Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nynke schreef:Wat een handig topic!!
Ik zoek deze schoenen:
https://www.zalando.nl/nike-sportswear- ... e-c11.html
Ze gaan maar tot maat 40 en ik moet nét een maatje groter hebben dus ik vroeg me af of iemand weet waar/of je deze ook in de volwassen maat kunt krijgen.
Suzanne F. schreef:Optimel naturel met een vleugje vanille. Nergens meer te vinden.
nardxash schreef:Ik meld mijn ook,
Ik loop dit dekje al heel lang te zoeken maar is bijna onvindbaar.[ [url=m/iQKhNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het gaat om de eskadron ice blue big square.
Ik zal ook mijn ogen open houden als ik in de winkel loop
nardxash schreef:Ik meld mijn ook,
Ik loop dit dekje al heel lang te zoeken maar is bijna onvindbaar.[ [url=m/iQKhNJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Felien_Kyra schreef:nardxash schreef:Ik meld mijn ook,
Kwam hem net tegen op marktplaats, had gewoon ingetikt: eskadron ice blue big square
Was zo goed als nieuw trouwens.
Maartje1990 schreef:Het enige dat ik overigens zoek is gangmakers van de gulden krakeling. Dat zijn de allerlekkerste gangmakers. Heb ze vooralsnog niet gevonden in de supermarkten bij ons in de buurt. Is uit het assortiment gehaald bij de super in het dorp. Wel bij mn oom en tante gevonden in Delft dus sla ik goed in als ik daar ben. Maar dat is niet ideaal als je in Limburg woont
[ [url=m/iTv9ew.jpg]Afbeelding[/url] ]