Wat superromantisch dit. En spannend!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben benieuwd, zelf zou ik ook van alles proberen om erachter te komen waar we heen zouden gaan haha. flappie28 schreef:Romantisch naar Venetië dan misschien? Temperatuur komt aardig overeen...nu heb je ons ook nieuwsgierig gemaakt hoor haha
Yasmine schreef:We hebben het gehad over Belize (onze huwelijksreis), Amerika, IJsland (maar dat is het niet want het is 33 graden op de bestemming zegt hij), en vast nog heel wat andere dingen die ik me niet herinner

Ik moest 2 fancy outfits nemen voor restaurants en vooral heel veel kledij voor in de hitte

Salsa schreef:Is er ergens in Europa een concert waar je graag naar toe zou willen?
Ik ben vorig jaar een lang weekend naar Lissabon gevlogen voor Adele. (Overigens begin juli ook naar Londen maar toen ging het niet door *snik*)
Wel heeeeeel leuk hoor. Hoop dat die van mij dat ooit ook doet. Heeft hij voor de aankomende 10 jaar bonuspunten
Bambolina schreef:flappie28 schreef:Romantisch naar Venetië dan misschien? Temperatuur komt aardig overeen...nu heb je ons ook nieuwsgierig gemaakt hoor haha
ohh ja.. of wat meer naar het zuiden, daar is het goed heet. Sicilië of Sardinië.. maar nu ben ik niet meer voor TS aan het denken, meer aan waar ik wil dat mijn niet-bestaande verloofde me naar toe vliegt.
Wat een topvent!