terug naar de receptie en geef aan dat je de manager nú wilt spreken. Ook al ligt 'ie in zijn bed, het is zijn taak om ervoor te zorgen dat al zijn gasten tip top tevreden zijn. Vervolgens tegen de manager héél erg boos worden. Beleefd zijn helpt je in zo'n geval niet. Dat moet je gewoon uit je hoofd zetten. Hotel medewerkers zijn doorgewinterd, als ze je met zo'n flut compensatie kunnen afpoeieren hebben zij hun werk gedaan. Het is aan jou om ze heel duidelijk te maken dat je dit niet accepteert. Pas dan wordt er verder nagedacht over een echte oplossing. Bedenk vooraf alvast wat je graag als oplossing zou willen zien, dan kun je hier naartoe werken in het gesprek en hoeft de manager zelf niet na te denken.

Volgeboekt zijn is bullshit, er is altijd een oplossing.
Laatst bijgewerkt door RoWi op 15-08-17 22:18, in het totaal 2 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:16

Coconut schreef:
Tip voor de volgende keer; recensies opzoeken. Staan er honderden van op internet.

Succes!

Maar dan wel ook in je achterhoofd houden dat ontevreden mensen eerder geneigd zijn om recensies achter te laten, dan tevreden klanten. :) Zeker Tripadvisor vind ik wat dat betreft niet super betrouwbaar.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 22:18

Coconut schreef:

Succes!

De meeste die ik gezien heb waren dat het klein en verouderd was.dat vind ik niet zo'n ramp. Maar dit is kapot en smerig.

Ik kom al 4 jaar op het park waar okk het hotel ligt en dat is super. Direct aan zee en zo konden wij toch met onze vrienden op vakantie zonder midweek of week te boeken ivm de paarden en hond. Ik wilde dit keer maar 1 nacht blijven en dat ging op het park niet. Hotel was ook verplicht 2 nachten ivm hoogseizoen maar dat was te regelen met oppas.
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 15-08-17 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:19

Dat is voor een drie sterren hotel echt erg veel geld.

Hetgeen dat tegenwoordig wel werkt: de foto's online op hun Facebook plaatsen met een verhaal.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:19

Goof schreef:

Mainport Hotel Rotterdam zit in die prijsklasse. Werkelijk prachtig.

Ik hoop dat je snel een oplossing kunt vinden TS, dit is ontzettend smerig!! :n

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:20

Tulandro schreef:
Dat is voor een drie sterren hotel echt erg veel geld.

Hetgeen dat tegenwoordig wel werkt: de foto's online op hun Facebook plaatsen met een verhaal.

Dit inderdaad, vanavond nog. (Als je daar uiteraard nog puf en zin voor hebt)