.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 23:28

Oh oke, snap ik!

Dan zou ik het spullen verhaal laten rusten, als die spullen niet echt belangrijk zijn dan kun je het beter zo laten dan weer een hoop stress op de hals halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 23:40

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 00:37

Lieverd, ik ben 10 jaar met een narcist samen geweest.
En ik weet hoe het is om aan iemand "verslaafd" te zijn, om gek te worden als die persoon er niet is, of geen contact opneemt. En ook dat....... is vanuit hen een manier om je te kwellen. Zij máken je verslaafd.
Leven met een beperking is idd ook niet makkelijk.

Wat ik je nu kan adviseren: laat iemand (misschien je ouders) met hem afspreken wanneer de spullen op te halen. Neem zelf geen contact op, want dat gaat hij weer lopen kwallen. Iemand anders een vaste afspraak laten maken, en ga samen met die persoon je spullen ophalen.

Daarna raad ik je aan om het af te sluiten, als in: helemaal. Niet elkaar af en toe nog zien, want het is net als roken: als je het af en toe blijft doen, blijf je verslaafd. Afkicken dus. Verder qua dingen oppakken ga ik met Janneke2 mee :)

Therapie lijkt me ook helemaal geen slecht idee, kun je het een plaatsje geven meid :)

Annet_Dottie schreef:
Hij heeft me na het sms contact weer gebeld. Weer tot in het ergste bedreigd en uitgescholden. Het ging dus over mijn spullen terug he, thats it..
Hij zou wel even langs komen om me in elkaar te slaan en ga zo maar door.
Nou nu komt het er op neer dat ik m'n spullen kan vergeten en heeft hij mijn nummer volgens mij geblokkeerd ook bellen en sms'en dus verder geen redelijk fatsoenlijk afscheid ofzo.. Dat was het dan..
Ik lees dit nu net, wat naar zeg, en wat misselijk om dit te doen. Dan denk ik idd dat het beter is om niet meer achter die spullen aan te gaan, jouw geestelijke en lichamelijke gezondheid zijn belangrijker.

SavannahNx

Re: Hoe pak ik mijn leven weer op na mijn relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 00:59

Lieve TS, ik heb je een pb gestuurd :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 10:41

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 11:58

Annet_Dottie schreef:
Spaansepony schreef:
Wat vervelend dat het zo moet!
Welke omgeving woon je? Ik heb werk voor 10 man op stal tussen de paarden wil je best op sleeptouw meenemen hoor, ben je hem zo vergeten ;)

Hoii :)
Dacht doe het ook even zo, het klinkt heel goed haha. Ik woon zelf in Groningen. Helaas zijn de leukste dingen meestal te ver weg voor mij maar wie weet :+

Jammer wonen we echt ruin 1,5 u uit elkaar. :(:)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 12:02

Als het nog om kleine dingen gaan.. Zou ik het hier bij laten..
Anders rakel je het steeds weer op en dat is voor jou ook niet fijn.

Ook ik heb dingen maar moeten laten voor wat het is, was ook wel even lasting omdat het van te voren goed afgesproken was... Maar anders ben ik toch alleen maar de boosdoener, dus prober het los te laten en eventueel ooit te vervangen etc...

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 21:13

Ts, Wat ontzettend naar wat er op dit moment allemaal omgaat in je leven. Die jongen is jou zeker niet waard, ergens weet je dat vast zelf ook wel maar helaas zal dit op sommige momenten moeilijk te bedenken zijn. Maar uiteindelijk kom je er echt wel over heen meid! Jammer dat je helemaal in Groningen woont, je bent hier ook welkom om met mijn mini te komen tutten en mennen.

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 22:08

Klinkt erg als mijn ex.. en ik woon ook in Groningen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 15:23

.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 23:21

Vanwaar de keuze om je (nu niet meer) relatie issues zo op social media te delen?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:25

Mijn vraag was zeker niet kwetsend bedoelt. Ik stel, op een neutrale manier, een vraag. Vind het jammer dat je dit kwetsend en bot opvat want zo was het niet bedoeld. ;)

Voor mij is social media erg openbaar, en zou er zelf geen te persoonlijke dingen op zetten. Maar als jij aangeeft alleen mensen op social media te hebben die dicht bij je staan, en het jou een opgelucht gevoel geeft, dan is dat toch alleen maar fijn.

Mijn vraag was oprechte interesse, geen verwijt.

edit; zie dat je je reactie verwijderd hebt. Vind ik jammer aangezien mijn vraag helemaal niet aanvallend bedoelt was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:41

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 09:24

Citaat:
Ik wist dat deze dag er aan zat te komen, ik heb gewoon een datum knobbel ik onthoud alles wat dat betreft, uiteraard wel tegen mezelf gezegd kijk naar de datum alsof het een normale datum is, maar toen ik gisteren ging shoppen onverwachts en besefte ja het is de 20e kwam het weer iets dichterbij en vanacht eenmaal op bed pakte ik m'n mobiel nog even waarop m'n oog viel op de tijd en datum.. Probeer er niet aan te denken etc maar lukt gewoon niet..

...ik heb ook de gevoeligheid van 'vorig jaar om deze tijd...'
Dat kunnen getallen zijn, maar ook de lichtval, kleuren, geuren, etc.

Gesteld dat ik op die manier nare triggers ervaar, dan bel ik mijn emdr mevrouw. (En dan draaien we samen die trigger 'de nek om', dat is minder werk dan "oh nee - niet aan denken".)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 17:07

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-23 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:38

Heel veel sterkte TS.

Ik heb enorm met je te doen maar na alles wat ik gelezen heb ben je echt veel beter af zonder hem.
Dit is nu nog nog moeilijk te geloven, je hele leven draaide alleen maar om hem.
Geloof me dit gaat over.... soms moet je voor jezelf kiezen.

Dat hij nu afstandelijk is zou in je voordeel kunnen werken. Het wordt moeilijker als hij opeens besluit dat hij opeens wel weer tijd samen met elkaar wil doorbrengen. Dit soort types kan hier namelijk nogal een wisselend mee om gaan. Maar vaak zonder dieper gevoel... gewoon omdat het kan. Verwar dat niet met spijt.

Probeer al je trots bij elkaar te rapen en over deze jongen heen te komen, hij is het echt niet waard.
Wat ik zo lees ben je een leuke slimme meid en het lijkt nu zo misschien niet maar de wereld is zo mooi, er is zoveel te doen en er zijn zoveel mensen om te leren kennen. Als je minder eenzaam bent volgt de rest vanzelf, het moet alleen een beetje vorm en vulling krijgen.
Probeer mensen te ontmoeten bv via bokt? Ga er op uit.

Heel veel sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:56

.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:07

Ik snap dat het vervelend is dat je geen persoonlijk afscheid hebt gehad, maar ik denk dat het zo beter is. Vooral omdat je zelf aangeeft dat je niet los van hem komt. Je hebt je spullen terug, ik zou het daarbij laten....

Wat houdt je tegen toch alleen erop uit te gaan?
Het is moeilijk maar wie weet ontmoet je leuke mensen? Of plaats een oproepje voor gezelschap?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:18

niet meer die knuffel willen geven.... Over een tijdje begrijp je het wel.. Maar dit is beter zo, nu is het echt klaar ipv toch nog die knuffel, of misschien toch nog de contact etc..

Niet boos zijn omdat hij het door iemand anders laat brengen, dat is allemaal energie wat zoned is om te verspillen, het is klaar tussen jullie, de meeste spullen zijn terug.. en "eerlijk" zal het dan toch niet worden in je ogen (was bij mij ook zo, maar na een tijd laten rusten en geloof me, dat voelt een stuk beter).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 15:59

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 15:59

.