Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
topsylover schreef:Lees ik daar hij aan haar heeft gevraagt dat als hij geen relatie zou hebben met mij of zij dan weer wat wou beginnen met hem. = Ik wil je eigenlijk terug maar ik wil het eerst zeker weten of het wat wordt voordat ik TS dump.

Ketaki schreef:Zoolgangster schreef:Als mijn kerel zo met zijn ex omging, zou ik me ernstig afvragen in hoeverre zijn ex een ex is...
ze zeggen niet voor niets,
de beste seks is met je ex.
ik heb het idee, dat de ( ex)vriend van ts ook zo denkt![]()
![]()
![]()
![]()

Nee, ik zou dat zeer zeker niet waarderen.
_Nancy schreef:Ik hou er niet van als mijn vriend contact heeft met zijn ex.
Helaas kan dat niet anders, aangezien ze kinderen hebben samen
Maar dat maakt het voor mij heel moeilijk en ik wil graag alles weten.
Hij snapt dat volledig en laat dan ook alles zien.
Ik krijg altijd een beetje de kriebels als een vriend(in) contact wil hebben met zijn ex..
Als er kinderen zijn, dan is dat logisch, tot op zekere hoogte ook.
Maar verder...Nee, ik zou dat zeer zeker niet waarderen.
Het is fijn dat hij het 'vrijwillig' laat lezen, dat zegt ook wat.
Ik zou even een goed gesprek met hem houden en vertellen hoe jij je er bij voelt.
Palmera schreef:Persoonlijk zou ik, juist omdat hij blijkbaar de app-jes vrijwillig heeft laten lezen, eens een goed 'hoe staat onze relatie ervoor' gesprek houden. En dit zonder verwijten doen!
Zijn we gelukkig? Is er behoefte aan vul maar in? Moet de monogame relatie wellicht (tijdelijk) veranderen in een open relatie? Waarom wel of niet? Kunnen we dat elkaar bieden? Etc?
Een open gesprek zonder met een wijzend vingertje richting app-jes te gaan zegt meer dan confronteren met app-jes. Het gaat om wat er mis is. Niet om met wie. En dit zegt niet dat jullie je in een open relatie moeten storten! Maar het kan ook zijn ogen openen met waar hij mee bezig is.
Kom je er dan niet uit? Dan kun je keuzes maken.
Dat sowieso want jij zit er mee en hoeft het niet te accepteren, maar de reden hoeft niet altijd zo zwart wit te zijn... lieveli schreef:Ketaki schreef:ze zeggen niet voor niets,
de beste seks is met je ex.
ik heb het idee, dat de ( ex)vriend van ts ook zo denkt![]()
![]()
![]()
![]()
1. Wie zijn 'ze' want ik heb dat nog nooit gehoord.
2. Sowieso niet mijn ex, dat was echt de slechtste wip ooit.
Verder zijn het wel echt rare appjes, maar hij is er zo open over. Als je een stiekeme vreemdganger bent dan doe je dat stiekem. Niet zo open. Ik denk eerder dat hij gewoon echt niet snapt dat het grensoverschrijdend is.
)
Samen gaan zitten en allebei eens uitleggen waarom je die actie niet kan appreciëren en hem ook laten uitleggen waarom hij er niks verkeerd in ziet. topsylover schreef:Lees ik daar hij aan haar heeft gevraagt dat als hij geen relatie zou hebben met mij of zij dan weer wat wou beginnen met hem. = Ik wil je eigenlijk terug maar ik wil het eerst zeker weten of het wat wordt voordat ik TS dump.
Ayasha schreef:De meeste die vreemd gaan doen dat stiekem, deze jongen laat appjes lezen. En dan komt er nog bij dat hij zegt dat jij dingen misschien verkeerd vindt die hij normaal vindt. IMO eens een goed gesprek aan gaan waarin duidelijk wordt waar jullie staan wat dit betreft. Ik heb niet het idé dat deze jongen jou wil kwetsen, wel dat hij niet beseft dat hij het doet.Samen gaan zitten en allebei eens uitleggen waarom je die actie niet kan appreciëren en hem ook laten uitleggen waarom hij er niks verkeerd in ziet.
_Zoe schreef:Ik zou dit ook absoluut niet oke vinden. Normaal contact als vrienden prima, maar dit soort gesprekken heb je niet met normale vrienden

Kim schreef:Appen met zijn ex als 'vrienden' zou ik prima vinden, maar dit gaat echt niet meer als vrienden hoor.. Hij vraagt zowat letterlijk aan haar hoe zij erover denkt om weer iets met hem te krijgen nadat het uit is met jou.. Ik zou hem zeker confronteren want dit gaat echt ver!
Askja schreef:Wat die openheid betreft, klinkt op zich heel mooi dat hij het niet achter haar rug om doet, maar misschien is dit juist heel bewust, een indirecte manier om aan te geven dat hij de relatie eigenlijk niet meer ziet zitten. Appen met een ex OK, maar vissen of er nog een kans is op een relatie ...
Een andere mogelijkheid: hij speelt een spelletje en probeert op deze wijze een jaloerse reactie aan TS te ontlokken.
Het is hoe dan ook een rare manier van doen.
M_arjolein schreef:Oh jeetje, ik zou dit niet heel prettig vinden. Weet je, als ze af en toe een appje sturen over hoe het gaat enz. De apps die alleen nu worden gestuurd zou ik niet zo heel prettig vinden.
Wel prettig dat hij het vrijwillig laat lezen, daar heb ik dan wel weer respect voor, maar de toon van de berichtjes vind ik niet heel fijn.