Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SVRL schreef:Sunrise_ schreef:Heb jij nog zin in een vriend die zo blijft volharden in het contact met een andere vrouw? Wat een slappe hap. Hij had na de tweede keer aandringen van haar op "contact met flirten" gewoon kunnen zeggen "oké ik ben er klaar mee. Doei."
Ik snap niet goed waarom je haar een boos bericht stuurt. Ik zou juist klaar met hem zijn geloof ik.
Ik smijt 16 jaar niet zomaar weg. En ja, mijn vriend is naief en een slappe hap op dat vlak, daar ben ik me van bewust. Ik had veel liever gezien dat hij in zijn jonge jaren wat meer ervaring had opgedaan met de dames, helaas waren relaties bij hen thuis onbespreekbaar. Hij geeft aan dat ik op de eerste plaats kom, maar dat hij zich soms gewoon laat meeslepen. Echt bedrog is er nooit geweest en ik weet ook dat hij die stap nooit zal zetten. Hij moet gewoo, eindelijk eens volwassen worden.
droversrun schreef:mannen zijn over het algemeen niet de sterkste als het gaat om keuzes maken..
SVRL schreef:Zo lang hij me niet fysiek bedriegd, zie ik geen reden om met hem te breken. Het geflirt komt vooral van hare kant uit, niet van hem. Van de berichten die ik gelezen heb, was er slechts 1 van hem waar ik boos om kan zijn en dat is dan dat bericht waarin hij zegt dat hij bijna niet meer weet hoe ze eruit ziet. Dat is ook het bericht wat hij wilde wissen. Hij heeft haar onmiddellijk gezegd dat hij het niet netjes vond van haar toen ze voorstelde om geheime berichten te sturen. Zij wuifde dat bezwaar weg, zegt dat ze met verschillende mensen in het geheim berichten stuurt en dat daar niets fout achter zit. Waarop mijn vriend antwoorde dat geheime berichten in onze relatie not done is.
Mijn vriend is ook niet degene die het meeste initiatief neemt tot contact. Meestal belt zij hem, of is zij degene die contact zoekt via messenger. Ik heb slechts 1 chat gelezen waar hij degene is die het gesprek begon. Op haar geflirt reageerd hij ook meestal door een grapje te antwoorden, nogmaals, dat ene berichtje dat ik nu gelezen heb, is ook het enige bericht waarbij hij in ging op haar geflirt. Dus ja, ik ben vooral kwaad op haar en mijn vriend heeft hier ook al de volle laag gehad hoor.
Diablo schreef:droversrun schreef:mannen zijn over het algemeen niet de sterkste als het gaat om keuzes maken..
Ik vind dat echt onzin. Als een man 100% voor zijn vrouw gaat, is er geen sprake van sterk hoeven zijn. Ze doen en willen het gewoon niet. Zijn allemaal smoesjes om hun gang te gang te kunnen gaan met vrouwen die ze eigenlijk leuker vinden dan jij.
droversrun schreef:Tsja zo een heb ik er ook, hij zal nooit voor mij kiezen en altijd voor haar maar ondertussen hebben wij wel dingen gedaan waar zij denk ik niet heeeeel blij mee zal zijn...
. Het is maar waar je trots op bent..SVRL schreef:Hij heeft duidelijk tegen haar gezegd dat ik op de eerste plaats kom en dat hij altijd voor mij zal kiezen, niet voor haar. Hij heeft haar gisteren ook gezegd dat er van zijn kant uit nooit gevoelens geweest zijn voor haar en er ook nooit gevoelens zullen zijn.
En waarom hij het contact niet wil verbreken, ik wilde dit eerst niet openbaar maken, maar mensen blijven het vragen: ze is manisch-depressief, neemt hier ook medicatie voor en is een paar jaar geleden heel slecht geweest na een relatie breuk. Haar moeder heeft toen naar mijn vriend gebeld en gevraagd of hij haar dochter wilde steunen. Sindsdien is hij een spreekbuis voor haar, ook al heeft ze ondertussen al een 6-tal jaar een nieuwe relatie.
Wendy schreef:Maar het is toch simpel: hij geeft aan dat hij geen contact meer wil als dat contact flirten betekent. Zij zegt dan dat het niet zonder flirten kan... dan is het toch aan hem om zijn conclusie te trekken: het contact verbreken?
Beetje vreemd dat hij dat niet doet.
Ik zou in jouw plaats dus boos op hem zijn, zij heeft immers open kaart gespeeld en hij gaat daar dus blijkbaar mee akkoord, aangezien hij het contact niet verbreekt.
SVRL schreef:Hij heeft duidelijk tegen haar gezegd dat ik op de eerste plaats kom en dat hij altijd voor mij zal kiezen, niet voor haar. Hij heeft haar gisteren ook gezegd dat er van zijn kant uit nooit gevoelens geweest zijn voor haar en er ook nooit gevoelens zullen zijn.
En waarom hij het contact niet wil verbreken, ik wilde dit eerst niet openbaar maken, maar mensen blijven het vragen: ze is manisch-depressief, neemt hier ook medicatie voor en is een paar jaar geleden heel slecht geweest na een relatie breuk. Haar moeder heeft toen naar mijn vriend gebeld en gevraagd of hij haar dochter wilde steunen. Sindsdien is hij een spreekbuis voor haar, ook al heeft ze ondertussen al een 6-tal jaar een nieuwe relatie.
SVRL schreef:Hij heeft duidelijk tegen haar gezegd dat ik op de eerste plaats kom en dat hij altijd voor mij zal kiezen, niet voor haar.
Nessie schreef:Wauw, sidechick speaks out . Het is maar waar je trots op bent..
droversrun schreef:Tsja zo een heb ik er ook, hij zal nooit voor mij kiezen en altijd voor haar maar ondertussen zijn er dingen gebeurd en gezegd waar zij denk ik niet heeeeel blij mee zal zijn...
SVRL schreef:Wendy schreef:Maar het is toch simpel: hij geeft aan dat hij geen contact meer wil als dat contact flirten betekent. Zij zegt dan dat het niet zonder flirten kan... dan is het toch aan hem om zijn conclusie te trekken: het contact verbreken?
Beetje vreemd dat hij dat niet doet.
Ik zou in jouw plaats dus boos op hem zijn, zij heeft immers open kaart gespeeld en hij gaat daar dus blijkbaar mee akkoord, aangezien hij het contact niet verbreekt.
Hij wil het contact wel verbreken, maar omdat zij tegen hem zegt dat ik altijd problemen met haar ga blijven hebben, wil hij haar eerst nog een kans geven. Hij denkt dat ze wel met het geflirt kan stoppen. Zij heeft gisteren op messenger de zielepoot uitgehangen, ze zegt dat ik het probleem ben, omdat ik haar niet vertrouw. En als iemand zo doet, kan mijn vriend niet hard zijn.
Hij heeft haar vanmorgen nog gestuurd dat hij begrijpt waarom ik haar niet vertrouw. Tevens vraagt hij haar ook waarom ze met hem flirt. En hij zegt haar dat ze toch wel moet beseffen dat dat niet kan. Hij heeft me dat bericht laten lezen nadat hij het verstuurd had. Dus ik vind niet dat ik hem nog iets kan verwijten, zeker omdat ze nu nog niet te ver gegaan zijn. Als zij nu bekend dat ze gevoelens voor hem heeft, of hem zegt dat zij flirten niet als een probleem ziet en vindt dat dit moet kunnen, houdt voor hem het contact ook onmiddellijk op. Alleen wil hij haar deze laatste kans nog geven.