Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
goeroe schreef:Wat vervelend zeg. Sterkte dan maar. Om eerlijk te zijn vond ik die massale klassikale colleges maar ouderwets. Het ligt niet aan jou, het is gewoon bekend dat bijna niemand de hele tijd zijn aandacht erbij kan houden. Daar komt nog bij dat sommige docenten het er duidelijk 'bij' doen omdat hun functieprofiel nou eenmaal zegt dat ze een deel van de tijd les horen te geven en niet omdat ze het zo leuk vinden of zo goed kunnen. Hoe zijn je resultaten? Als die goed zijn zou ik als ik jou was niet zo streng voor mezelf zijn.
Dispar_Vulgo schreef:MorganeR schreef:Gast3289, de professoren waarbij ik de grootste problemen heb hebben een verbod op het maken van opnames.
Hoe kan een professor dat controleren dan?
Iphone (en vast elke smartphone) heeft een dictafoon optie, dus kan je toch 'stiekem' opnames maken voor eigen gebruik?

MorganeR schreef:YellowGray, het wordt niet echt gecontroleerd lijkt het, maar ze hebben wel gewaarschuwd dat je ook echt uit de voorlezingen verboden kan worden mochten ze het ooit meekrijgen.
Sheran, dit heb ik vorig semester veel kunnen doen, maar veel vakken dit semester werden zonder begeleidende teksten oid gegeven.
MorganeR schreef:YellowGray, het wordt niet echt gecontroleerd lijkt het, maar ze hebben wel gewaarschuwd dat je ook echt uit de voorlezingen verboden kan worden mochten ze het ooit meekrijgen.
Sheran, dit heb ik vorig semester veel kunnen doen, maar veel vakken dit semester werden zonder begeleidende teksten oid gegeven.