Een hobby hebben dat niet helemaal sociaal geaccepteerd word

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

leanR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:29

Laat je niet zo demotiveren TS, door mensen die iedereen maar 'normaal' willen hebben. Leuke, educatieve filmpjes!

En trouwens, je video's openbaren voor het Bokt-publiek toch eigenlijk veel enger. := :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-17 23:33

leanR schreef:
Laat je niet zo demotiveren TS, door mensen die iedereen maar 'normaal' willen hebben. Leuke, educatieve filmpjes!

En trouwens, je video's openbaren voor het Bokt-publiek toch eigenlijk veel enger. := :D

Ja dat bedacht ik me ook toen ik op versturen drukte :o :')

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:33

JIJ vindt het leuk en JIJ maakt de filmpjes... je klasgenoten hebben er verder niks mee te maken!

edit: leuke filmpjes , Gijs is ook een leukerd *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:40

RoyceMack schreef:
hmm, ergens wil ik zeggen dat je het gewoon moet doen, maar penny reporter klinkt een beetje... ja..
Weet niet.
Ik weet ook niet hoe oud je bent, maar je hebt het over een opleiding.. dus ik denk dan 18 plus?

Maar goed, ik ken je vlogs ook niet, maar als je gewoon interessante onderwerpen bespreekt en niet de roddels van stal bijvoorbeeld zou het wel leuk zijn.

De meeste Penny Reporters zijn 18+ hoor.

TS, lekker doen wat je zelf leuk vindt! :D Ik zie geen reden om het niet te doen. En ik vind je filmpjes wel leuk, en die 600 abonnees dus ook. Zonde om zoiets te laten liggen.

xLeoniee

Re: Een hobby hebben dat niet helemaal sociaal geaccepteerd word

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:46

Ik zou er gewoon lekker mee verder gaan! Je bent een prachtige meid en je maakt leuke videos, en als dat is wat je graag doet moet je jezelf niks van een ander aantrekken :)

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:56

Als je je steeds laat tegenhouden door een paar rare opmerkingen kun je nooit leuke dingen doen. Maar als je hier in verder gaat moet je wel tegen een stootje kunnen. Commentaar van anonieme volgers is vaak heel gemeen en als je je dat gaat aantrekken kun je er beter niet aan beginnen. En iedereen krijgt dat weleens, ga maar eens de reacties onder populaire vlogs lezen. Daar moet je echt boven staan.

Maris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 00:17

Ik was echt benieuwd naar wat voor een hobby het onderwerp zou zijn. Maar net wat een eerdere bokker al zei; vloggen gebeurd toch juist ontzettend veel?

Gewoon lekker doorgaan. Dat je 600 abbonees had zegt alleen al dat 600 mensen het leuk vinden ten opzichte van een paar (oude) klasgenoten die wat lacherig deden.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 01:38

Ik ging even van de ergste dingen uit.... :') Maar joh, is dit alles? :) Gewoon lekker mee doorgaan, laat ze maar lachen.
Je zult je hele leven te maken krijgen met modes, dingen die 'normaal' zijn en zo 'horen', hypes en de bijbehorende maatschappelijke druk om mee te doen.

Hoe eerder je dat naast je neer kunt leggen, hoe beter. :)

Ik ben bijna 36, ik wil niet samenwonen, ik wil geen kinderen, ik banjer liever rond met mijn honden dan dat ik naar een feestje ga, ik hou van mijn werk, ik koop principieel alleen kleding die uit de mode is, ik verzorg een groep zwerfhonden, ik luister met liefde naar Pavarotti i.p.v populair en lees graag boeken i.p.v series/films te kijken.

In mijn omgeving ben ik vreemd. Mannen zien me als een mooi maar gek ding (iets met schopt man aan de kant om hond te knuffelen :') ) en vrouwen hebben doorgaans een hekel aan me. De mensen met wie ik echt bevriend ben accepteren mij zonder morren en ik hen, zoals het hoort. :)
Ik doe waar ík van hou en me goed bij voel. En ik vind mezelf niet vreemd. Ik accepteer mezelf met mijn hobby's en voorkeuren en ik raad eenieder aan hetzelfde te doen. Doe waar je je goed bij voelt en waar je goed in bent. En dan ben jíj in ieder geval een tevreden mens. :)

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 07:05

Print Palmera haar reactie uit en hang hem boven je bed := zodat je elke ochtend herinnert wordt dat je moet doen wat JIJ leuk vindt! +:)+

En toen ik het topic zag dacht ik aan héél rare hobby's maar dit is toch niet raar??? Juist hip en stoer! En voordeel van YouTube: mensen die het niet leuk vinden kunnen gewoon op ander filmpje klikken en dat gaan kijken. Je dwingt niemand om je filmpjes te bekijken.
Dus blijf gewoon doen wat je leuk vindt! Genoeg mensen die het wél leuk vinden want je doet het hartstikke goed +:)+

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 07:50

Zeker doen! Het is je eigen hobby en je was er goed in! En buiten dat: ik vind je altijd heel leuk en positief overkomen op bokt. Ik denk zeker dat je filmpjes dezelfde vibe hebben en dat mis ik soms een beetje on paarden UouTube land. :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 09:57

CaPrIoLe`79 schreef:
Als je je steeds laat tegenhouden door een paar rare opmerkingen kun je nooit leuke dingen doen. Maar als je hier in verder gaat moet je wel tegen een stootje kunnen. Commentaar van anonieme volgers is vaak heel gemeen en als je je dat gaat aantrekken kun je er beter niet aan beginnen. En iedereen krijgt dat weleens, ga maar eens de reacties onder populaire vlogs lezen. Daar moet je echt boven staan.

Het is niet dat ik niet tegen nare opmerkingen kan want dat kan ik wel, maar met YouTube stel je je zo kwetsbaar open en dat vind ik lastig, al helemaal als klasgenoten er lollig over doen. Commentaar van anonieme volgens doet mij veel minder dan van mensen die je persoonlijk kent
Maar je hebt helemaal gelijk, echt waar :)

Isabel_k schreef:
Zeker doen! Het is je eigen hobby en je was er goed in! En buiten dat: ik vind je altijd heel leuk en positief overkomen op bokt. Ik denk zeker dat je filmpjes dezelfde vibe hebben en dat mis ik soms een beetje on paarden UouTube land. :D

Dankjewel dat vind ik erg leuk om te horen :o

Ik denk dat ik maar eens wat ideeën ga uitschrijven, bedankt iedereen! Doet me goed :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:02

Gewoon verder gaan, je trekt het je aan dat mensen het grappig vinden en er lol om hebben maar je hebt ook 600 volgers laten zitten. Een paar klasgenoten doen vervelend en meer dan 600 mensen vonden het leuk, misschien vanaf nu eens van de positieve kant uitgaan. Dus maak je volgers weer blij en zorg dat er nog meer bijkomen, is juist erg goed dat ouderen kinderen wijzen hoe ze met pony's en paarden om moeten gaan, kan een hoop ellende voorkomen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:16

Trek je er niks van aan en doe lekker wat je zelf leuk vindt!

Ik zat vroeger op de middelbare school ook altijd te schrijven (verhaaltjes en godweetwat), tijdens de les, voor de les, na de les. Vonden mijn klasgenoten altijd hilarisch. "Hahaha, daar zit ze weer te schrijven." Maar 10 jaar later heb ik wel mijn eerste boek geschreven en uitgegeven bij een grote uitgeverij, en waren die vervelende klasgenoten al lang verdwenen.

Dus gun het ze niet om invloed te hebben op wat jij wil en droomt.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:22

Net als iedereen kan ik ook alleen maar zeggen: ga gewoon door en trek je niks van je klasgenoten aan! Ik kan me heel goed voorstellen dat dat moeilijker gezegd is dan gedaan: ik vind het vaak al ongemakkelijk als mensen die ik ken naar mijn video's kijken, ook al vinden ze het wel leuk, haha. Als je 600 volgers had, deed je ongetwijfeld iets goed, dus gewoon lekker verder gaan met video's maken :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 12:35

Ik heb zojuist besloten dat ik een video ga uploaden met een update voor mijn kanaal en dat ik er mee door wil gaan :)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:23

SindyKaya schreef:
Ik heb zojuist besloten dat ik een video ga uploaden met een update voor mijn kanaal en dat ik er mee door wil gaan :)

You go girl! *\o/* Linkje plaatsen he! <<)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:25

Hey!

Wat tof! Ik heb je al een aantal keer voorbij zien komen in verschillende topics :)

Schaam je alsjeblieft niet wat je doet. Bijna al mijn vrienden zijn Youtubers en sommigen hebben precies hetzelfde als jij had. Sommigen hebben dat zelfs nog steeds. Als jij het écht wilt komt je er wel! _/-\o_

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:31

Ik wilde ook zeggen wat iedereen al zei: trek je niks aan van anderen en doe wat jij leuk vind, maar ik lees nu dat je hebt besloten weer een video te uploaden. Super! *\o/* Je filmpjes zijn hartstikke leuk, goed dat je ermee door gaat!

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:34

Palmera schreef:
Ik ging even van de ergste dingen uit.... :') Maar joh, is dit alles? :) Gewoon lekker mee doorgaan, laat ze maar lachen.
Je zult je hele leven te maken krijgen met modes, dingen die 'normaal' zijn en zo 'horen', hypes en de bijbehorende maatschappelijke druk om mee te doen.

Hoe eerder je dat naast je neer kunt leggen, hoe beter. :)

Ik ben bijna 36, ik wil niet samenwonen, ik wil geen kinderen, ik banjer liever rond met mijn honden dan dat ik naar een feestje ga, ik hou van mijn werk, ik koop principieel alleen kleding die uit de mode is, ik verzorg een groep zwerfhonden, ik luister met liefde naar Pavarotti i.p.v populair en lees graag boeken i.p.v series/films te kijken.

In mijn omgeving ben ik vreemd. Mannen zien me als een mooi maar gek ding (iets met schopt man aan de kant om hond te knuffelen :') ) en vrouwen hebben doorgaans een hekel aan me. De mensen met wie ik echt bevriend ben accepteren mij zonder morren en ik hen, zoals het hoort. :)
Ik doe waar ík van hou en me goed bij voel. En ik vind mezelf niet vreemd. Ik accepteer mezelf met mijn hobby's en voorkeuren en ik raad eenieder aan hetzelfde te doen. Doe waar je je goed bij voelt en waar je goed in bent. En dan ben jíj in ieder geval een tevreden mens. :)

Zo te horen ben jij een mens naar mijn hart *\o/*

Ts je maakt prima filmpjes hoor! Ben benieuwd naar wat je nu gaat plaatsen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:45

SindyKaya schreef:

Super! +:)+ En er pas mee stoppen als jíj het niet leuk meer vindt! :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-17 18:18

Ik heb de video opgenomen, en ben het nu aan het editen. Vind het toch wel weer spannend hoor :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:21

Wat ontzettend leuk, TS! Dit zijn juist de filmpjes die heel waardevol kunnen zijn voor andere paardenmeisjes. Dus lekker eigenwijs zijn en proberen de draad weer op te pakken! ;)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:23

Ik snap je helemaal. Leuk dat je toch weer gaat beginnen! Penny is een populair tijdschrift, en dat jij daarvoor mag werken is natuurlijk jaloersmakend. Misschien weten sommigen gewoon niet hoe ze moeten reageren. Ga vooral door met wat je het liefst doet! Uiteindelijk komt alles goed, met 600 volgers deed je het niet slecht!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:30

Vet hip!!!
Leuk joh, gewoon doen!!

Creatief zijn is goed voor je!

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:32

Leuk dat je weer gaat starten met het maken van video's :D