FatCat schreef:pimaude schreef:als ik een voller persoon zie denk ik eerder 'stoer dat die ook lekker gaat zwemmen! zo hoort het!' ..
Dit. Sterker nog, ik heb enorm veel bewondering voor mensen met maatje meer die gewoon aantrekken wat ze willen en zich daar goed in voelen.
Ik vind het altijd wel een beetje dubbel eerlijk gezegd. Er is natuurlijk wel een verschil tussen een maatje meer en een erg ongezond gewicht.. maar tegenwoordig worden alle "vollere" vrouwen als "powervrouwen" gezien en vooral degene die overal schijt aan hebben maar dan denk ik echt van, maar dit is toch gewoon ongezond? Dan kun je je nog wel niks aantrekken van wat anderen denken, maar moet je wel nagaan of het wel goed voor je is en of het niet beter voor je gezondheid is dat je afvalt? Helemaal prima als je lekker in je bikini rondloopt maar denk aub aan je gezondheid.
Dit slaat overigens niet op Ts.
Ts:
Lekker gaan, eventueel een leuke badpak aan doen! Die zijn er tegenwoordig in alle kleuren en modellen
Ik voelde me wel wat ongemakkelijk in mijn bikini, maar ik heb in ieder geval lol gehad en vond het onwijs jammer toen we moesten gaan
waarom is het 'stoer' dat dikke dames ook gaan zwemmen? Die hebben toch net zoveel recht in bikini op het strand te genieten van de zee en zon als dunne dames?