Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou het dus eerlijk vertellen; wie X is en dat je hem graag eens zou zien, maar dat je ook snapt dat het voor je vriend lastig is, en wat hij ervan denkt.
speedfiets_2 schreef:Ik snap niet waarom mensen hun partner verbieden om iemand met iemand af te spreken want : stel dat. Grote onzin. Ikzelf ben bv bi dan zou ik volgens vele hun logica niet meer met andere personen mogen omgaan.
Ik vind dat men prima een vriendschappelijke relatie kan hebben als je het maar verteld wanneer je het stiekem doet is het een ander verhaal en ben je heel fout in mijn ogen bezig
RoyceMack schreef:Als je zelf al kwaad zou worden als je vriend dit zou doen, dan moet je het niet doen. Jammer dan. Hou het bij vriendschappelijk appcontact als je je vriend wilt blijven houden en geen heibel wilt. Je weet zelf waarschijnlijk ook hoe het voelt als je partner zomaar iets doet terwijl jij dat wellicht niet okee vind.
Lieshorses schreef:Weet ik niet. Ik durf het gewoon niet goed, ben bang dat hij me ineens niet meer vertrouwd of me als een heel ander persoon gaat zien. Bang dat hij het echt niet tof gaat vinden etc.
Dan kan je vriend zien dat hij geen 'kwade' bedoelingen heeft en kan je misschien daarna zonder problemen een keer naar hem toe.