Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Annet_Dottie schreef:Ik lees dit nu net, wat naar zeg, en wat misselijk om dit te doen. Dan denk ik idd dat het beter is om niet meer achter die spullen aan te gaan, jouw geestelijke en lichamelijke gezondheid zijn belangrijker.Hij heeft me na het sms contact weer gebeld. Weer tot in het ergste bedreigd en uitgescholden. Het ging dus over mijn spullen terug he, thats it..
Hij zou wel even langs komen om me in elkaar te slaan en ga zo maar door.
Nou nu komt het er op neer dat ik m'n spullen kan vergeten en heeft hij mijn nummer volgens mij geblokkeerd ook bellen en sms'en dus verder geen redelijk fatsoenlijk afscheid ofzo.. Dat was het dan..
Annet_Dottie schreef:Spaansepony schreef:Wat vervelend dat het zo moet!
Welke omgeving woon je? Ik heb werk voor 10 man op stal tussen de paarden wil je best op sleeptouw meenemen hoor, ben je hem zo vergeten
Hoii![]()
Dacht doe het ook even zo, het klinkt heel goed haha. Ik woon zelf in Groningen. Helaas zijn de leukste dingen meestal te ver weg voor mij maar wie weet
Citaat:Ik wist dat deze dag er aan zat te komen, ik heb gewoon een datum knobbel ik onthoud alles wat dat betreft, uiteraard wel tegen mezelf gezegd kijk naar de datum alsof het een normale datum is, maar toen ik gisteren ging shoppen onverwachts en besefte ja het is de 20e kwam het weer iets dichterbij en vanacht eenmaal op bed pakte ik m'n mobiel nog even waarop m'n oog viel op de tijd en datum.. Probeer er niet aan te denken etc maar lukt gewoon niet..