Deur op deurvergrendeling, buitengesloten wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:57

Oh jemig, dit heb ik ook een keer gehad :') Wij hebben de onderste klip van de deur dus inderdaad zo zitten, dat het open gaat als je m naar beneden doet. En toch heeft 1 van de honden hem (uit protest, ik weet het zeker) naar boven toe dicht gedaan. Met behulp van wat tuingereedschap uit de schuur heb ik via een openstaand raampje het grotere raam daaronder open kunnen hengelen. Wat zijn huisdieren toch leuk <3

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:17

Laat in ieder geval geen slotenmaker langskomen om het slot te kraken. Dat raampje wat hij toen heeft ingetikt voor 250 euro, kon ik ook prima zelf.. 8)7

LinsxDot

Re: Deur op deurvergrendeling, buitengesloten wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:32

Ik heb het 2x gehad 1x in oude huis ook hond op klink gaan staan. Me moeder gebeld stond opgesloten in de tuin zonder sleutels om om te lopen. En 2e keer was ik op balkon deed me vriend klink naar beneden van balkon deur ook op slot en gong vrolijk naar ze werk stond ik daar. Heb toen een verfroller metaal stuk er tussen gewrikt en net zo lang tot die open schoot

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:46

Rebel_Jits schreef:
Laat in ieder geval geen slotenmaker langskomen om het slot te kraken. Dat raampje wat hij toen heeft ingetikt voor 250 euro, kon ik ook prima zelf.. 8)7

Serieus? Wij hebben onszelf ook eens buitengesloten.. Dan wel koophuis, dus ook een slotenmaker laten komen, kostte idd 250 euro, maar hij maakt de deur gewoon open met een raar kaartje in nog geen 5 seconden, maar er was tenminste niets stuk. Al vond ik het wel een belachelijk dure prijs voor dat seconden werk :o

Gelukkig is het zonder gedoe gelukt!