Wild plassende kerels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JorexJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:17

Ik ben gezegend met een vriend die wacht tot er een toilet is of hij moet wel heel nodig moeten. Mijn vader doet het helaas alsnog in de bosjes, zelfs al hebben we dan de caravan met toilet bij ons. Dus dan vind ik het ook nogal nutteloos en kan hij gewoon in de caravan gaan.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:18

Ik ga altijd toeteren en zwaaien als ik er een zie staan.
Van de week stond er een op knooppunt a1/a6 met zijn auto op de vluchtstrook :+ viespeuk

Friesfanaat

Re: Wild plassende kerels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:21

Is er dan niemand in dit topic die zoiets heeft van: "Gôh wat handig, dat wil ik ook wel zo makkelijk kunnen"?

Ik kom meerdere keren per week in de situatie dat ik enorm nodig moet, zoek dan gewoon een plekje op en ga m'n gang. En ja, ik ben een vrouw.

Zelfs thuis als ik in de stal ben verkies ik de mestbult boven het naar de wc lopen al is die op maar 2 minuten lopen..

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:33

nou..inderdaad,ik heb het er zo vaak over,mannen staan gewoon overal en nergens te piesen,goorste was nog wel toen we onze bak aan lieten leggen in belgie toen stonden net de palen van de omheining er,na de lunch was dat dus een groepspispaal,gatver de gatver,of liep ik de schuur in stond er een vent tegen de muur te pissen,en ja ze hadden zo'n toiletje buiten staan...

en 1x reden we langs een frietkraam waar we eigenlijk altijd wel om lachen vanwege de naam van die frietkar,afijn,zie die vent buiten staan pissen,veegt zijn handen aan zijn broek af en gaat dat karretje weer in... :r

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:34

Cayenne schreef:
Ik las het even verkeerd en dacht dat je het over kerels had die in wilde weg en op ongecontroleerde wijze om zich heen sproeien _O-

Haha, die echt heel wild gaan plassen. Joehoe!

Gisteren had ik van de Jumbo snijworst. Daar stond op pikant gesneden. Dan bedoelen ze dat die worst pikant is en gesneden. Maar ik zie dan al voor me van die meisjes in hele sexy kleding, die heel uitdagend die worst snijden.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:37

Vjestagirl schreef:
assie schreef:
Bij dit soort topic krijg ik altijd het gevoel dat wij dames gewoon jaloers zijn en er helemaal geen probleem mee zouden hebben als wij het zelf ook zouden kunnen :+

Dan nog had ik het smerig gevonden.
Ik vind het zo'n ranzig idee dat de hele wereld bedekt is met een laagje mannenzeik.

En hondenpis? Dat is er veel meer denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:40

Kan mij er niet druk om maken eigenlijk. Ben er dan nog eerder jaloers op, want met dagelijks plastabletten is het echt niet grappig het grootste gedeelte vd dag en zijn ook nogal geen watervallen die er dan per direct uit moeten bij mij zeg. Dus ja als ik het niet meer houden kan, is een stal, bosje of wat dan ook echt genoeg...

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:41

Maar honden zijn niet zo ver door de evolutie heen getrokken dat ze op een andere manier denken. Beetje vreemde opmerking. :+

Ik vind het ook vies en erg ongemakkelijk om langs een man te lopen die staat te pissen. Vooral als er totaal geen beschutting is en ik hun worm in ene bepaalde hoek gewoon kan zien hangen. Hoeft van mij niet.

Nee, ben er niet jaloers op. Ben er wel trots op dat ik het blijkbaar zo lang kan ophouden zonder blaasontsteking te krijgen. :Y)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:43

Ik zie er echt geen probleem in om eerlijk te zijn (tenzij het in een portiek of midden in de stad oid is). Als je moet dan moet je. Lekker doen. Draai naar een boom en doe je ding.

Ik zag iemand eerder zeggen dat je het maar lekker op moet houden. Makkelijk roepen. Ik heb snel last van mijn blaas en als ik moet is ophouden echt geen optie. Ik ga ook gewoon ongeneerd midden in het bos hoor. Geen probleem.
Heb ooit eens midden op de snelweg in Australie (outback, dus nergens bosjes of bomen) paniek gehad, de camper stilgezet en achter de camper zitten plassen. Boeien :D

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:45

Cayenne schreef:
Ik las het even verkeerd en dacht dat je het over kerels had die in wilde weg en op ongecontroleerde wijze om zich heen sproeien _O-

Nee hoor, jij las juist goed: wild plassen (zoals in de titel staat) is inderdaad wat jij zegt en iets heel anders dan wildplassen :Y) . Dat is de kracht van taal als je hem weet te gebruiken :7 .
Laatst bijgewerkt door GDG op 09-07-17 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:47

Wat ik trouwens ook echt smerig vind zijn die grijze plasbakken met 4 open punten... die je vaak op festivals ziet. Maak er dan even twee wandjes bij zodat je niet alles ziet als je langs loopt. O en een kraan om handen te wassen want dat zie je mannen dan ook vrijwel nooit doen.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:48

Ik heb er ook geen moeite mee, doe je ding :')

Alleen graag wel een beetje uit het zicht ja.

Laatst kwam ik er een tegen en ik kon die hele paddenstoel zonder moeite zien hoor.
Dat hoeft van mij niet zo.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:52

Ik vind het ook niet zo'n probleem eigenlijk. :+ Ga ook liever in de stal dan naar binnen te moeten lopen, chaps uit, schoenen uit, 3 seconden plassen, alles weer aan.. Nee hoor lekker makkelijk in de stal. +:)+
Ohja, en ik plas ook gewoon in het bos. Wel even de struiken in maar als je moet dan moet je hoor. Herten en zwijnen piesen er ook dus zou niet weten waarom dat vies zou zijn. :D
Laatst bijgewerkt door Captain op 09-07-17 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:53

Tsja... zolang het ongezien en niet midden in de stad gebeurd.., boeiend!
Ik wandel heel veel en ja ik vraag altijd bij een restaurant/ brasserie/ café whatever of ik daar mag als ik moet en je wil niet weten hoe vaak het niet mag! Dus dan zoek ik ook een beschutte plek uit (in het bos, park whatever) en dan ga ik.
Ik kan het niet ophouden en in mijn broek plassen is ook weer zoiets (het ligt dan namelijk ook gewoon op straat).

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:02

Hmm nee niet echt moeite mee, ga er gewoon naast staan :+

In een dichtbevolkt gebied is het idd niet zo "fris" als in woonwijken etc, dat hoeft van mij ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:07

Handen wassen kan niet idd :r ,best vies eigenlijk :=

Ik zou ook wel een slang willen hebben, een keer non stop van Zuid Frankrijk naar Friesland gereden (bijrijder maar toch) bestuurder stopte steeds om te plassen en ik zat hem keihard te knijpen := (10.5 a 11 uur rijden )

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:12

Rebecca schreef:

Je plast toch niet over je handen of wel?
Ik vind wildplassen in dat opzicht frisser dan een openbaar toilet gebruiken waar iedereen aan deurknoppen en kranen zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:13

Goof schreef:
[naam] schreef:

Je plast toch niet over je handen of wel?
Ik vind wildplassen in dat opzicht frisser dan een openbaar toilet gebruiken waar iedereen aan deurknoppen en kranen zit.

Je zit wel aan je pielemans. ..

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:14

Rebecca schreef:

Ik zou ook wel een slang willen hebben, een keer non stop van Zuid Frankrijk naar Friesland gereden (bijrijder maar toch) bestuurder stopte steeds om te plassen en ik zat hem keihard te knijpen := (10.5 a 11 uur rijden )

Waarom ging jij dan niet als die bestuurder ging? Geen WC? Dan ga je toch gewoon achter de auto zitten in plaats van jezelf zo te kwellen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:14

Ja serieus. Die pielemans gaat toch ook dagelijks onder de douche? Die is niet viezer dan jouw of mijn arm of ander lichaamsdeel hoor :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:16

Goof schreef:
Ja serieus. Die pielemans gaat toch ook dagelijks onder de douche? Die is niet viezer dan jouw of mijn arm of ander lichaamsdeel hoor :')

Haha, dat wilde ik ook net typen. Het is gewoon een stuk huid dat je dan aan raakt.
Het is meer de angst voor pielemansen denk ik, dat die als iets viezigs gezien worden.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:17

Ja. Je kan maar bang voor piemels zijn :')

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:17

Die 'pielemans' is toch niet compleet bedekt met urine of wel?

Voor zover ik weet komt de urine uit het uiteinde en niet ergens halverwege waardoor het een bende wordt.

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:23

Als ik zie hoe mijn zoontje dat toch heeft moeten leren om "hem" juist vast te houden, dan is het niet zo maar dat je die in je hand houdt en kan plassen. Je moet (denk ik) het velletje vooraan ook "richten" (zo lijkt mij). Als hij daar niks aan doet, plast het ding gewoon naar beneden op de voeten :D
In ieder geval, na het plassen kan je het laatste drupje dan niet afvegen en dat komt toch in de onderbroek waardoor toch de hele pielemans in mogelijk wat zweet en ... kan komen te zitten?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 12:24

Nou, goed voor je afweer hoor! Ik denk dat veel dingen die je aanraakt (ook vooral paardenmensen) nog wel goorder zijn dan een beetje urine. Niet zo panisch doen gelijk, je gaat er niet dood aan. :+
(Bij urinals worden piemels ook niet afgeveegd maar dat vinden we dan 'schoner' dan buiten plassen?)