Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Was trouwens wel een van de weinige schone toiletten die ik ben tegengekomen.
), de wc zat onder de spetters, er was gekotst, en ik had 't laatste restje toiletpapier. En dat was het toilet van een coupé verderop, die bij ons was nog erger.
Voor een volk zo preuts als de Amerikanen, waar seks nog vies is, snap ik dat dus echt niet. 
, vorig jaar op een kerstmarkt daar had ik kramp(darmproblemen weet niet beter ,maar bij kramp dan moet ik echt ) dus even als kip zonder kop een wc gezocht. De bieb had gelukkig wel wc's , alleen het jammere ze gingen herdenken en opeens zat ik in het donker en kan geen woord Duits spreken
, gat in dit grond en stinken brr baahhh
Leo schreef:Ooh wat een verhalen soms!
Ik moest in de VS hard lachen om wwn bordje bij de wc met icoontjes van bijv een hurkend puppetje bovenop de bril..., dat dat niet toegestaan was. Daaronder een vergelijkbaar icoon: don't use floor. Use toilet.
Whut?![]()
![]()
Vergeten een foto van het bordje te maken.
Edit:
De openbare toiletten in de parken in de VS vond ik over het algemeen ook echt verrassend schoon!!
) die ik meegemaakt heb niet eens eentje was van een gat in de grond of iets dergelijks. Nee, een keer in een groot hotel-restaurant in Zweden kwam ik een toilet tegen met tegenover de pot een gigantische spiegel van het plafond tot de vloer. Kon je mooi jezelf bekijken terwijl je bezig was... ladyrosa schreef:Ik blijf de wc's bij de 3 gezusters in Groningen ook heel raar vinden. De zijwanden en achterwand zijn spiegels waardoor je jezelf 1000x ziet.
Lowara schreef:Ga maar eens naar Azie.. Daar kun je je hart ophalen aan bizarre en ranzige wc's..
Mooiste ooit was een gat op de vloer, nu ben ik dat wel gewend... Dus ik erin.
Crap.. Geen wc papier, alleen water..
Ik rustig aan het plassen, lopen er ineens enkele vd grootste kakkerlakker ever direct naast mijn hoofd langs de muur. Hollllyyyyy oliebol!!!
Nog nooit zo hard een wc uitgerend
Lowara schreef:Ga maar eens naar Azie.. Daar kun je je hart ophalen aan bizarre en ranzige wc's..
Mooiste ooit was een gat op de vloer, nu ben ik dat wel gewend... Dus ik erin.
Crap.. Geen wc papier, alleen water..
Ik rustig aan het plassen, lopen er ineens enkele vd grootste kakkerlakker ever direct naast mijn hoofd langs de muur. Hollllyyyyy oliebol!!!
Nog nooit zo hard een wc uitgerend