Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kinke schreef:je steekt natuurlijk wel je kop in het zand, je had hem namelijk ook gewoon kunnen bellen en het hem voor de voeten gooien. Berichtjes zijn gemakkelijk te negeren.
Voor dit soort types ben je veel te goed. Lusitana schreef:Ik vind dat bij het daten er verder eigenlijk geen verplichtingen zijn. Je kunt het niet leuk vinden als iemand niet meer reageert, maar het is geen verplichting om te reageren.
Tallie1979 schreef:Jaaaa, dit type ken ik.. willen een beetje in de rondte wippen, zo min mogelijk moeite doen en zijn zo onbetrouwbaar als de pest.
Het schoolvoorbeeld van de foute man.
Afkappen en doorgaan. Hier kom je niet verder mee!
AmazingGirl schreef:Kinke schreef:Reageren is geen verplichting, maar wel een kwestie van goed fatsoen toch?
Vind ik wel, maar veel mensen zien dat niet zo...
) had ik echt wel een reactie verwacht. Mars schreef:Tja maar hoe ik TS haar verhaal lees vroeg de man in kwestie of ze wilde afspreken en na haar voorstel voor een tijd laat hij niks meer weten. Hoe moeilijk is het dan om even te laten weten dat je het toch niet ziet zitten?
Inderdaad een fatsoenskwestie en als zoiets simpels al teveel moeite is dan valt er verder ook niet veel van zo'n figuur te verwachten.
Lusitana schreef:Mars schreef:Tja maar hoe ik TS haar verhaal lees vroeg de man in kwestie of ze wilde afspreken en na haar voorstel voor een tijd laat hij niks meer weten. Hoe moeilijk is het dan om even te laten weten dat je het toch niet ziet zitten?
Inderdaad een fatsoenskwestie en als zoiets simpels al teveel moeite is dan valt er verder ook niet veel van zo'n figuur te verwachten.
Ja het is onfatsoenlijk. Dat is een constatering, maar verder kun je er niet zoveel mee.
Eens dat je gewoon niet veel van zo iemand moet verwachten.
Je kunt wel van alles willen, maar je bent deels afhankelijk van zijn goede zin als je samen iets wilt, he. Als die goede zin er niet (altijd) is, is er ook geen ondergrond op wat op te bouwen.
Antwoord eisen en dingen voor de voeten gooien etc is echt aan een dood paard trekken waar je zelf niks aan hebt. Hij gaat echt niet tegen wil en dank dan leuk tegen je zitten zijn...
Je wilt toch gewoon iemand die niet kan wachten om je weer te zien? Lijkt mij?
Palmera schreef:VivaLaVida schreef:Hij is helemaal niet leuk, het is n zak hooi (netjes gezegd he)
Hij wilde denk ik afspreken met n ander doel dan jij.
Zoals ik al zei: er zijn verschillende manieren om iemand leuk te vinden. Daar is helemaal niets mis mee en daar is tinder óók voor. Het is wel handig als beide partijen van elkaars wensen op de hoogte zijn.
nadat hij de afspraak voor hij weg ging al liet vallen was het al duidelijk. Wanneer hij je wel als relatiemateriaal had gezien dan had hij zich in alle bochten gewrongen om je nog even te zien. Dus mooi verder kijken en misschien kom je de goeie wel een keer tegen maar maak er niet zo'n probleem van wanneer het niets is met sommige mannen.