Meest vage toiletten onderweg..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IrishDraught

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:04

Voor de dames die ook veel onderweg zijn. BP Shell en texaco 50 cent betalen (ja m'n asbak ligt ook vol) maar wel altijd schoon.
En ik misbruik de Mac ook voor toiletbezoeken zonder iets te eten.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:15

Oh ik ga ook heel vaak bij de Mac Donalds zonder iets te eten.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:26

In Mozambique ben ik ook hele interessante toiletten tegengekomen. Bij een tankstation moesten we eerst, bij de kassa waar je ook het tanken betaalt, betalen voor het toilet. Daarna kreeg je een bonnetje, dat gaf je bij het toilet aan de toiletjuf. Blijkbaar stak ze wat teveel in haar eigen zak anders :') . Was trouwens wel een van de weinige schone toiletten die ik ben tegengekomen.

We moesten daar ook een keer met een pontje mee, wat trouwens een hele belevenis was, en toen moest ik ook naar de wc. Nou, dat was zeker geen aanrader. Ik heb een beetje verdrongen hoe het eruit zag, maar het was er pikdonker, geen licht, geen wc bril en er lag van alles op de grond en in de pot waarvan je liever niet wilde weten wat het was.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:31

Ik ging altijd over de grens in België tanken en shag halen. Toilet bij de benzine pomp was gelukkig wel schoon, alleen hing er een briefje op de binnenkant van de deur. "Klanten gratis" alsof het personeel dan moet betalen.. >;)

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:36

Ben ooit wezen kanoën ergens in de Ardennen , ergens bij een restaurant hadden we een stop. moest je een paar trappen naar beneden voor het toilet ..nou zoiets goors heb ik nog nooit gezien... een gat in de grond waar je boven moest hangen alleen lag er een berg toiletpapier en poep bovenop brrrrr ...dus ik maar weggegaan ,ben later maar in de rivier gaan zitten .. :D

En pas ook ergens in België bij een benzine station eerst 50 cent betalen om vervolgens op een zeer goor toilet te mogen zitten ook daar kwam het papier en dergelijke de pot uit zetten :r

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:40

Klanten gratis lees ik als: betalende klanten gratis, dus dat je moet betalen als je alleen langs komt om het toilet te gebruiken zonder dat je er tankt of iets in het winkeltje koopt. Bij lunchrooms en restaurants staat dat ook vaak

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:43

Mijn meest ... bijzondere toiletervaring was in een Oekraïnse nachttrein. Aan het begin van de treinrit waren de toiletten prima: heel ruim, netjes, voldoende toiletpapier. De volgende ochtend was de vloer kletsnat (en niet alleen met water >;)), de wc zat onder de spetters, er was gekotst, en ik had 't laatste restje toiletpapier. En dat was het toilet van een coupé verderop, die bij ons was nog erger.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:43

Je zou het maar moeten schoon maken :r :=

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:44

Tien ik nog internationaal werkte (op vrachtwagen) had ik altijd plastuiten bij me. Dan kon ik iig plassen zonder moeilijk te hoeven hangen boven een wc, of in het geval van Polen wil je niet in een omtrek van 30 meter van een toilet komen. Dan nam ik de bosjes wel. Ik had de weg gooi variant toen nog. Das al 10 jaar terug overigens.

Pabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:47

Ik had ooit in een Amsterdams restaurant een toilet met allemaal bestivkering aan de binnenkant.

Een toilet was een troon. Een toilet vol met roze panter print etc.en nog een die als een zo'n huisje was bestickerd met allemaal toiletruimten overal. Of de voorkant voordat je naar binnenliep zag je dan ook types die bij de toiletten pasten op de desbetreffende toiletemmer zitten (ook een sticker natuurlijk)

Zag er super grappig uit maar mijn omschrijving is geloof ik een beetje bagger

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 12:55

Bij de toiletten bij Versailles moest je eerst een bonnetje kopen. Daar stond op: voor één keer gebruik (en het bonnetje werd ingenomen voordat je de toiletten in mocht). Maw, je mocht niet poepen en piesen in één werkgang? :+

En wat mij verder heel erg verbaast zijn de toiletten in de VS, die allemaal van die zwevende wanden en deuren hebben. Dus je hoort alles van iedereen, niet alleen het gekletter maar ook het geknetter, zeg maar :D Voor een volk zo preuts als de Amerikanen, waar seks nog vies is, snap ik dat dus echt niet.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:06

Klopt Ibbel, en dan zulke lage potten dat de onderkant van de deuren boven je knieën uit komen :+

En op campings je wasbak voor het tandenpoetsen naast zo'n kierenhok waar iemand bezig is. Ook prettig. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:21

Ik vind de Duitse wc's in algemeen best fijn :j , vorig jaar op een kerstmarkt daar had ik kramp(darmproblemen weet niet beter ,maar bij kramp dan moet ik echt ) dus even als kip zonder kop een wc gezocht. De bieb had gelukkig wel wc's , alleen het jammere ze gingen herdenken en opeens zat ik in het donker en kan geen woord Duits spreken :')

Frankrijk :r , gat in dit grond en stinken brr baahhh

Vind zelfreinigende wc brillen wel het leukst , doorspoelen en dan komt de wc tot leven :))

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:24

Ik ben eens uit nood bij een parkeerplaats met zo'n wc hok langs de Duitse autobahn gestopt.
Hoe ze het voor elkaar kregen weet ik niet maar de stront zat tegen de achterwand van de toiletpot. Hoe je fysiek zo iets voor elkaar krijgt vraag ik mij nog steeds af. Dat was dus eens maar nooit weer. Ik ga nu wel naar een Raststatte waar je dan 1 euro moet betalen (zie je trouwens als korting op een kop koffie terug krijgt). Dan weet ik tenminste zeker dat de toiletten schoon zijn.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:26

Leo schreef:
Ooh wat een verhalen soms! :')

Ik moest in de VS hard lachen om wwn bordje bij de wc met icoontjes van bijv een hurkend puppetje bovenop de bril..., dat dat niet toegestaan was. Daaronder een vergelijkbaar icoon: don't use floor. Use toilet.

Whut? :') _O-
Vergeten een foto van het bordje te maken.

Edit:

De openbare toiletten in de parken in de VS vond ik over het algemeen ook echt verrassend schoon!!

Maar dit is dus vanwege de chinezen/aziaten. Die zijn geen zitpotten gewend. De chinese kinderen hebben zelfs een broek met een scheur in het kruis aan en hurken waar ze staan om te plassen, poepen doen ze dan wel nog boven een put oid.
In de steden wordt dat nu wel wat beter gelukkig, maar buiten de stad is dat echt nog volledig normaal.

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:31

In een restaurantje in Kopenhagen waar een verhaal werd afgespeeld zodra je binnenstapte :')

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 13:42

Ik blijf de wc's bij de 3 gezusters in Groningen ook heel raar vinden. De zijwanden en achterwand zijn spiegels waardoor je jezelf 1000x ziet. :=

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:03

Ik denk dat de meest aparte toilet-ervaring ( :+ ) die ik meegemaakt heb niet eens eentje was van een gat in de grond of iets dergelijks. Nee, een keer in een groot hotel-restaurant in Zweden kwam ik een toilet tegen met tegenover de pot een gigantische spiegel van het plafond tot de vloer. Kon je mooi jezelf bekijken terwijl je bezig was...

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:07

ladyrosa schreef:
Ik blijf de wc's bij de 3 gezusters in Groningen ook heel raar vinden. De zijwanden en achterwand zijn spiegels waardoor je jezelf 1000x ziet. :=

En dan proberen met een paar wijntjes op de uitgang nog te vinden :+

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:09

ladyrosa schreef:

Ik word hier dus misselijk van, en moet echt zoeken naar de deuren zeg maar :+
Verder heb ik nog niet zoveel gekke toiletten bezocht, ze zijn wel vermakelijk om te lezen hier.

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:22

Lowara schreef:
Ga maar eens naar Azie.. Daar kun je je hart ophalen aan bizarre en ranzige wc's..
Mooiste ooit was een gat op de vloer, nu ben ik dat wel gewend... Dus ik erin.
Crap.. Geen wc papier, alleen water..
Ik rustig aan het plassen, lopen er ineens enkele vd grootste kakkerlakker ever direct naast mijn hoofd langs de muur. Hollllyyyyy oliebol!!!
Nog nooit zo hard een wc uitgerend

Dit inderdaad haha. Kom net terug van 3 weken Azië en heb de gekste dingen voorbij zien komen. Sowieso inderdaad nooit naar de wc zonder je eigen toiletpapier, en ongeveer 70% van de wc's is een gat in de vloer ( http://www.travel-studies.com/sites/def ... Toilet.jpg ). De vloer is altijd nat omdat iedereen daar blijkbaar afspoelt ipv afveegt.
En dan de beesten pff, enorme spinnen en insecten die even langslopen :=

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:32

Lowara schreef:
Ga maar eens naar Azie.. Daar kun je je hart ophalen aan bizarre en ranzige wc's..
Mooiste ooit was een gat op de vloer, nu ben ik dat wel gewend... Dus ik erin.
Crap.. Geen wc papier, alleen water..
Ik rustig aan het plassen, lopen er ineens enkele vd grootste kakkerlakker ever direct naast mijn hoofd langs de muur. Hollllyyyyy oliebol!!!
Nog nooit zo hard een wc uitgerend

Haha, niet alleen de wc's, wandel eens een Aziatische keuken binnen. :')

Rob de Geus zou er zwaar "niet vrolijk" van worden. :j

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:35

Het allermooiste toilet in Amsterdam is trouwens te vinden in "Dwaze Zaken".

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:37

Inmiddels al weer 10 jaar geleden op een station in Polen.

Ik netjes de toiletjuffrouw betalen. Geen papier in het hokje. Bleek in het halletje voor de toiletten een rol te hangen. Wilde na afloop mijn handen wassen. Kwam die mevrouw nog een keer, voor handen wassen moest je apart betalen :')

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 14:37

Niet onderweg maar op vakantie in Zwitserland.
Daar hadden ze in het huis nog een septietank en er was op de eerste verdieping ook een wc maar dat was dus gewoon een koker helemaal naar beneden , naar die tank.
Dus als je poepte duurde het heel lang voordat je plons hoorde :D

Gaten in de grond op de Franse camping, gatverdamme wat goor altijd.