Rot en onbeantwoord gevoel na aantal leuke dates...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:05

Ik denk dat het een soort van foute man is. Wees blij dat je dat nu al merkt en niet nadat je veel in hem geinvesteerd hebt.Er zijn 5 miljard mensen op aarde waarvan meer dan de helft mannen.Geniet van je vrijheid om lekker door te zoeken naar de ware!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:10

Jaaaa, dit type ken ik.. willen een beetje in de rondte wippen, zo min mogelijk moeite doen en zijn zo onbetrouwbaar als de pest.

Het schoolvoorbeeld van de foute man.

Afkappen en doorgaan. Hier kom je niet verder mee! :D

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 17:12

Ja, ik had gewoon even deze realiteit van jullie nodig.
Om te bevestigen wat ik zelf eigenlijk al wel weet, maar misschien niet wil toegeven. Hoe stom ook...
Soms kan het rare dingen met je doen :)

De huidige relaties van mijn vriendinnen ( waar ik dit mee deel ) zijn allebei nogal stroef en met aantrekken en afstoten begonnen. En die betrekken de acties van mijn "date" dus op hun huidige partners.
Die zeggen: ja maar dat deed die van mij ook en kijk naar ons nu....
Dus niet echt een goede partij om advies aan te vragen in dit geval :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:12

je steekt natuurlijk wel je kop in het zand, je had hem namelijk ook gewoon kunnen bellen en het hem voor de voeten gooien. Berichtjes zijn gemakkelijk te negeren.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:15

Tja, het gevolg van appen enzo is dat mensen zich gewoon niet meer half zo betrokken of verplicht voelen. Je kunt het letterlijk negeren en aan de kant zetten.
Dat heeft z´n voors en tegens, maar vooral tegens.

Ik vind dat bij het daten er verder eigenlijk geen verplichtingen zijn. Je kunt het niet leuk vinden als iemand niet meer reageert, maar het is geen verplichting om te reageren.

Veel mensen willen gewoon de dingen iets vrijblijvender en niet iemand die continue wil weten wat je doet en waarom. Ze nemen dan afstand, ook als ze je heel leuk vinden, om later eventueel een tweede kans te gunnen, maar als het dan weer de kant op gaat van te intensief contact naar de zin, kappen ze af.

En er zijn ook gewoon mensen die gewoon niet zo goed zijn in het onderhouden van relaties in welke vorm dan ook.
Ik merk bv aan mezelf dat ik ook veel te weinig follow ups doe van "hoe is het nu met je" en vaag afspreek van "we moeten een keer wat gaan doen" dat vervolgens nooit gebeurt.
Maar als ik met mensen ben is het wel altijd gezellig en men vindt mij verder ook wel aardig. Maar ik ben gewoon oppervlakkig, ik houd niet van "controle". Als iemand me vraagt waar ik aan denk of wat ik ga doen vandaag spring ik al bijna uit mijn vel.
Aan de andere kant zeg ik dingen gewoonlijk wel netjes af of ik zeg van te voren dat ik het niet ga doen, maar sommige mensen zeggen ja om iemand niet teleur te stellen, ook als ze van plan zijn niet te gaan en gaan die dag rustig wat anders doen.

Je kunt hem niet dwingen of wat dan ook te doen, dus het enige dat je kunt doen is loslaten, of gaan met wat er dan te bieden is en niet meer verwachten.

En date ondertussen gewoon met een rits andere mannen.

Dingen komen zoals ze moeten komen.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 13-07-17 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 17:16

Kinke schreef:
je steekt natuurlijk wel je kop in het zand, je had hem namelijk ook gewoon kunnen bellen en het hem voor de voeten gooien. Berichtjes zijn gemakkelijk te negeren.

Heb je gelijk in, ik had achteraf beter kunnen bellen... Maar dat ga ik nu al niet meer doen. Ik denk dat ik nu echt de eer aan mezelf moet houden en het hierbij moet laten.
Ik schiet er waarschijnlijk toch niets mee op... geen reactie van hem is in principe ook al een antwoord

Kinke

Re: Rot en onbeantwoord gevoel na aantal leuke dates...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:21

Reageren is geen verplichting, maar wel een kwestie van goed fatsoen toch?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:25

Blokkeren, nummer verwijderen en een leuke man zoeken die wel serieus is :j Voor dit soort types ben je veel te goed.

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 17:26

Kinke schreef:

Vind ik wel, maar veel mensen zien dat niet zo...

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:27

Kinke schreef:

Dat vind ik nou ook. Als je niet meer wilt moet je dat gewoon eerlijk zeggen en de ander niet in onzekerheid laten.En wat je belooft hebt moet je doen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:29

Celiien schreef:
heel simpel:
he's just not that into you..

Haha, mijn eerste gedachte bij het lezen van de OP.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:31

Lusitana schreef:
Ik vind dat bij het daten er verder eigenlijk geen verplichtingen zijn. Je kunt het niet leuk vinden als iemand niet meer reageert, maar het is geen verplichting om te reageren.

Tja maar hoe ik TS haar verhaal lees vroeg de man in kwestie of ze wilde afspreken en na haar voorstel voor een tijd laat hij niks meer weten. Hoe moeilijk is het dan om even te laten weten dat je het toch niet ziet zitten?
Inderdaad een fatsoenskwestie en als zoiets simpels al teveel moeite is dan valt er verder ook niet veel van zo'n figuur te verwachten.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:33

Tallie1979 schreef:
Jaaaa, dit type ken ik.. willen een beetje in de rondte wippen, zo min mogelijk moeite doen en zijn zo onbetrouwbaar als de pest.

Het schoolvoorbeeld van de foute man.

Afkappen en doorgaan. Hier kom je niet verder mee! :D

Zeg, zo kan ie wel weer! Die man heeft op niet reageren na niets verkeerds gedaan en jij schuift hem af als een in de rondte wippende onbetrouwbare hork.

Misschien is hij nog wel maagd en daardoor angstig om contact te hebben en vindt hij daardoor TS juist teveel willen. :)

Ik weet het, stomste aanname ever, maar de beschuldigingen aan het adres van deze man zijn ook zeker niet netjes. :)

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:33

AmazingGirl schreef:
Kinke schreef:

Vind ik wel, maar veel mensen zien dat niet zo...

Dat kun je wel vinden, maar je kunt het niet afdwingen....

Door appen creëer je zelf al de ruimte om anders om te gaan met waarden en normen dan in real life. Het is ergens toch anoniemer, je hebt in elk geval niet direct te maken met zichtbare emoties er dat geeft sommigen het gevoel om lomper te kunnen zijn. Dat fenomeen zie je bv ook in topics.
Het is nooit een goede vervangng van een echt gesprek.

Ik zeg niet dat het goed is, maar het is wel een fenomeen dat samengaat met contact via de phone ipv in real life.
Wat niet wegneemt dat ook irl mensen gewoon lomp kunnen zijn hoor :D

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 17:39

Ben ik met je eens hoor. Ik ben zelf ook niet van het appen om te appen. Gewoon om dus een afspraak te maken etc. Voornamelijk de praktische dingen. Hij is daarin het zelfde. Dus het is niet perse dat ik waarde hecht aan het appen of de frequentie van het appen.
Hij is IRL ook heel anders dan via de app en op basis van hoe ik hem ken IRL ( in hoeverre dat dus het geval was :Y) ) had ik echt wel een reactie verwacht.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:47

Mars schreef:
Tja maar hoe ik TS haar verhaal lees vroeg de man in kwestie of ze wilde afspreken en na haar voorstel voor een tijd laat hij niks meer weten. Hoe moeilijk is het dan om even te laten weten dat je het toch niet ziet zitten?
Inderdaad een fatsoenskwestie en als zoiets simpels al teveel moeite is dan valt er verder ook niet veel van zo'n figuur te verwachten.

Ja het is onfatsoenlijk. Dat is een constatering, maar verder kun je er niet zoveel mee.
Eens dat je gewoon niet veel van zo iemand moet verwachten.
Je kunt wel van alles willen, maar je bent deels afhankelijk van zijn goede zin als je samen iets wilt, he. Als die goede zin er niet (altijd) is, is er ook geen ondergrond op wat op te bouwen.

Antwoord eisen en dingen voor de voeten gooien etc is echt aan een dood paard trekken waar je zelf niks aan hebt. Hij gaat echt niet tegen wil en dank dan leuk tegen je zitten zijn...
Je wilt toch gewoon iemand die niet kan wachten om je weer te zien? Lijkt mij?

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:50

Is de persoon in kwestie wel vrijgezel? Misschien ben je wel leuk tijdverdrijf voor op de app en meer niet >;)

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 17:52

Lusitana schreef:
Mars schreef:

Ja het is onfatsoenlijk. Dat is een constatering, maar verder kun je er niet zoveel mee.
Eens dat je gewoon niet veel van zo iemand moet verwachten.
Je kunt wel van alles willen, maar je bent deels afhankelijk van zijn goede zin als je samen iets wilt, he. Als die goede zin er niet (altijd) is, is er ook geen ondergrond op wat op te bouwen.

Antwoord eisen en dingen voor de voeten gooien etc is echt aan een dood paard trekken waar je zelf niks aan hebt. Hij gaat echt niet tegen wil en dank dan leuk tegen je zitten zijn...
Je wilt toch gewoon iemand die niet kan wachten om je weer te zien? Lijkt mij?

Het is inderdaad aan een dood paard trekken... ik schiet er totaal niets mee op en eigenlijk weet ik dat ook gewoon.
Maar ik vind het dan ook irritant van mezelf dat ik perse m'n gal wil spuwen tegen hem. Ook al weet ik dat hem dat waarschijnlijk ook totaal niets interesseert. Moet er dan uit bij mij ofzo...

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 17:53

valine schreef:
Is de persoon in kwestie wel vrijgezel? Misschien ben je wel leuk tijdverdrijf voor op de app en meer niet >;)

Ja, voor zover ik weet wel. Heb hem ook op facebook (gehad). Heb hem inmiddels verwijderd :j

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:18

anjali schreef:
...Er zijn 5 miljard mensen op aarde waarvan meer dan de helft mannen...

Helaas... er zijn meer vrouwen dan mannen. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:27

Palmera schreef:
VivaLaVida schreef:
Hij is helemaal niet leuk, het is n zak hooi (netjes gezegd he) O:)
Hij wilde denk ik afspreken met n ander doel dan jij.

Zoals ik al zei: er zijn verschillende manieren om iemand leuk te vinden. Daar is helemaal niets mis mee en daar is tinder óók voor. Het is wel handig als beide partijen van elkaars wensen op de hoogte zijn.

Ik noem hem geen zak hooi omdat hij misschien alleen seks wilde, maar omdat hij TS heeft laten zitten. Dan vind ik je een zak hooi. (minstens)
(ook al vind ik oneerlijk zijn over je 'doel' van het afspreken ook wel hufterig hoor)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:30

Ik zou zijn nummer verwijderen en geen aandacht meer aan hem besteden. Blokkeren is niet nodig, denk ik, dan jaag je hem misschien onnodig tegen je in het harnas. Straks is 'ie op z'n piemel getrapt omdat je heb geblokkeerd hebt en dan doen mannen soms vreemde dingen.

Je moet niet willen trekken aan een dood paard, want er zijn écht genoeg leuke kerels te vinden! Ik vond mijn leuke kerel uiteindelijk op een forum. Tinder was niet zo m'n ding en op een forum voor liefhebbers van het een of ander kwam ik hem tegen.

En als je er niet aan toe bent en nog veel aan hem denkt: forceer jezelf dan ook niet om als een malle te gaan 'zoeken'. Hij komt vanzelf! :D

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:34

Op naar de volgende!

AmazingGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-17 18:41

Heb inmiddels z'n nummer verwijderd, verwijderd van facebook en snapchat.
Dat kan ik zo in ieder geval geen aandacht meer aan hem besteden!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 18:43

Snel verder , hoe noemen ze dat, swipen *\o/* nadat hij de afspraak voor hij weg ging al liet vallen was het al duidelijk. Wanneer hij je wel als relatiemateriaal had gezien dan had hij zich in alle bochten gewrongen om je nog even te zien. Dus mooi verder kijken en misschien kom je de goeie wel een keer tegen maar maak er niet zo'n probleem van wanneer het niets is met sommige mannen.