Weet wat je bedoeld, iets met over de schutting gooien.
Kleine moeite om de tijd te nemen.
maar ja zoveel gesprekken per uur he
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar dat kwam in mij op na het lezen van je verhaal.
.
maessie schreef:Ik zou dan ook gelijk vragen of je bij de verzekering van je ouders tm de 10e verzekerd was of tot 1juni. Denk dat dat je meest duidelijke antwoord is![]()
Gedoe altijd met het verzekeren, mochten ze van mij best wat minder ingewikkeld maken!
MusicELINE schreef:maessie schreef:Ik zou dan ook gelijk vragen of je bij de verzekering van je ouders tm de 10e verzekerd was of tot 1juni. Denk dat dat je meest duidelijke antwoord is![]()
Gedoe altijd met het verzekeren, mochten ze van mij best wat minder ingewikkeld maken!
De verzekering zelf liep sowieso tot 1 juni bij haar ouders door. Alleen de dekking voor tandheelkunde uit het basispakket dus slechts tot ze 18 werd. In het aanvullende pakket wat ze onder haar ouders had zat voor haar geen tandheelkunde omdat dat dus uit de basisverzekering komt voor onder de 18, tandheelkunde kan je pas aanvullend verzekeren boven de 18 en dat is vanaf het moment waarop je ervoor gaat betalen, wat ze nu bij haar nieuwe verzekering heeft. Daartussen zit helaas een gat waar bijna niemand van op de hoogte is.
Maar inderdaad gewoon bij je oude verzekering proberen of ze nog iets van coulance willen verlenen, niet geschoten is altijd mis! Maar "officieel" moet je zelf voor deze kosten opdraaien.
(Please don't shoot the messenger, maar ik heb hier in mijn 'opleiding' voor mijn certificaat WFT zorgverzekering en het inwerken gewoon over geleerd en dit is helaas hoe het werkt.)
.