Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mvdbijl schreef:bruintje123 schreef:Ach joyce kom op.
Als ze iemand zag springen ja. Iemand zien staan? Nee.
Misschien wilde hij wel stenen naar beneden gooien maar bedacht zich.
Weten wij veel wat hij daar deed.
Je kunt je ook gek aanpraten hoor.
Dus iemand moet eerst springen? sorry vind je reactie niet gepast..
Zulke dingen helaas van dichtbij meegemaakt, ben je toch blij dat er iemand belde. Kan dat nou kwaad dat ze even gaan kijken.
amoj schreef:Ik heb er geen trauma aan over gehouden ofzo, maar inderdaad voor mijn eigen rust wil ik gewoon even weten of alles oké is met die jongen.
Dank voor de berichten, ik ga morgen bellen!
_Reneee schreef:Ho eens even, er staat nergens dat ze een aansteller is of overdrijft? Lezen is ook een vak. Er wordt gereageerd op reacties om slachtofferhulp te bellen en dat ze 'het moet verwerken'. Dat is imo nogal overdreven ja. En de TS zegt zelf ook dat dat niet nodig is. Ze wil gewoon weten hoe het is afgelopen.

Citaat:We gingen met de paarden naar de Bernisse. Echter hebben we dat niet gehaald.
Toen we er bijna waren kwam er een groep motorrijders tegemoet gereden. Vlak voor ons gingen er 2 onderuit. Wij zaten in draf.
De paarden schrokken van het geluid, gingen op de noodrem en sprongen opzij.
Ik kwam voor het zadel terecht en hing aan de zijkant van de hals.
Toch lukte het me om er weer op te klimmen.
Pas toen zag ik dat het serieus was.
Beide mannen bleven stil liggen.
Gelijk van mijn paard gesprongen en 112 gebeld. Een heel gesprek met de meldkamer gehad.
Waar zijn jullie, zie je bloed, lekt er olie of benzine.... instructies gekregen hoe te handelen en ik heb gezegd dat er 2 ambulances moeten komen.
Omdat ze bij motorongelukken ook de traumahelikopter sturen, konden wij niet langer blijven met de paarden en zijn we terug gereden nadat we telefoonnummers uitgewisseld hadden.
Net contact gehad met familie. Ze zijn er beide super goed vanaf gekomen met een zware hersenschudding en een verrekte duim.
Trots ben ik vooral op de paarden die doodkalm bleven. Alsof ze het aanvoelde.

daantjuhhh schreef:HorseTopShop schreef:Hij zal echt niet gesprongen zijn, want dan was dat wel in het nieuws geweest.
Je kan de politie bellen. Misschien dat ze je kunnen vertellen hoe of wat.
Dit is dus niet waar. Vaak houden ze dit juist bewust uit het nieuws
HorseTopShop schreef:daantjuhhh schreef:Dit is dus niet waar. Vaak houden ze dit juist bewust uit het nieuws
Serieus??? Nou hier staat het dus wel in de krant/Facebook, etc als er weer eens iemand van de flat af gesprongen is.
Ik heb voorin een trein gezeten die tegen een auto aangereden was met een slachtoffer (bewust) binnen een uur werden wij er uit gelaten en er stond al hart van nederland ed. Het is ook op het nieuws ed gekomen....
Urbiezira schreef:Ik geloof dat er bijna elke dag statistisch gezien iemand voor de trein spring dus nee, denk ook niet dat je dat altijd hoort.