Ervaringen met een slaapwekker peuter?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-17 12:07

IMJ schreef:
Ik heb sinds 2 dagen de kidsleep moon.. zitten meerdere functies op.
Dochter en ik vinden hem heel mooi maar of het werkt? Vanmorgen niet.. := toen ik haar zei dat het konijn nog sliep zei ze: ja maar ikke niet.. tja.. Ze is 2,5 jaar.

Vereacht ik hier ook :')

Ik kan als het goed is een schaap lenen van een vriendin, dan even proberen of het werkt :))

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-17 12:08

SusanH schreef:
Ik vond het een verademing toen ze wat groter werd en alleen naar beneden kon. Ze zet gewoon zelf de tv aan, smeert een broodje, pakt wat drinken en gaat netflix kijken. Kan ik me nog even omdraaien. In de tussenfase toen ze nog niet alleen naar beneden kon, mocht ze bij mij in bed tv kijken. Slaap je niet meer echt, maar kun je nog even dommelen en rustig wakker worden. Alhoewel dat met een peuter relatief is natuurlijk :D

Lijkt mij ook heerlijk!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-17 12:10

Suzanne F. schreef:
Haha wat een verhalen hier.
Ik heb nooit een wekker gehad en hier ook een kindje wat altijd vroeg wakker was en nog steeds is. Ik heb me er bij neergelegd en stond ook gewoon vroeg op. Daarentegen ging ze wel altijd vroeg naar bed en ging dan lief slapen dus dat compenseerde het weer. Inmiddels kan ze ietsje langer slapen, tot half 7 of soms 7 uur. Maar zal altijd wel een ochtendmens blijven denk ik. Maar ik zit er niet zo mee, ik sta ook meestal vroeg op.

Is ook zo hoor! Dat is hier ook het geval wel, maar inmiddels wordt haar zus er ook wakker van en die heeft ivm school haar slaap echt wel nodig. En dat vind ik vnml sneu.
Ik denk ook dat het bij onze draak niet gaat werken maar toch het proberen waard als ik de reacties lees!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 20:57

Nou inmiddels een aantal dagen met het schaap!

Maar helaas werkt het niet bij haar :') eerlijk gezegd denk ik dat ze ook nog iets te klein is

Verder weet ik t ook niet meer dus denk dat we het maar moeten uitzingen tot ze puber is ofzo :\ :))

opisop_shop

Re: Ervaringen met een slaapwekker peuter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 07:21

Wie weet komt het nog.
En anders denk ik altijd maar" als ze niet meer bij je in bed willen liggen denk je met weemoed terug aan deze tijd" hahaha . Tot die tijd: Sterkte!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 08:55

opisop_shop schreef:
Wie weet komt het nog.
En anders denk ik altijd maar" als ze niet meer bij je in bed willen liggen denk je met weemoed terug aan deze tijd" hahaha . Tot die tijd: Sterkte!

precies dit zeg ik ook altijd!
Ooit zou je er nog eens naast willen kruipen! :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-17 09:04

wilde ze dat maar :)) helaas heeft ze nooit bij ons in bed willen slapen, in tegenstelling tot haar zus, die ook wel eens vroeg wakker was maar dan bij ons in bed verder sliep, en het liefst nog trouwens :))
Deze dame wil gelijk naar beneden, heel soms 2 minuten in ons bed tv kijken maar daar houdt het mee op.

Maar goed idd miss later nog eens proberen met t schaapje, want het idee is theoretisch gewoon wel leuk haha

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 09:08

Dat wil ik ook niet hoor! Ik kruip bij haar :+ :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-17 09:09

Kan ook nog ja :D alleen bed staat nog op stand peuter formaat :')

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 09:19

Hier ook eentje,werkt prima,maar op onze manier.
Hier blijft hij op zijn kamer tot zijn konijn wakker is.
Is hij vroeger wakker,geen probleem,er staat speelgoed op zijn kamer en dan vermaakt hij zichzelf.

Wel al enkele keren een kind om 3u 's nachts moeten gaan uitleggen dat het nu echt nog te vroeg was om te beginnen spelen op zijn kamer en hij dan echt wel nog moet slapen....

De jongste is 2,5j,slaapt nog in een kinderbedje,dus die blijft altijd rustig in haar bed tot we haar eruit halen,maar binnenkort mag ze ook in een groot bed en dan komt er voor haar ook een slaapwekker.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:31

Dat 'werkt niet' ligt er ook wel aan hoe je er zelf in staat natuurlijk. Als je zelf consequent je kind terugbrengt naar zijn/haar kamer zolang de ogen dicht zijn, houdt het er vanzelf wel mee op om eerder te komen. Even investeren en daarna heb je er heel lang plezier van.
Hier nooit nodig geweest. Kinderen zijn gelukkig netjes iedere dag om 7u wakker of nog veel later :D

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 23:07

Wiesje schreef:
Dat 'werkt niet' ligt er ook wel aan hoe je er zelf in staat natuurlijk. Als je zelf consequent je kind terugbrengt naar zijn/haar kamer zolang de ogen dicht zijn, houdt het er vanzelf wel mee op om eerder te komen. Even investeren en daarna heb je er heel lang plezier van.
Hier nooit nodig geweest. Kinderen zijn gelukkig netjes iedere dag om 7u wakker of nog veel later :D

oh ja? Ken je mijn zoon nog niet :')

Bij mijn dochter werkt dat ja en die gaat braaf slapen.
Maar mijn oudste? Dat probeer ik al 5 jaar consequent :')