Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

__Sannne schreef:_xrose schreef:Gister was nogal extreem en ben ik dus kk idioot en egoïstisch poedersuiker wijf genoemd en hij heeft er dus ook geen spijt van..
Ik vind het sowieso te triest voor woorden dat er nog oprecht mensen zijn die met kanker schelden, dus dat was voor mij sowieso klaar geweest.![]()
Doet hij dit vaker? Hebben jullie vaak ruzie?
Azmay schreef:KimD schreef:Wat noem jij uitschelden? Als ik boos ben wil ik mijn kerel ook wel eens een banketstaaf noemen, zonder hannes vaak.
Maar die keren dat wij ruzie hebben gehad is echt op één hand te tellen.
Het eerste jaar hebben wij veel ruzie gehad, nu niet meer. Verder inderdaad als hierboven.
Maar als het gebeurd zeggen we wel sorry, het kan er uit flappen in je emoties maar daarna kan je toch wel weer lief doen?

Mars schreef:Schelden vind ik zo'n laag niveau van ruziemaken dus nee ik scheld mijn man niet uit en hij andersom ook niet. Wat is de toegevoegde waarde ervan vraag ik me af?
Nu hebben wij zelden ruzie gelukkig juist omdat de communicatie altijd erg goed is.
. We wonen niet samen._xrose schreef:belle_boef schreef:Waarom en waar wordt je er moe van? Zegt hij sorry is het ook niet goed?
Om het feit dat ik er bijna 2 dagen over heb gedaan om er eindelijk een sorry uit te krijgen.