Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik was laatst extreem laat en ik wad alleen thuis (na een werkdag heb ik geen zin meer in koken) dus had ik een frietje gekocht. Die tel ik niet echt mee
eclair98 schreef:Ik had zaterdag wat voor het laatst gekocht aan extra eten. Ik ben steeds zo laat vrij dat de kiosk dicht isIk was laatst extreem laat en ik wad alleen thuis (na een werkdag heb ik geen zin meer in koken) dus had ik een frietje gekocht. Die tel ik niet echt mee

het word soms best vervelend Kabayo schreef:Ja ik ben verslaafd
Aan mijn mobielhet word soms best vervelend
Maar om van je mobiel verslaving af te komen door een app (op je mobiel) lijkt mij niet te helpen

Je kan daarmee zelf kiezen welke sites je wil blokken, en voor hoe lang, ik vind het ideaal
SavannahNx schreef:Atalja schreef:Op een dag 2 liter is geen uitzondering zeg maar![]()
Ik ben blij dat ik het al zolang uit kan houden, heb wel 2 dagen gigantische koppijn gehad
Omdat je ook 2 liter water op een dag moet hebben.... Anders krijg je idd hoofdpijn ja...

Maar telefoonverslaving is wel de ergste. Ik heb forest gedownload en ik vind het erg leuk tot nu toe. Ik had de app Moment al, om bij te houden hoe veel ik mijn telefoon gebruik. En daar kan ik nu dus ook zien dat ik hem duidelijk minder pak

En t lukt mij echt niet eraf te blijven

. Begin dit jaar ben ik begonnen met uitzoeken en verkopen, staat nu weer netjes op de spaarrekening!