En trouwens, je video's openbaren voor het Bokt-publiek toch eigenlijk veel enger.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RoyceMack schreef:hmm, ergens wil ik zeggen dat je het gewoon moet doen, maar penny reporter klinkt een beetje... ja..
Weet niet.
Ik weet ook niet hoe oud je bent, maar je hebt het over een opleiding.. dus ik denk dan 18 plus?
Maar goed, ik ken je vlogs ook niet, maar als je gewoon interessante onderwerpen bespreekt en niet de roddels van stal bijvoorbeeld zou het wel leuk zijn.
Ik zie geen reden om het niet te doen. En ik vind je filmpjes wel leuk, en die 600 abonnees dus ook. Zonde om zoiets te laten liggen.
Maar joh, is dit alles?
Gewoon lekker mee doorgaan, laat ze maar lachen. 
) en vrouwen hebben doorgaans een hekel aan me. De mensen met wie ik echt bevriend ben accepteren mij zonder morren en ik hen, zoals het hoort. 
zodat je elke ochtend herinnert wordt dat je moet doen wat JIJ leuk vindt! CaPrIoLe`79 schreef:Als je je steeds laat tegenhouden door een paar rare opmerkingen kun je nooit leuke dingen doen. Maar als je hier in verder gaat moet je wel tegen een stootje kunnen. Commentaar van anonieme volgers is vaak heel gemeen en als je je dat gaat aantrekken kun je er beter niet aan beginnen. En iedereen krijgt dat weleens, ga maar eens de reacties onder populaire vlogs lezen. Daar moet je echt boven staan.

Isabel_k schreef:Zeker doen! Het is je eigen hobby en je was er goed in! En buiten dat: ik vind je altijd heel leuk en positief overkomen op bokt. Ik denk zeker dat je filmpjes dezelfde vibe hebben en dat mis ik soms een beetje on paarden UouTube land.

Je filmpjes zijn hartstikke leuk, goed dat je ermee door gaat! Palmera schreef:Ik ging even van de ergste dingen uit....Maar joh, is dit alles?
Gewoon lekker mee doorgaan, laat ze maar lachen.
Je zult je hele leven te maken krijgen met modes, dingen die 'normaal' zijn en zo 'horen', hypes en de bijbehorende maatschappelijke druk om mee te doen.
Hoe eerder je dat naast je neer kunt leggen, hoe beter.
Ik ben bijna 36, ik wil niet samenwonen, ik wil geen kinderen, ik banjer liever rond met mijn honden dan dat ik naar een feestje ga, ik hou van mijn werk, ik koop principieel alleen kleding die uit de mode is, ik verzorg een groep zwerfhonden, ik luister met liefde naar Pavarotti i.p.v populair en lees graag boeken i.p.v series/films te kijken.
In mijn omgeving ben ik vreemd. Mannen zien me als een mooi maar gek ding (iets met schopt man aan de kant om hond te knuffelen) en vrouwen hebben doorgaans een hekel aan me. De mensen met wie ik echt bevriend ben accepteren mij zonder morren en ik hen, zoals het hoort.
Ik doe waar ík van hou en me goed bij voel. En ik vind mezelf niet vreemd. Ik accepteer mezelf met mijn hobby's en voorkeuren en ik raad eenieder aan hetzelfde te doen. Doe waar je je goed bij voelt en waar je goed in bent. En dan ben jíj in ieder geval een tevreden mens.