Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bruintje123 schreef:Wat is er minimaal aan de informatie?
Hij word vervelend, boos en zelfs agressief.
Niet alleen tegen ts maar ook tegen de beveiliging en politie.
Dat is in alle opzichten een No-Go.
Dat is de kat op het spek binden...Pistasche schreef:Ik vind de reacties dat TS het uit moet maken wel heel heftig op basis van de minimale informatie die we krijgen over hun relatie.
TS, als je het niet wilt uitmaken zou ik gewoon zorgen dat zijn probleem NIET jouw probleem wordt. Na een goed gesprek over dat je dit niet meer pikt zou ik kijken naar volgende oplossingen als het toch doorgaat. Als je uitgaat redt hij zichzelf maar, als hij zoveel wilt drinken zijn de consequenties voor hem. Ik zou desnoods met mijn eigen groepje uitgaan dan heb je er ook geen last meer van. Ik heb op die leeftijd in dezelfde situatie gezeten en dit was voor mij de oplossing.
Pistasche schreef:bruintje123 schreef:Wat is er minimaal aan de informatie?
Hij word vervelend, boos en zelfs agressief.
Niet alleen tegen ts maar ook tegen de beveiliging en politie.
Dat is in alle opzichten een No-Go.
Dit is 1 aspect van de relatie. Verder weet ik in ieder geval helemaal niks over TS, haar vriend en hun relatie. Daarbij zijn er heel veel oplossingen tussen het uitmaken en de situatie nu. Ze zijn nog maar 16 en 18 en op die leeftijd heeft iedereen wel situaties meegemaakt waarin veel ruimte is geweest voor verbetering. Fouten maak je om te leren...
bruintje123 schreef:Een erg groot aspect.
Ja fouten maak je, hij maakt dezelfde keer op keer. En denkt daarbij alleen aan zichzelf.
En juist omdat ze 16 is: Doei!.
Genoeg wel leuke jongens zonder vervelend drank probleem om een toekomst mee op te bouwen.
Wij hadden vroeger ook een loser in de vriendengroep. Zelfde leeftijden.
Als hij niet dronken was was hij prima te hebben.
Maar net als bij ts, als hij dronk werd hij enorm vervelend.
Goed vriendin en hij zijn bij elkaar gebleven.
Samen gaan wonen en toen zij zwanger was van de eerste heeft hij zich op 24 jarige leeftijd kapot gereden tegen een boom.
Ach ja kleinigheidjes blijf je houden met drank toch.
Zelf ben ik opgegroeid als kind met een vriend van mijn moeder die losse handjes en meer had als hj dronk.
Zulke kerels moet je overslaan, heel simpel.
Niet steeds maar denken in het goede, dat houden ze 3 weken vol en dan is het toch weer een keer zo ver.
Maar goed, deze jongen leert het met de tijd waarschijnlijk wel. Jij moet je afvragen of je in de tussentijd zin hebt om je hier druk om te maken en steeds op hem moet willen passen. Ik zou het zelf niet doen op die leeftijd.
)
Denk ook aan jezelf en niet alleen aan hem.

Suzanne F. schreef:Verder zou ik mijn dochter van 16 nooit naar Bulgarije laten gaan met een gozer van 18. En weten jouw ouders dat jij alcohol drinkt?
Goof schreef:Gaan jullie met zijn tweeën op vakantie? Ik vraag me ook af of je ouders van zijn gedrag af weten? Als je mijn kind zou zijn zou je echt niet met die gozer op vakantie gaan!
Verder; het is niet jouw taak om op zo'n stapavondje mee te gaan als zijn oppasser. Trek je handen er vanaf en zorg dat je zelf een leuke avond hebt. Wat hij doet moet hij zelf weten, maar laat vooral jouw avond niet door hem verpesten.
Lieshorses schreef:Even tussendoor, dit vind ik wel echt toch heel erg. Het is niet zomaar een gozer van 18, ik heb al bijna 2 jaar een relatie met hem. Het is mijn vriend, 18 is geen enorm getal hoor.. pleaseSuzanne F. schreef:Verder zou ik mijn dochter van 16 nooit naar Bulgarije laten gaan met een gozer van 18. En weten jouw ouders dat jij alcohol drinkt?
Lieshorses schreef:Even tussendoor, dit vind ik wel echt toch heel erg. Het is niet zomaar een gozer van 18, ik heb al bijna 2 jaar een relatie met hem. Het is mijn vriend, 18 is geen enorm getal hoor.. pleaseSuzanne F. schreef:Verder zou ik mijn dochter van 16 nooit naar Bulgarije laten gaan met een gozer van 18. En weten jouw ouders dat jij alcohol drinkt?