Tuurlijk moeten ze oslama pakken omwat hij heeft gedaan..
maar je kan zn verleden moeilijk in kaart gaan brengen met dit...
er is n kans.. maar sinds wanneer is n kans genoeg om iemand te veroordelen...
dat staat ook heel mooi in het amerikaanse wetboek.. dat n kans never nooit genoeg is om iemand te berechten...
even tussendoor tegen desiree... het is bekend dat de bin laden familie gewoon zakenlui was die vele paleizen heeft gebouwd in het midden-oosten...
en denk niet dat ik extremisten goed ga praten hoor... maar ik denk dat opeens alles wat maar n beetje te maken heeft met arabie, moslim, taliban opeens heel vaag is geworden...
over dat verhaal over die vrouw die verkraccht werd en daarna berecht.. tuuurlijk worden wij er ziek van maar in dat land is het gewoon... ziek duidelijk maar wie ben jij om je daar n oordeel over te vellen... zo leven die mensen (punt)
smaxie..
de amerikaanse officiele instanties zoeken gewoon n zondebok.. want als ze nog steeds geen verdachte hadden was hun positie dudielijk overmijd in amerika...
nu ze iemand hebben vertrouwd het volk weer op haar instanties..
en ik sprak laatst n afganistaanse man en die had het gevoel alsof de hele mikmak erbij betrokken was... arafat, houssein...
zolang je niet zeker weet dat die erbij betrokken zijn mag je niet alle schuld op "osie" blamen..