Ik ben er nog niet helemaal over uit, deze vacature kent projecten in Nederland (ook in Groningen, dus dat is dan weer dichtbij) Maar ik wil juist het internationale doen, langere tijd op een project in het buitenland zitten. Dat is juist wat me enthousiast heeft gemaakt voor dit bedrijf/deze branche
Misschien is het juist handig om via deze functie in te stromen, anderzijds kan ik ook wachten tot er een betere langs komt. Nu zit ik 5 dagen per week op hetzelfde kantoor, met altijd dezelfde collega's om me heen. Ik wil daarin ook juist wat anders, daarom lijkt dit projectwerk me leuk, meer variatie.Vwb sociaal leven ed. Vorig jaar ben ik gescheiden en heb toen heel erg gemerkt dat je zelf iets van je leven moet maken, anderen gaan gewoon door met wat ze doen en eigenlijk sta je gewoon op jezelf op zo'n moment. Toen is ook, mede door die kennis, het idee ontstaan om het over een andere boeg te gooien. Ik zie het ook als een investering in de toekomst, daar heb ik best iets voor over. Een kinderwens heb ik niet en ook geen relatie, dus eigenlijk kan ik juist nu alle kanten op

Afhankelijk wat er op mijn pad komt kan ik dan altijd nog beslissen of ik helemaal verkas of niet. Mijn huis hier is niet duur en ben ik eventueel zo kwijt
Hoewel het zo zeer nieteens met de baan te maken heeft geloof ik
Veel succes!
Beetje flexibel zijn

. Laatste 2.5 jaar echter geen Eigen huis meer in die buurt en daarom in B&B's. Het is te warm om normal na te denken