Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ladygiroc schreef:Joh, ik heb zo'n zelfde persoon hier in de portiek wonen. banketstaaf hele verhalen tegen zichzelf bij de hal deur en geeft zelfs nog antwoord ook. Meer dan rookmelders etc kun je helaas niet doen.
Ladygiroc schreef:Want.. dat gebeurd alleen warrige mensen?
Als je zo bang bent dat je omwonende iets vergeten moet je op een onbewoond eiland gaan wonen.
En er kwam regelmatig politie om hem te controleren op zijn wietplanten enzo. 

Ladygiroc schreef:Ik reageerde op cowgirl, sorry.
Snap wel dat je van sommige mensen een groter risico verwacht.. maar je hebt zo'n gezegde.. mensen waar je het juist niet van verwacht doen 'het'..
bigone schreef:Ts, jouw appartement is koop, dit is huur in hetzelfde gebouw maar particulier maar wel een VVE. Uit ervaring weet ik dat vve's niet zitten te wachten op huurders die geen eigenaar of familie van de eigenaar zijn, hoe zit dat bij jullie. Er moeten statuten zijn waar het in staat.
daantjuhhh schreef:Nee. Dat is het niet. Natuurlijk kan zoiets iedereen overkomen. Hoogopgeleid, tot een wajonger.
Maar bij iemand die in de war is of alcoholist is loopt wel meer risico. Net als iemand die dement is.
Daarnaast kan ik mij voorstellen dat je eerder bijvoorbeeld tijdens het koken van een eitje in slaap valt. Of vergeet dat je iets op hebt staan. Je reuk vermogen is minder, je vangt signalen niet allemaal op.
Ik heb een kennis, zij heeft een zusje met down. Nou die laat echt niets aanbranden hoor. Die is precies dan wij allemaal bij elkaar. Ik koppel ook geen iq aan zoiets.
Maar als ik kijk naar de vader van weer een andere vriendin die alcolist is die krijgt na 5 uur echt niks meer mee van de wereld hoor...
wij staan met herrie de tuin van zijn dochter te versieren. Hij zat binnen op 5 meter afstand. Gordijnen open. Maar niks door ....
Dan doe je nog een goede daad ook. daantjuhhh schreef:bigone schreef:Ts, jouw appartement is koop, dit is huur in hetzelfde gebouw maar particulier maar wel een VVE. Uit ervaring weet ik dat vve's niet zitten te wachten op huurders die geen eigenaar of familie van de eigenaar zijn, hoe zit dat bij jullie. Er moeten statuten zijn waar het in staat.
Ja klopt hoor. Ik heb al even geïnformeerd.
Zolang hij zich aan de regels houdt kunnen wij niks. Maar mocht hij overlast bezorgen dan kan de VVE wel ingrijpen. Eerst met waarschuwingen en boetes.
Ondertussen ben ik al wel wat info rijker.
Hij is wel echt echt de weg kwijt en ook echt alcoholist. Maar hij krijgt wel hulp van een zorgstelling.
We zullen zien hoe het loopt