Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperAssie schreef:sureido schreef:Ik kom op tinder redelijk vaak paardenmannen tegen, woon wel in een redelijk paardengebied waar veel stallen zijn.
Maar, ik zie vaak op tinder bij de bio van een man 'geen paardenmeisje' dis denk dat er ook veel meiden zijn die paarden hebben als foto..
Ik heb heel lang om deze reden geen paardenfoto gehad![]()
Tot ik er uiteindelijk wel een opzette(met 4 andere gewone foto's haha) en een week later had ik een paardenman gevangen![]()
Never hide who you truly are.
Gucci_ schreef:Dat vraag ik mij ook weleens af. Tinder valt niet mee, kom heel soms iemand tegen die ook wel iets met paarden heeft.
Ik zou toch echt iemand moeten vinden, gezien mijn toekomstplannen. Wil eerlijk gezegd geen man die niks met paarden heeft, dat werkt voor mij niet. En jammer dat veel homo zijn en.gek genoeg zijn er weinig lesbische meiden haha.
Ga naar events/wedstrijden. Dat heb ik afgelopen zaterdag nog ondervonden.. Kwam een leuke ruiter tegen daar, alleen is hij 23 jaar ouder en heeft al een relatie...met een man, al betwijfel ik dat. Bang dat ik een beetje verliefd ben geworden, kan er zelfs niet meer van eten![]()
Facebook kan je trouwens ook doen, zo had ik ook een tijd geleden contact met een man die een trainings/handelsstal had met dressuurpaarden. Ik voegde hem toe en hij begon mij berichten te sturen. Maar ik durf dat zelf niet zo gauw, stel ik zie een man die mij leuk lijkt, dan vind ik het soms ongemakkelijk iemand toe te voegen en ermee te praten.
En ik denk dat de meesten elkaar gewoon ontmoeten, omdat ze al in het paardenwereldje zitten, op wedstrijden enz. Maar ik heb m'n paarden gewoon thuis en kom bijna nergens met ze.
sureido schreef:SuperAssie schreef:Ik heb heel lang om deze reden geen paardenfoto gehad![]()
Tot ik er uiteindelijk wel een opzette(met 4 andere gewone foto's haha) en een week later had ik een paardenman gevangen![]()
Never hide who you truly are.![]()
Ik hoef niet per se een paarden man dus ik heb er ook geen paarden fotos op, maar de paardenmannen hier wel altijd professionele spring fotos of polo fotos of noem het maar open vaak ook alleen dat dus heb ik nog geen enkel idee van hoe ze eruit zien.. weg swipen dus haha
Geryon schreef:Jij daar al eens opgestaan Pieter?![]()
Helaas is die pagina voor 99% onserieus. En zijn het grotendeels allemaal banketstaaf reacties die erop komen.
SuperAssie schreef:sureido schreef:Ik kom op tinder redelijk vaak paardenmannen tegen, woon wel in een redelijk paardengebied waar veel stallen zijn.
Maar, ik zie vaak op tinder bij de bio van een man 'geen paardenmeisje' dis denk dat er ook veel meiden zijn die paarden hebben als foto..
Ik heb heel lang om deze reden geen paardenfoto gehad![]()
Never hide who you truly are.