Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tieneke schreef:Dorus, ik denk dat het morgen dus ook zo wat gaat zijn met de bruidegom.
Maar ben wel een beetje blij dat jullie mij gelijk geven, hihi
Manchetknopen zijn sowieso al ingeruild voor standaard knopen.
?Tieneke schreef:Dit is trouwens mijn jurk voor morgen. Ik was al opgelucht dat hij niet wou dat ik mijn trouwjurk zou aantrekkenOp dat vlak heeft hij niet zo veel voeling met ongeschreven regels
Mjetterd schreef:Tieneke schreef:Dorus, ik denk dat het morgen dus ook zo wat gaat zijn met de bruidegom.
Maar ben wel een beetje blij dat jullie mij gelijk geven, hihi
Manchetknopen zijn sowieso al ingeruild voor standaard knopen.
De grote vraag is nu, gaat hij akkoord met de mening van een stel dames. Of gaat hij de vraag nog op tweakers stellen?
Dan wil ik een linkje, ik ben namelijk heel benieuwd hoe mannelijk nederland er over denkt.

Tieneke schreef:Hij draagt sowieso nooit een stropdas, heeft enkel nog ergens een zwarte van een proclamatie vroeger, maar die gaat hier niet mooi bij zijn. En het dasje dat bij het pak zit, kan hij zonder gilet toch niet aan. Dus gilet weg is ook das weg, gelukkig
Vond hem zelf prachtig hoor op onze dag vorig jaar, maar dit kan hij nu echt niet maken...
Tazzey schreef:Zijn deze personen ook op jullie huwelijk aanwezig geweest? In dat geval is het absoluut not-done om in het trouw kostuum te verschijnen. Als ze niet aanwezig zijn geweest dan zou ik de pantalon met een neutraal overhemd kiezen, geen jasje en zeker geen gilet.
Heeft manlief 2 weken geleden ook gedaan op de bruiloft van zijn zus. Gewoon eigen trouwpak aan, ander overhemd, andere stropdas, geen gilet, wel jasje. Hij draagt zijn trouwpak trouwens ook vaak op zijn werk, dat is vast nog veel minder done

Wendy schreef:Tazzey schreef:Zijn deze personen ook op jullie huwelijk aanwezig geweest? In dat geval is het absoluut not-done om in het trouw kostuum te verschijnen. Als ze niet aanwezig zijn geweest dan zou ik de pantalon met een neutraal overhemd kiezen, geen jasje en zeker geen gilet.
Wat maakt dat nou uit? Dat zien ze echt niet hoor![]()
Heeft manlief 2 weken geleden ook gedaan op de bruiloft van zijn zus. Gewoon eigen trouwpak aan, ander overhemd, andere stropdas, geen gilet, wel jasje. Hij draagt zijn trouwpak trouwens ook vaak op zijn werk, dat is vast nog veel minder done
![]()
Mooie manier om meer pakken te verkopen, dat wel![]()