Weet niet meer wat te doen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

Re: Weet niet meer wat te doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 13:48

Lieve TS, wat een vervelende situatie.

als ik het zo lees heb je het moeilijk en is er niemand die je hoort en serieus neemt.

ga voor jezelf nadenken wat je echt wilt. niks is perfect en overal zitten nadelen aan en gevaren etc.

volgens mij heb je de volgende opties:
1. blijven zitten waar je zit
2. vaker naar huis en blijven waar je nu bent
3. een plan opstellen voor een vervolgplek
4. naar begeleid wonen
5. ................

ga voor jezelf bedenken wat je het liefste wilt en daarvoor nodig hebt.
niet te veel er van verwachten, maar er wel voor knokken.
er is maar 1 iemand die jou leven tot een succes kan brengen en dat ben je zelf.
sommige mensen hebben geluk met de juiste hulp om zich heen en anderen omdat ze geen autisme hebt. jij hebt pech en zit in een lastig pakket. des te knapper is het als je de strijd aangaat en het voor elkaar krijgt.

ga knallen en zet je voor 100% in voor wat je wilt. tuurlijk gaat dit met vallen en opstaan. dat is de ontwikkeling die iedereen doormaakt in zijn leven.

succes!

genja

Re: Weet niet meer wat te doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 14:22

Ts wat vreselijk naar dat er niemand echt naar je luistert wat jij wilt en ervoor jou is om het perfecte plekje voor jou te vinden.
Voor mij komt het over dat jij redelijk goed weet wat je wilt. Is het geen idee dat je eens heel goed op papier zet wat je wilt en wat je denkt hiervoor nodig te hebben? en dit dan met de woonplek waar je nu zit bespreekt. Er is vast wel iemand hier in dit topic en ik wil ook wel om mee te lezen wat je op papier hebt gezet ook duidelijk is en haalbaar. Vooral ook duidelijk wat voor begeleiding je nodig hebt om je doel te bereiken. Op de plek waar je woont moeten ze toch bv de juiste plek weten zodat je hulp krijgt bij een financieel plan.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-17 15:46

genja schreef:
Ts wat vreselijk naar dat er niemand echt naar je luistert wat jij wilt en ervoor jou is om het perfecte plekje voor jou te vinden.
Voor mij komt het over dat jij redelijk goed weet wat je wilt. Is het geen idee dat je eens heel goed op papier zet wat je wilt en wat je denkt hiervoor nodig te hebben? en dit dan met de woonplek waar je nu zit bespreekt. Er is vast wel iemand hier in dit topic en ik wil ook wel om mee te lezen wat je op papier hebt gezet ook duidelijk is en haalbaar. Vooral ook duidelijk wat voor begeleiding je nodig hebt om je doel te bereiken. Op de plek waar je woont moeten ze toch bv de juiste plek weten zodat je hulp krijgt bij een financieel plan.

We hebben inderdaad al wel op papier staan welke hulp ik precies nodig heb. Dat was een soort aankruislijst waar je kon aankruisen wat je allemaal wel en niet wil/kan/nodig hebt/wil bereiken. Ik zal vragen aan een van de begeleiders of die er nog ergens is. Ben bang dat mijn persoonlijk begeleider die heeft en die zie ik pas over 3 weken weer ivm vakantie.. :/