Bikinistress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:27

FatCat schreef:
pimaude schreef:
als ik een voller persoon zie denk ik eerder 'stoer dat die ook lekker gaat zwemmen! zo hoort het!' ..

Dit. Sterker nog, ik heb enorm veel bewondering voor mensen met maatje meer die gewoon aantrekken wat ze willen en zich daar goed in voelen.

Ik vind het altijd wel een beetje dubbel eerlijk gezegd. Er is natuurlijk wel een verschil tussen een maatje meer en een erg ongezond gewicht.. maar tegenwoordig worden alle "vollere" vrouwen als "powervrouwen" gezien en vooral degene die overal schijt aan hebben maar dan denk ik echt van, maar dit is toch gewoon ongezond? Dan kun je je nog wel niks aantrekken van wat anderen denken, maar moet je wel nagaan of het wel goed voor je is en of het niet beter voor je gezondheid is dat je afvalt? Helemaal prima als je lekker in je bikini rondloopt maar denk aub aan je gezondheid.
Dit slaat overigens niet op Ts.
Ts:
Lekker gaan, eventueel een leuke badpak aan doen! Die zijn er tegenwoordig in alle kleuren en modellen ;)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 17:43

Ik heb maatje 40. Dus geen obesitas of iets dergelijks gelukkig ;) Maar voor m'n lengte ben ik wel te zwaar en is afvallen zeker verstandig. Ik wil naar de 55 kilo toe.

Ik heb uiteindelijk al met al maar een uurtje in m'n bikini gezeten. Daarna zijn we gaan paintballen en karten :') Ik voelde me wel wat ongemakkelijk in mijn bikini, maar ik heb in ieder geval lol gehad en vond het onwijs jammer toen we moesten gaan :D

Kinke

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 19:59

maar dat is toch helemaal niet aan een ander om dat te bepalen terrabeertje?

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:08

Cubone schreef:
Ik heb maatje 40. Dus geen obesitas of iets dergelijks gelukkig ;) Maar voor m'n lengte ben ik wel te zwaar en is afvallen zeker verstandig. Ik wil naar de 55 kilo toe.

Ik heb uiteindelijk al met al maar een uurtje in m'n bikini gezeten. Daarna zijn we gaan paintballen en karten :') Ik voelde me wel wat ongemakkelijk in mijn bikini, maar ik heb in ieder geval lol gehad en vond het onwijs jammer toen we moesten gaan :D

Fijn dat je het leuk vond!

Luca03

Re: Bikinistress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:17

Helaas pindakaas krijgen magere mensen ook opmerkingen. Ik ben 1m76 en weeg ongeveer 55 kg, ik hoor heel vaak mensen tegen hun vrienden/partner/... zeggen dat ik anorexia heb.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 00:36

Kinke schreef:
maar dat is toch helemaal niet aan een ander om dat te bepalen terrabeertje?

Maar dat zeg ik toch ook niet? ik zeg dat mensen misschien eens vaker bij zichzelf na moeten gaan of zij wel goed genoeg voor zichzelf zorgen. dus ook in beweging en voeding, een gezond gewicht.

Cubone schreef:

Ik hoop niet dat je mijn post "aanvallend" naar jou toe hebt opgevat. Zo bedoel ik het zeker niet! Naar niemand niet overigens.
Heel fijn dat je het zo leuk hebt gehad! fijne ervaring dus, op naar de volgende *\o/*

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 00:39

Wat ik thuis doe. Mooi esprit ondergoed aan en een zelfde kleur bikini topje. Dat zit beter dan een bikinibroekje. Die zitten snel raar dat je lovehandles krijgt terwijl dat normaal niet zo is. Broekjes kopen is hier ook drama. Probeer eens een maat groter zodat ze op je heup niet te stak vallen. Misschien helpt dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 02:08

:)
verootjoo schreef:
pimaude schreef:
als ik een voller persoon zie denk ik eerder 'stoer dat die ook lekker gaat zwemmen! zo hoort het!' ..

Dat vind ik best een bijzondere gedachte :o waarom is het 'stoer' dat dikke dames ook gaan zwemmen? Die hebben toch net zoveel recht in bikini op het strand te genieten van de zee en zon als dunne dames?
Eerlijk gezegd denk ik helemaal niks als ik zo iemand zie. Waarom moet je daar wat van denken?

omdat ik zelf al amper in bikini durf, en als een voller persoon dat dan gewoon lekker wel doet heb ik daar bewondering voor. kijk mijn post eens met een met een positieve blik want zo was hij wel bedoelt.